Jippii: miesten ehkäisypilleri pian totta?
Luin juuri, että miesten ehkäisypillerin kehittämisessä on saavutettu merkittävä edistysaskel. On tiedossa lääkeaine, joka estää siittiöiden uimisen eli siten hedelmöittymisen.
Jatkossa siis -pian toivottavasti- miehet voivat kokeilla monikymmenvuotisen e-pillerinkäytön vaikutuksia kropalleen. Naiset kun nyt ovat olleet koekaniineina jo vuosikymmeniä.
https://www.yahoo.com/beauty/scientists-have-made-a-breakthrough-toward…
Kommentit (30)
Onhan siitä jo aikaa, kun se keksittiin. Suomalainen päivähoito ja eskari. Pojista tehdään kilttejä tyttöjä, ihan vain psyykkisellä kastraatiolla. .
Ja siitähän on jo tilastoja, se toimii. Vähiten lapsia sataan vuoteen, vaikka eniten väkilukua koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuulen jo nyt korvissani sen armottoman itkun ja valituksen mikä tuosta seuraa, jos siinä on sivuvaikutuksena esimerkiksi päänsärkyä tai muuta sietämättömän kamalaa. Yhyy :D
Niin, miehethän tunnetusti valittavat herkästä ja naiset eivät vähättele miehiä, kuten sinäkin osoitat. Mutta itse asiaan, miesten ehkäisypillerin on oltava vähähaittaisempi kuin naisten ehkäisypillerin, koska epätoivottu raskaus muodostaa naiselle aina jonkinlaisen terveysriskin. Nainen siis hyötyy raskauden ehkäisystä enemmän kuin mies, joten pillerillä saa olla enemmän haittojakin.
Vierailija kirjoitti:
En ikimaailmassa uskoisi ehkäisyä miehen pillereiden varaan. Mies voi valehdella kiimassaan ihan mitä vaan. Nainen kantaa seuraukset eli lapsen.
Nainen voi valehdella lapsikuumeessaan mitä vaan. Mies kantaa seuraukset eli elatusmaksut.
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä nyt taas??
Harrastatte siis seksiä ihmisten kanssa joiden sanaan ette luota?
Vaikka kuin luottasit ei se tarkota että toinen puhuis totta.
niinvarmaan kirjoitti:
Hahhah. Miehet eivät tule raskaaksi eivätkä he tule käyttämään noita ehkäisypillereitä, jos niistä tulee yksikin oire heille. Heidän ei tarvitse. Se on naisen ongelma se yhdeksän kuukauden inferno synnytyksineen ja imetyksineen.
En ymmärrä kuka nainen edes uskaltaa antaa vastuun omasta kehostaan miehelle.
Uutinen, jossa olisi hyötyä molemmille sukupuolille, eli pilleri, joka voisi helpottaa yhteistä tarvetta eli ehkäisyn hoitoa!
Ensimmäinen viesti, joka teilaa ja haukkuu kaikki miehet!
High five!
Ehkä miesten pilleri voisi olla sellainen pilleri, joka työnnetään virtsaputkeen ja joka tulee siemensyöksyn mukana pois. Se sulaisi peniksen sisällä tai sitten siemennesteen osuessa siihen ja sekoittuisi siihen, niin että mies ei edes huomaisi sitä. Ainoa vaikutus olisi että se tappaisi kaikki siittiöt, jotka törmäävät siihen.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Ehkä miesten pilleri voisi olla sellainen pilleri, joka työnnetään virtsaputkeen ja joka tulee siemensyöksyn mukana pois. Se sulaisi peniksen sisällä tai sitten siemennesteen osuessa siihen ja sekoittuisi siihen, niin että mies ei edes huomaisi sitä. Ainoa vaikutus olisi että se tappaisi kaikki siittiöt, jotka törmäävät siihen.
Niin, sehän olis tosi tärkeetä että kun puhutaan Miesten pilleristä, sen otto olisi helppoa ja vaaratonta kuin namusten napsiminen. Naisten kohdalla ei nyt oo niin väliäkään.
Todella hyvä asia sinänsä, mutta en taitaisi uskaltaa luottaa edes omaan erittäin vastuuntuntoiseen, tunnolliseen ja rehelliseen mieheeni, kun minä se kuitenkin raskaaksi tulen jos unohdus käy. En tosin itsekään suostu hormonaalista ehkäisyä enää käyttämään (söin 7 v pillereitä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulen jo nyt korvissani sen armottoman itkun ja valituksen mikä tuosta seuraa, jos siinä on sivuvaikutuksena esimerkiksi päänsärkyä tai muuta sietämättömän kamalaa. Yhyy :D
Niin, miehethän tunnetusti valittavat herkästä ja naiset eivät vähättele miehiä, kuten sinäkin osoitat. Mutta itse asiaan, miesten ehkäisypillerin on oltava vähähaittaisempi kuin naisten ehkäisypillerin, koska epätoivottu raskaus muodostaa naiselle aina jonkinlaisen terveysriskin. Nainen siis hyötyy raskauden ehkäisystä enemmän kuin mies, joten pillerillä saa olla enemmän haittojakin.
Eikös ne mahdolliset elarit ollutkaan maailman pahin seuraus? Näin ainakin kaikissa ketjuissa täällä huudellaan, että miehelle pitää antaa oikeus sosiaaliseen aborttiin, koska elarit pilaavat paljaaltaan paneskelevan miehen elämän, naisille taas raskaaksi tulemisesta ei ole mitään haittaa tai harmia.
Ihme viestejä taas, kyllä mä ainakin omaan mieheeni luotan ja tiedän ettei se mua raskaaksi vasten tahtoani halua.
Olis kyllä huisi juttu, omalle kropalle ei mikään hormonihoito tunnu sopivan joten kumeilla mennään :/ mies ei valita ja kykenee erektioon ja nautintoon kortsunkin kanssa, mutta mua tympii kumit.