Mies, ahdistaako sinua jos nainen työpaikallasi ihastuu sinuun? Kiusallinen tilanne
En haluaisi olla ihastunut ja yritän olla mahdollisimman normaali ja rento. Tämä työkaveri kuitenkin on ensinnäkin ulkoisesti miellyttävä ja lisäksi persoonaltaan hyvin mielenkiintoinen.
Hän on varmasti huomannut minun ihastuneen ja minä huomaan, että hän käyttäytyy myös oudosti seurassani mutta varmaan siksi koska välillämme on nyt vähän jonkinlaista hämmennystä oman kiinnostukseni vuoksi mutta yritän laskeutua maan pinnalle ja pyrkiä ihan normaalin vuorovaikutukseen. Onneksi jo menossa parempaan ja olemme suhteellisen normaaleja, pystymme heittämään vitsiä rennosti jo onneksi. Mietin kuitenkin välillä että mitä jos toinen on ahdistunut tilanteesta enkä tahdo sellaista. Hän kyllä keskustelee kanssani, kyselee kaikenlaista ja on todella mukava minua kohtaan mutta tilanne on hieman kiusallinen enkä tahtoisi aiheuttaa kiusallisuutta välillemme tarkoituksellisesti.
Kommentit (19)
Huomaan vain että olen vähän nolostunut ja minun pitäisi nyt jotenkin vain skarpata ihan täysin etten antaisi sellaista kuvaa itsestäni joka aiheuttaa vain turhaa jännitettä. -ap
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan siitä, olenko itse kiinnostunut siitä naisesta.
Jos en ole kiinnostunut, niin ahdistaa
Jos olen kiinnostunut, niin ei ahdista.
Miten sitten käyttäydyt mikäli et ole kiinnostunut ja sinua ahdistaa? -ap
Ahdistaisi kyllä. Meillä on kaksi naista töissä ja kumpikin on yli 25 vuotta minua vanhempia.
M29
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaisi kyllä. Meillä on kaksi naista töissä ja kumpikin on yli 25 vuotta minua vanhempia.
M29
No varmasti tuossa tapauksessa. Meillä ei mitään kummempaa ikäeroa. Nuorempi olen eikä tässä mitään ihmeellistä muuten mutta hän on varattu enkä tahdo nolata itseäni. -ap
Jos miestä haittaisi tilanne niin hän tuskin ainakaan pitäisi välejä lämpiminä vaan antaisi ymmärtää ettei ole kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M29
No varmasti tuossa tapauksessa. Meillä ei mitään kummempaa ikäeroa. Nuorempi olen eikä tässä mitään ihmeellistä muuten mutta hän on varattu enkä tahdo nolata itseäni. -ap
Sitten kannattaa käyttäytyä normaalisti ja toivoa, että löydät seuraavaksi vapaan, johon ihastut. Maineesi on pilattu, jos sinut tunnetaan kodin rikkojana.
Vetäsisin kerran kakkoseen niin ei ahdista.
T. Pertti
Ahdistaa. Olen parisuhteessa ja näitä ihastuksia on vuosien varrella ollut. Toimin naisvaltaisella alalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M29
Sitten kannattaa käyttäytyä normaalisti ja toivoa, että löydät seuraavaksi vapaan, johon ihastut. Maineesi on pilattu, jos sinut tunnetaan kodin rikkojana.
Niinhän nimenomaan sanoin, että tahdon olla normaali. En tahdo kaaosta omaan elämääni tai muiden. Olipa syyllistävä kommentti. -ap
Olihan se hiukan kiusallista kun kymmenen vuotta nuorempi työkaveri/opiskelija pyysi apua päättötyöhönsä tulemalla kotiovelle useasti kertoen haluavansa rakastella ilman kondomia kanssani.
Noin yleensä ottaen ei haittaa, koska nuorinkin lapseni on nykyään jo kohta täysi-ikäinen. Onneksi en hairahtunut, vaikka erosinkin parin vuoden päästä tuosta tapahtumasta. Mutta kyllä se silloin jotenkin ahdisti.
Psyk.sh.
Lakkaa haaveilemasta ja syö paskasi!
Vierailija kirjoitti:
M29
Sopivassa saumassa ottavat sinut, eikä mielipidettäsi kysytä. Nytpä tiedät mitä on edessä.
Vaimoni on munalukottanut munani juuri epätoivottavien onnettomuuksien ehkäisemiseksi.
-DI ja painonnostoa harrastava laatikkoleuka naisvaltaisella avaruusteknologia-alalla
Ei oikeastaan. Olen niin tottunut, että kollegat ja kaverit ihastuvat - kuten myös selvästi kaupan kassat. Johtuu varmaan nuorekkuudestani?
Tilanne on niin arkipäiväinen, että en juuri kiinnitä huomiota.
Ei ahdista, jos osaat ns. käyttäytyä. - olen minäkin joskus ihastunut työkaveriini. Ei se mihinkään johtanut ja työt sain / saimme tehtyä . Se oli silloin pääasia ei se, että minä ikisinkku (mies) olisin työpaikaltani onnistunut löytämään itselleni kumppanin tai edes treffeille seuraa...
Vierailija kirjoitti:
Ei ahdista, jos osaat ns. käyttäytyä. - olen minäkin joskus ihastunut työkaveriini. Ei se mihinkään johtanut ja työt sain / saimme tehtyä . Se oli silloin pääasia ei se, että minä ikisinkku (mies) olisin työpaikaltani onnistunut löytämään itselleni kumppanin tai edes treffeille seuraa...
Käyttäydyn kyllä. En ole mikään flirttaileva ihminen ylipäätäänkään ja etenkään tässä tilanteessa. Pääasia on se, että tilanne olisi mahdollisimman normaali eli rennot hyvät välit. Menen välillä pariksi sekuniksi sellaiseen pysähtyneiseen tilaan ja jään vain katsomaan häntä ja hävettää ihan hitosti. Muuten menee ihan hyvin eikä varmaan muuten minusta mitään huomaa. -ap
Riippuu ihan siitä, olenko itse kiinnostunut siitä naisesta.
Jos en ole kiinnostunut, niin ahdistaa
Jos olen kiinnostunut, niin ei ahdista.