Mietitäänpä kotihoidontukea, tuota kärpäsenkakkaa tässä sontaläjässä..
Miettii vaikka mun äitee, joka on siis 70- vee eukko. Se saa valtiolta 600 € kk eläkettä ja muutaman satkun asumistukee. Se käy joka päivä kelataksilla sädehoidossa 2 kk ajan, joka arkipäivä. Se kelataksi on ilmainen sille. Taksari laskuttaa kelaa siitä 50€ suunta. No jokainen voi laskea kk kulut. Se kuinka paljon ne hoidot maksaa, en edes tiedä. Eikä se oo ainoo mummeli joka siellä juoksee.
Jos joku mamma saa 250€ kk ennen veroja kun se hoitaa lastaan himassa niin on aika pieni summa..
Samoin korkeakouluopiskelijoiden tuet, aika kovia.
Työtön saa rahaa, paljonko kuussa?
Musta vois tän hyvinvointiyhteiskunnan romuttaa täysin, ja kattoo kuka selviää ja kuka ei.
Meidän perheen tulot ennen veroja 150 000 vuodessa et kyllä me pärjättäis.. Pärjäisiksää??
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väiti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on vähän isommat tulot kuin "väitillä" ja voidaan olla ihan ilman kodinhoitotukea:) Ei sitä ole pakko hakea niinkuin ei muitakaan tukia:) Niiden haku on vapaaehtoista. Moni vaan ei selviä ilman niitä ja perheiden talous suunnitellaan Suomessa nykyään nojaten erilaisiin tukiin, isompituloisetkin. Se on harmillista, voisi sanoa että jotenkin sairasta että näin on päässyt tapahtumaan.
No joko olet tyhmä tai sitten valehtelet. Täällä yksi maksumies huutelee että kyllä minulta saa viedä ja en itse tarvi mitään..hymynaama.
Niin. Me asumme ulkomailla. Meidän ei tarvinnut muuttaa Suomeen että saisimme jotakin kodinhoitotukea:D Kiva kuitenkin kun saadaan verohelpotuksia. On asuminen ja eläminen sen verran kalliimpaa kuin Suomessa. Saadaan myös valita itse kuinka paljon laitamme kaltaisillesi köyhille rahaa vuodessa. Tukea pitää kuitenkin huonompiosaisia. Sitähän sinä olet monin eri tavoin. Et pelkästään rahallisesti mutta selkeästi myös henkisesti.
Mutta onneksi ap on vaan väsynyt trolli. Ei hänellä oikeasti ole niitä viittä lasta, vai montako niitä nyt oli.
Onneksi. Huono-osaiset lapset on ehkä surullisinta, mitä tiedän, syyttömät rassukat.
Sulta unohtu kirjoittaa yksi sana isolla...
Hymynaama..
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko sinulle Vätti yhtään ajatusta siitä, että ajaudut ketjuissasi väittelemään, käyttämään asiatonta kieltä ja huutamaan? Mistä tämä mahtaa johtua?
Se on väitti..hymynaama..ja toinen on ulkomailla asuva joka kommentoi vieraan maan asioita suu vaahdossa.
Kummankin tunnistaa, toinen vetää hymiöitä vaikka kertoisi äitensä kuolleen ja toinen kirjoittaa aina JONKUN sanan isolla..
Ja itse asiaan ei ole mitään sanottavaa. Tyhmiä ämmiä. Mut minkäs teet...
Yli 75-vuotiaita ei tarvitse verovaroista hoitaa.
Väiti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väiti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on vähän isommat tulot kuin "väitillä" ja voidaan olla ihan ilman kodinhoitotukea:) Ei sitä ole pakko hakea niinkuin ei muitakaan tukia:) Niiden haku on vapaaehtoista. Moni vaan ei selviä ilman niitä ja perheiden talous suunnitellaan Suomessa nykyään nojaten erilaisiin tukiin, isompituloisetkin. Se on harmillista, voisi sanoa että jotenkin sairasta että näin on päässyt tapahtumaan.
No joko olet tyhmä tai sitten valehtelet. Täällä yksi maksumies huutelee että kyllä minulta saa viedä ja en itse tarvi mitään..hymynaama.
Niin. Me asumme ulkomailla. Meidän ei tarvinnut muuttaa Suomeen että saisimme jotakin kodinhoitotukea:D Kiva kuitenkin kun saadaan verohelpotuksia. On asuminen ja eläminen sen verran kalliimpaa kuin Suomessa. Saadaan myös valita itse kuinka paljon laitamme kaltaisillesi köyhille rahaa vuodessa. Tukea pitää kuitenkin huonompiosaisia. Sitähän sinä olet monin eri tavoin. Et pelkästään rahallisesti mutta selkeästi myös henkisesti.
Täh? No mitä tämä asia sitten edes sinulle kuuluu? Eihän sulla ole suomen systeemeihin mitään sanottavaa? Ei jumalauta mitä idiootteja!!!
Hyvä! Heti kuulostaa paremmalta kun muistit kirosanan. Kyllä se vielä tuosta lähtee!
Haluaisitko lisää hyviä neuvojani parempaan trollaukseen?
Tuleeko sinulle Vätti yhtään ajatusta siitä, että ajaudut ketjuissasi väittelemään, käyttämään asiatonta kieltä ja huutamaan? Mistä tämä mahtaa johtua?