Mitä vaatia ämmältä, vaihtoi lukot ja heitti tavarani varastoon kun olin työreissulla?
Tilanne siis se, että työreissulla meni vähän iltaisella myöhäänkin ja muija sai viestittelyistä sellaisen käsityksen että olen pettänyt. Seuraa oli kyllä hotellilla eikä vain miehiä mutta se ei mennyt aivan kokonaan niinku voisi mennä.
No, muija sitten teki mitä uhkasi! Vaihtoi taloon lukot ja heitti lähes kaikki tavarani kylmään ulkovarastoon. Mitä vittua mä oikein siltä vaatisin? Osa vaatteista varmaan pilalla kosteudesta.
Kommentit (35)
Rikosilmoitus. Ja jos olet kirjoilla asunnossa, ei se voi yksipuolisesti sua ulos heittää.
Laskua perään lehmälle.
Oletko se sinä, jonka muija täällä kirjoitti kuinka mies laittoi työmatkalta viestiä" nähdään illalla"???
Vierailija kirjoitti:
Istupa hetkeksi alas ja koeta tajuta tilanne: ei ole enää mitään, ei yhtään mitään, mitä voisit häneltä vaatia.
Ai että asukkaan/omistajan voi heittää pihalle ja tuhota tavaroita?
Kyllä muija käytännössä on rikoksen tehnyt.
Naisten kirjoitukset kyllä otetaan tosissaan raivoa tuntien, mutta jos miestä on kohdeltu väärin, niin pelkkää vähättelyä.
Vierailija kirjoitti:
Naisten kirjoitukset kyllä otetaan tosissaan raivoa tuntien, mutta jos miestä on kohdeltu väärin, niin pelkkää vähättelyä.
Tämmöisiä ne Suomi-naiset on. Omani hain Bangokista, siihen loppui valitus.
Tää on kyllä paskin provo, mitä olen täältä lukenu. Huhhuh.
Että pariskunnan molemmat osapuolet tulisivat tänne tilittämään tätä juttua. Just joo.
Muijas siis aloitti täällä lauantai-iltana ketjun:
Mies lähetti työreissulta viestin
"On kuulemma ikävä ja kertoi odottavansa malttamattomana iltaa. Vitsi tässä on että palaa suomeen vasta ensiviikon alussa. Soitti paniikissa perään ja selitti että oli suunnitellut skype-treffit... näinpä tietää että olen menossa illalla ulos.
Onhan kyseessä just se mitä luulen. Oon niin raivoissani, laitoin puhelimen kiinni. Kusipää saa etsiä palattuaan uuden asunnon... eihän tolle voi olla mitään muuta selitystä!?"
Laitoin puhelimen päälle ja mies tykitti taukoamatta. Kun vastasin niin oli kyllä niin selityksen makua.. Tiistaina kun palaa kotiin, haluaa keskustella. Sehän sopii, haluan kuulla millaisen tarinan kynäilee. Sen jälkeen saakin mennä yöksi vaikka hotelliin ja hakea kamansa kun olen töissä. Tuntuu että päästä katkeaa kohta joku suoni ku vituttaa."
http://www.vauva.fi/keskustelu/2694084/mies-lahetti-tyoreissulta-viestin
Vierailija kirjoitti:
Oletko se sinä, jonka muija täällä kirjoitti kuinka mies laittoi työmatkalta viestiä" nähdään illalla"???
kyllä, totta kai on! molemmat ahkeria av-mammoja.
Kysymys 1: Oletteko virallisesti naimisissa, ja jos olette, onko avioehtoa?
Kysymys 2: Kuka sen asunnon omistaa?
Suunnilleen noin voi tehdä, jos ette ole naimisissa ja "muija" omistaa yksin talon. Varmaan jokin paperisota tuohon liittyy, mutta olet asunut siellä hänen armostaan.
Halusi päästä epäluotettavasta kumppanista eroon, ja se siitä. Kerää nyyttisi ja muuta omaan kämppääsi. Saat sitten mennä ja tehdä, mitä itse haluat, paitsi pahoitta kotona odottavan uskollisen kumppanin mieltä!
Menetit hänet. "Oma vika. Kuka käski olla sika?"
Paska provo.
Oikeasti tuollaisessa tilanteessa pitää ottaa yhteyttä poliisiin, sillä omasta kotoaan ei toista saa heittää ulos oli sitten uskoton tai ei vaikka olisikin kämppä toisen nimissä.
Miehethän on aina erotessa vaatimassa jotain hyvitystä. Outo asenne tuollainen, jos vaimo ei kerran halua sinusta muuta kuin että häivyt niin häivy. Muutama rätti sinne tänne, se on uusi elämä nyt.
Vierailija kirjoitti:
Ei tähän provoon jaksa mitään asiallisempaa vastata. Liian läpinäkyvä.
Jos aviopari omistaa yhdessä talon, voi toinen käskeä toisen lähtemään, MUTTA jos kummallakaan ei ole, millä maksaa toiselle puolet talon sen hetkisestä myyntiarvosta, niin myyntiinhän se menee. Saman katon alle ei riitatilanteissa kukaan pakota. Toisen on lähdettävä, ja yleensä se kotiin jäävä on se, joka siellä muutenkin enemmän on, eli tarvitsee sitä kotia enemmän. Reissutöissä oleva asuu suurimman osan ajastaan poissa kotoa.
Se, kumman nimi on papereissa, ei yhteisen kotitalon kyseessä ollen automaattisesti ratkaise, kumpi jää. Sillä, jonka nimi ei ole papereissa, on avio-oikeus tuohon yhteiseen kotitaloon. Näin varsinkin, kun kyseessä pitkä avioliitto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LOL.
Ja minä taas olen sen verran traumatisoitunut, että meni vuosia toipuessa suhteestamme ja sen pikanteista yksityiskohdista.
Itse asiassa se valitus muuten ei loppunut sinne Bangkokiin vaan siihen, kun jätin sinut alkoholisoitumaan itseksesi.
t. "valittava" eksäsi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai teillä ei ole vielä yhteistä kieltä?
Vai pidätkö naisparkaa vankina?
Vierailija kirjoitti:
Jos aviopari omistaa yhdessä talon, voi toinen käskeä toisen lähtemään, MUTTA jos kummallakaan ei ole, millä maksaa toiselle puolet talon sen hetkisestä myyntiarvosta, niin myyntiinhän se menee. Saman katon alle ei riitatilanteissa kukaan pakota. Toisen on lähdettävä, ja yleensä se kotiin jäävä on se, joka siellä muutenkin enemmän on, eli tarvitsee sitä kotia enemmän. Reissutöissä oleva asuu suurimman osan ajastaan poissa kotoa.
Se, kumman nimi on papereissa, ei yhteisen kotitalon kyseessä ollen automaattisesti ratkaise, kumpi jää. Sillä, jonka nimi ei ole papereissa, on avio-oikeus tuohon yhteiseen kotitaloon. Näin varsinkin, kun kyseessä pitkä avioliitto.
Edelleenkään ketään ei noin vain heitetä yhteisestä osoitteesta yksipuolisesti ulos.
Istupa hetkeksi alas ja koeta tajuta tilanne: ei ole enää mitään, ei yhtään mitään, mitä voisit häneltä vaatia.