Bloggarin poikaystävä hakattiin Namussa järkkäreiden toimesta
Nataliaoonan ulkomaalaistaustainen poikaystävä hakattiin viikonloppuna hänen blogikirjoituksensa mukaan Namun omien järkkäreiden toimesta. Snapchatissa oli kuvia poikaystävän verisestä päästä..?? :o
http://www.elle.fi/nataliaoona/uncategorized/tapahtui-namussa-22-231020…
Kommentit (362)
Vierailija kirjoitti:
"Poistuttiin showroomin ovista, kun kaikki tapahtui. Ilman mitään selitystä, ilman mitään syytä.
Daniel pahoinpideltiin kolmen järjestyksenvalvojan toimesta.
Kolme järjestyksenvalvojaa rahaasi hänet henkilökunnan tilaan, suljetun oven taakse samalla kun yksi järjestyksenvalvoja piteli mua käsistä kiinni, jotta en päässyt tilannetta seuraamaan. Viiden minuutin jälkeen Daniel päästetään ulos. Hänellä on päässään vekki, joka vuotaa verta, kaulassa jäljet.. Hänet on selkeästi pahoinpidelty! Tämän jälkeen meidät molemmat saatetaan ulos ilman mitään selitystä, tavaroita tai mitään. Kaikki tapahtui aivan yllättäen, aivan kuin salama kirkkaalta taivaalta. Ilman mitään syytä."
Juuu, niin varmaan. :D Jotkut nähnyt vähän hallusinnatoita. Mitä sieniä nää vetää? Vois vähän tämäkin nevöhood bloggari avata MITÄ OIKEASTI TAPAHTUI tuossa välissä, eikä vaan jauha shittii...
Lueppa vähän tätä ketjua taaksepäin. Mä en usko, että tääkään on ihan keksitty juttu. Näitä on kuullut jo niin monelta ja aina toistuu sama kaava.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin todella vaikea uskoa, että täysin ilman omaa syytään ketään yhtäkkiä raahattaisiin jonnekin huoneeseen ja hakattaisiin? Tapahtuuko tällaista oikeasti? :o luulisi että yökerhoista löytyy kamerat joka puolelta, eikö sieltä voi tarkistaa mitä on tapahtunut ?
Tapahtuu. Ja sen takia hyvä, että nataliakin tästä nyt blogissaan kirjoitti niin tulee viimeinkin kaikkien tietoon tää toiminta.
Vierailija kirjoitti:
"Poistuttiin showroomin ovista, kun kaikki tapahtui. Ilman mitään selitystä, ilman mitään syytä.
Daniel pahoinpideltiin kolmen järjestyksenvalvojan toimesta.
Kolme järjestyksenvalvojaa rahaasi hänet henkilökunnan tilaan, suljetun oven taakse samalla kun yksi järjestyksenvalvoja piteli mua käsistä kiinni, jotta en päässyt tilannetta seuraamaan. Viiden minuutin jälkeen Daniel päästetään ulos. Hänellä on päässään vekki, joka vuotaa verta, kaulassa jäljet.. Hänet on selkeästi pahoinpidelty! Tämän jälkeen meidät molemmat saatetaan ulos ilman mitään selitystä, tavaroita tai mitään. Kaikki tapahtui aivan yllättäen, aivan kuin salama kirkkaalta taivaalta. Ilman mitään syytä."
Juuu, niin varmaan. :D Jotkut nähnyt vähän hallusinnatoita. Mitä sieniä nää vetää? Vois vähän tämäkin nevöhood bloggari avata MITÄ OIKEASTI TAPAHTUI tuossa välissä, eikä vaan jauha shittii...
Näin ne kaikki namun pahoinpitelyt on tapahtunut... oksettaa ihan ajatella
Kuulostaa ihan joltain rikosohjelmalta. Ihmisiä vaan viedään hakattaviksi tyhjiin huoneisiin ja pidetään tyttöystävä väkisin pois.
Olisin varmaankin itsekkin huutelemassa että tässä on vain toinen puoli paperista, ja kaikki ei oo mustavalkoista, mutta tää ei todellakaan oo ensimmäinen kerta kun kuulee Namun pahoinpitelyistä ja nimenomaan järkkäreiden toimesta. Pistää vaan miettimään että eikö tota oikeasti saada loppumaan ennenkuin asiakkaat kääntää selkänsä mestalle.
Mitä vittua Namu näistä hakkaamisista hyötyy? Näypäyttää poliiseille että ne on voimattomia?
Siis MIKÄ ihme muka noin korkean profiilin paikan pokeilla olis motivaationa hakata satunnaisesti pahaa-aavistamattomia asiakkaitaan?? Ei mitään järkeä koko jutussa! Oon pitänyt NataliaOonaa ihan järkevänä ihmisenä mut nyt ei oikein osunut.
