Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hah, vasta esikoisen saaneet tuoreet vanhemmat yhdessä...

Vierailija
24.10.2016 |

Hyssyttelevät yhteistuumin vaunua jossa vauva pötköttelee. Kahden ihmisen käsiparit vaunuissa kiinni ja hytkytellään vaunua eessuntaas...

Vauva kun inahtaakin, molempien päät ovat vaunuissa, hyvä jotteivat kampea itsekin sinne...

Tuoreet esikoisen vanhemmat vaihtavat yhdessä vaippaa vauvalleen ja paparazzina puolikuun muotoisessa asetelmassa tästä suuresta tapahtumasta jolloin toinen laittaa toisen teipin kiinni ja toinen toisen teipin...

Toinen vanhemmista pitää vauvasta kiinni kun pehvaa pestään ja toinen sitten tätä vettä hölskyttelee ...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointti? Antaa tuoreiden vanhempien ihmetellä pikkuista kaikessa rauhassa ja opetella yhdessä.

Vierailija
2/7 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin muistan ton ajan ja olihan se ihanaa :) kakkosen kanssa sitten tapeltiinkin, että kumpi kylvettää ja kumpi vaihtaa vaipan. Kivi-sakset-paperi oli kovassa käytössä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kateellinen yh-mamma vai mikä rassaa? Pitäisikö isän olla ennemmin kaljalla?

Vierailija
4/7 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat iljettävältä ihmiseltä. Siis ihan oikeasti, harvoin sanon noin mutta nyt sanon. Anna nyt ihmeessä toisten olla ylpeitä ja onnellisia pienestä lapsestaan! 

Vierailija
5/7 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs ap on katkera? Taisit jäädä tuosta paitsi, koita kestää!

Vierailija
6/7 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Mulla on kaksi lasta sellaisesta suhteesta, jossa käytännössä hoidin molemmat lapset vauvasta asti yksin. Aivan kaiken, olin yh, joka asui samassa talossa miehen kanssa. (miehen, jolle työ oli tärkeämpää kuin lapset, parisuhde ja perhe.)

Nyt olen uudessa suhteessa, johon olemme saaneet myös ensimmäisen yhteisen lapsemme. Mies oikeasti halua osallistua, tulee mukaan neuvolaan, on alusta asti osallistunut vauvan hoitoon kaikessa. On ihan vaihdettu vaippaa ja kylvetetty aloituksessa kuvatun tavoin.

Arvaapa ap, kummassa suhteessa olen ollut onnellisempi?

Vierailija
7/7 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin muistan ton ajan ja olihan se ihanaa :) kakkosen kanssa sitten tapeltiinkin, että kumpi kylvettää ja kumpi vaihtaa vaipan. Kivi-sakset-paperi oli kovassa käytössä

Heh, luulin että ollaan miehen kanssa ainoita, jotka käyttivät tuota kivi-paperi-sakset-systeemiä kakkosen (ja kolmosen) kohdalla :D Ekan kohdalla melkein tapeltiin, kumpi saa vaihtaa vaipan jne.