Nyt tuli paha mieli. Anoppi ja appi kävivät kylässä. Olen rv 38
ja lisäksi mulla oli kuumetta 38 ja kurkku kipeä. Lisäksi on 2 muuta lasta hoidettavana ja miehen ex-liiton etätyttökin pyöri jaloissa ko. päivänä.
Ostin kaupan korvapuusteja ( esipaistettuja) ja mies haki pitsat pizzeriasta. Anoppi katseli tympääntyneenä " ai tällasta sunnuntairuokaa" ja sen jälkeen valisti, että miten itsetehty pizza on parempaa ja edullisempaa yms. Kun pakastekorvapuustit ja keksit oli kahvipöydässä, ni kommentoi vielä, että " näitä ei kantsisi harrastaa, ite tehty on aina ite tehtyä" .
Tää ei oo provo, vaikka kuulostaa todella sille. Kaiken kukkuraksi anoppi oli valittanut miehen siskolle, että miksiköhän en leivo pakkaseen nyt kun olen vielä yhtenä kappaleena. Ollaan kuulemma uusavuttomia. Lisäksi oli ihmetellyt, että miten minä niin vetämätön olen, vaikka on normaali raskaus kyseessä. Ei ennen ollut aikaa kuulemma tehdä raskaudesta numeroa. Olin sanonut anopille, että mä olen kuumeessa.
Kommentit (5)
mutta unohda koko asia. Anoppisi on ajattelematon ja tylsä.
Muista että se on sun koti ja perhe ja niin kauan kun miehesi ja lapsesi ovat tyytyväisiä niin kissan viikset mitä muut ajattelee.
mä oon tarjonnut anopille ihan terveenä, ilman lapsia ja jouluna kaupan pakastekorvapuusteja, polttanut ne karrelle ja tarjonnut sitten ville vallaton -jätskit, eikä mua haittaa vaikka itsetehdyt on parempia.
Ihan turhaan pidät pahaa mieltä, sun vieraat oli vaan ajattelemattomia.
nainen arvioi kodinlaittoani. Meillä usein tarjotaan mitä sattuu, koti on pölyinen ja sekainen. Likaisia astioita, lehtikasoja jne.
Mutta: tiedän itse, että osaan kyllä siivota ja laittaa pizzaa ja korvapuusteja, niin kuin sinäkin osaat. Mulla on vain tosi rikas elämä ja paljon muitakin ilona ja huolen aiheita kun perinteinen huushollin pito.
Minulla on samanarvoinen koulutus kun miehelläni, olemme yhtä vanhoja ja yhdessä hankkineet lapsen ja kodin. Myös mieheni on hyvä ruuanlaittaja.
Aina jos minusta tuntuu, että joku arvostelee minua kodinpidosta, käännän mielessäni ajatuksen meiksi. Meillä, meidän perheellä, minulla JA miehelläni, on ollut muita murhieta,sairauksia tai jännempää tekemistä kuin siivota ja kokaa. Ja jo tuntuu paremmalta: jos toisen elämä on niin kuivaa, että pitää kiksit vetää jostain korvapuusteista, niin voi voi.
Hyvää naistenpäivää, pikaisia paranemisia ja onnea synnytykseen!
Olisin perunut tapaamisen jos olen kipeänä ja sitten sopinut jonain toisena päivänä milloin hyvä olla ja tehnyt sellaiset guormeet että jää anopin sapuskat toiseksi.
Olipas ajattelematon anoppi...mutta siksi meillä on kaksi korvaa että toisesta sisään ja toisesta ulos. Mun äitini on myös melkonen laukomaan ajatuksiaan ja osaa piikitellä.