Vierailija kirjoitti:
Siis MIKÄ ihme muka noin korkean profiilin paikan pokeilla olis motivaationa hakata satunnaisesti pahaa-aavistamattomia asiakkaitaan?? Ei mitään järkeä koko jutussa! Oon pitänyt NataliaOonaa ihan järkevänä ihmisenä mut nyt ei oikein osunut.
Luitko edes ketjua tai seuraatko ikinä uutisia? ? KUN EI OLE AINOA.
Vierailija kirjoitti:
HAHAHAHAHAHAH kuolen nauruun. Namussa eletään todellinen high life.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vittua Namu näistä hakkaamisista hyötyy? Näypäyttää poliiseille että ne on voimattomia?
Namu ei hyödy, mutta mopopojat näyttää voimansa.
Vierailija kirjoitti:
http://m.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/yokerhon-ovimies-pakotti-asiakk…
Tällaista myös..
Hei tää on ihan kamalaa
Kunpa tästä oikeesti tulis iso uutinen ja kaikki sais tietää. Hyvä Natalia kun julkisesti kirjoitti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Namu ei hyödy, mutta mopopojat näyttää voimansa.
Jos minulle kävisi noin, niin asia ei ehkä jäisi ihan siihen.
Kerholaisillahan on se pieni ongelma, että he eivät ole mitenkään näkymättömiä.
Tuntematon taho pystyy helposti aiheuttamaan näkyvälle taholle runsaasti sekalaista ongelmaa ja kiusallista tilannetta. Minulla on melko kiero huumorintaju ja tiedän mistä asioista byrokratia innostuu.
On oikeasti jo pelottavaa että tollanen yhden rakennuksen "me tehään mitä halutaan" voi jatkua.
Enpä itse enää jalallanikaan tuonne astu.
Valitettavasti en epäile yhtään. Kerran olen eksynyt tuonne ja sen kokemuksen perusteella tungen mieluummin tikkuja kynsien alle kuin menen uudestaan, syynä nimen omaan henkilökunnan uskomaton ku*ipäisyys. En ikinä missään ole törmännyt vastaavaan.
Ilmeisesti pitäisi kuitenkin olla kiitollinen, että selvittiin ulos ilman fyysisiä vammoja.
Taidan seuraavan kerran soittaa hälytyskeskukseen kun näen prosenttikerholaisen ajelevan rekisterikilvettömällä moottoripyörällä. Toisinaan he tekevät niin ja tuskin on silloin edes vakuutusta.
Bloggaajavihalla ei näköjään ole rajaa tällä palstalla. Bloggaajan poikaystävä pahoinpidellään, ja täällä ihmetellään kuinka Elle pitää "roskasakkia" palstalistoillaan? Tarkoittaako roskasakki väkivallan uhria?
Ja kuinka naiiveja ihmisiä täällä on? Luuletteko että pahat ihmiset tarvitsevat pahuudelleen motiivia? Itse en epäile ollenkaan etteikö juttu voisi olla tosi, ja pahoinpitely tapahtunut ilman syytä.
Mitä ihmettä, mies on kuin hakattu ja poliisi sanoo että eivät voi tehdä mitään ja EI OLE NÄYTTÖÄ? Ööh entäs noi väkivallan jäljet?
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin todella vaikea uskoa, että täysin ilman omaa syytään ketään yhtäkkiä raahattaisiin jonnekin huoneeseen ja hakattaisiin? Tapahtuuko tällaista oikeasti? :o luulisi että yökerhoista löytyy kamerat joka puolelta, eikö sieltä voi tarkistaa mitä on tapahtunut ?
Olin joskus seisoskelemassa perjantai-iltana kadun varressa, kun yhtäkkiä väännettin katuun. Jotenkin kun tilanteesta selvisi niin vastapäisen ravintolan portsari oli käynyt päälle. Ei ollut kerta kaikkiaan mitään tekemistä kyseisen ravintolan kanssa, en ollut sieltä tulossa enkä sinne menossa. Poliisi tuli kyllä paikalle, mutta eivät suostuneet pyytämään valvontakameratallenteita, siinä oli pankki ja kadun sillä puolella oli varmaan puoli tusinaa kameroita valvomassa automaatteja ja katua.
Olin vähän aikaisemmin työskennellytkin rakennuksessa ja ulkonäöltä tiesin vartijat, mutta eivät suostuneet näyttämään tai antamaan tallenteita ilman poliisin pyyntöä; rikosilmoituksen tekeminen pysähtyi näytön puuttumiseen kun ilman kameroita oli sana sanaa vastaan.
Monet portsarit vetää jotain mömmöjä siihen tahtiin että agressiivisuudet vaan odottaa jotain purkautumiskanavaa.
Tapahtuu ja oikeasti syyttä!! Mullakin kaveri pahoinpidelty pokejen toimesta!