Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olin toinen nainen kunnes..

Vierailija
08.03.2006 |

..mieheni jätti vaimonsa ja otti minut tilalle. nyt olemme menossa naimisiin kymmenen (!) vuoden seurustelun jälkeen! *onnellinen*

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin toinen nainen kunnes mies jätti vaimonsa ja ollaan oltu jo pitkään naimisissa ja vuoden vanhan tyttären onnelliset vanhemmat :-)

Vierailija
2/12 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aina pitänyt itseni kaltaisia naisia hupakkoina ja vaikeaa meillä olikin aluksi. en myöskään uskonut ensin suhteemme kestävyyteen, monestakaan syystä. kuitenkin mies oli minulle sellainen jota ei toiste tule elämässä eteen ja jossakin vaiheessa oli tehtävä päätös joko erota tai jatkaa eteenkin päin.

nyt olen tyytyväinen. monet katkerat taistelut ollaan käyty mutta nyt olemme rauhoittuneet ja antaneet menneiden olla menneitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ymmärrä miksi tuollaisen " toisen" naisen pitää mainostaa itseään kuin olisi muka jotenkin erikoinen.

Vierailija
4/12 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miksikä nimitetään ap:n miestä...?

Vierailija
5/12 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No päättelepäs. Ja todellakin, en voi sille mitään, mutta minun silmissäni toinen nainen, joka ehdoin tahdoin tavoittelee varattuja miehiä on todella alhainen olento. Todella. On toki pettävässä miehessäkin vikaa paljon, mutta nainen, joka ehdoin tahdoin jää suhteeseen, jossa _tietää_ miehen olevan varattu, on mielestäni kuvottava.

Vierailija
6/12 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ryhdyit suhteeseen varatun ihmisen kanssa?

Minun ex-aviomieheni vei toinen nainen. Ehkäpä joku teistä? 10 yhteistä vuotta pyyhittiin pois, yhdessä hujauksessa.

Toinen nainen taisi olla kuvioissa aika kauan ennen eroamme tai sitten kovin ahne, koska heidän häänsä olivat heti eromme jälkeen ja lapsikin syntyi siihen perään.

Oli se kova pala, mutta näin jälkikäteen minulle onnenpotku. Elämääni tuli uusi mies, se oikea. En koskaan haluaisi entistä takaisin. Pitäkää hyvänänne ;) Taipumukset eivät yleensä katoa, jos ymmärrätte mitä tarkoitan...

Vierailija
7/12 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.7

(joka ei ole koskaan ollut toinen nainen eikä ole joutunut miehen petetyksi)

Vierailija
8/12 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa mieltä olen niistä naisista jotka ehdoin, tahdoin pokaavat varattuja miehiä. meillä kävi toisin päin eli mieheni alkoi pikku hiljaa piirittää minua. en ilmeisesti onnistunut juosta karkuun tarpeeksi lujaa ja tässä sitä nyt sitten ollaan.

miehellä oli ollut kovasti kyseenalaiset intressit avioliittonsa suhteen. samoin vaimollaan. en edes yritä selittää koska tiedän, ettei se kuvio aukea teille koskaan mutta minulle kyllä aukesi. mies haki sittemmin avioeroa ja kun se oli virallista, asuimme erillämme muutaman vuoden. nyt asumme kuitenkin yhdessä ja olemme menossa naimisiin.

kaikki " toinen nainen" -tarinat eivät välttämättä ole samanlaisia, vaikka niin haluaisitte kuvitellakin!

Vierailija
9/12 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin sanoa että jos luulette miestenne olevan uskollisia, miettikääpä uudelleen. kukaan ei tosiaan voi tietää mitä toinen ajattelee!

Vierailija
10/12 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sinä jäät lapsinesi tosta vain, usko minua!! katsos pettäjä ei miksikään muutu, se on elämän tosi juttuja.

ei miehesi exäkään arvannut naimisiin mennessään, että mies lähtee joskus toisen matkaan, tuskin sinäkään sitä nyt uskot, mutta se on sun tulevaisuus!!

itse jos haluan joskus toisen miehen, eroan ensin ja sitten otan sen toisen :) en petä! eikä mieheni minua!

että kiva tulevaisuus odeotella sinulla, että koskakohan se tapahtuu, mutta joku kaunis päivä se tapahtuu.

häpeä, " ho ratsu

Vierailija
11/12 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa, että jos olisin ollut onnellinen liitossani loppuun asti, ei olisi tullut pieneen mieleenikään edes kiinnostua kenestäkään toisesta! Vuosia oli onnellista, mutta johonkin se rakkaus vaan katosi. Mies oli kaikinpuolin kunnollinen, etten sitäkään nyt voi siitä syyttää.

Että kyllä se nyt vaan jotain suhteesta kertoo, jos toisen mukaan lähtee. Ja sanoisin vielä, että jos kerran pettää, on iso mahdollisuus että tekee sen toisenkin kerran. Vielä ei ole ollut tarvetta, kun onnellinen olen.

Vierailija
12/12 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(omia) lapsia.

tulevaisuuttahan ei tiedä kukaan, mysö sinä voit jäädä huomenna lapsiesi kanssa yksin. sitä kun ei ikinä tiedä etukäteen..:/

mitäs muuten luulet, jos mieheni pettäisi minua, olisiko se minulle yllätys? ei, yllätyshän olisi jos mieheni olisi minulle uskollinen elämänsä loppuun saakka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan