Bloggarin poikaystävä hakattiin Namussa järkkäreiden toimesta
Nataliaoonan ulkomaalaistaustainen poikaystävä hakattiin viikonloppuna hänen blogikirjoituksensa mukaan Namun omien järkkäreiden toimesta. Snapchatissa oli kuvia poikaystävän verisestä päästä..?? :o
http://www.elle.fi/nataliaoona/uncategorized/tapahtui-namussa-22-231020…
Kommentit (362)
Eikös poket perinteisesti ole ollut sitä ammattikuntaa, joka muutenkin on monesti mukana hämärähommissa. Myy huumeita ja lainailee rahaa yms. Nykyään varmasti ollaan tarkempia tällaisista jutuista, mutta en pidä mitenkään mahdottomana etteikö kulissien takana voisi tietyissä paikoissa tapahtua sitä sun tätä. Ja väkivaltaisia pokeja ainakin on ollut maailman sivu, sen ei pitäisi ketään yllättää.
Blogin kommenttien perusteella monille on käynyt vastaavia tilanteita.
Esim.
"Moikka, ei oo heiltä ensimmäinen kerta. Olin itse ystäväni kanssa parilla namussa ja hissiin tuli kyytiin yksi portsari meidän lisäksi. Hissin ovien suljettua alkoi poke tönimään minua seinää vasten ja hissin mentyä alas tarrasi kiinni ja työnsi kovakouraisesti ulos, ystäväni huutaessa et mitä helvettiä tapahtuu ja yritti estää häntä. Luultiin että olisi tapahtunut väärinkäsitys ja olisi luullut minua joksikin muuksi, mutta näköjään heillä on ihan tapana napsahtaa.."
Namun poket vetää steroideja, silloin aineiden vaikutuksen alaisena tapana käyttäytyä agressiivisesti ja arvaamattomasti
Sairasta. Olen kans kuullut juttua, että helsingin ykköräkälöissä poket on usein linkittyneinä rikollisjärjestöihin ja mopokerhoihin. Varmaan vetänyt yhtä ja toista ennen vuoria. Semmosia yön turvia.
Miksi ihmiset käyvät tuolla Namussa?
Ihan järkyttävä paikka.
Kerran olin jonossa ja muutama aasialaistaustaista kundia meni jonon ohi portsarin luokse, siellä ne sitten rupesi ojentamaan setelinippuja pokeille. Ja koko iso jengi pääsi lopulta jonon ohi sisään.
Todennäköisesti paskapuhetta. Täällä lampaat uskovat kaiken mitä joku nobody väittää blogissaan. Jos ei ole mitään todisteita niin ihan turha väittää tällaista. Poket voivat tehdä rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta.
Tällaisia väitteitä kuulee useasti kännisten asiakkaiden suusta aamuyöstä laskuhumalassa. Niihin tottuu, mutta niiden todistusarvo on nolla jos mitään muuta ei ole. Poliisilla on varmasti muutakin tekemistä kuin kuunnella humalaisten jorinoita.
Ainahan se on ilman syytä ja tais olla samat pahat poliisit ku tuli Nikanderin mutsin luokse.
Namun ja muidenkin paikkojen pokeista voin uskoa mitä vain. Tuo Poliisin välinpitämättömyys ei ole uskottavaa, jos tilanne on oikeasti ollut kuten tuossa on sanottu.
Ja mikähän tämän Oonan uskottavuuskerroin on ? Veikkaisin 0-1. Kun palvelu ei miellytä niin sitten haukutaan henkilökunta. Poliisi tutkii jos syytä on. Jos ei, niin jättää tutkimatta.
Kävin just Namussa. Ja olin juuri lähdössä pois kun mut vietiin pimeään koppiin ja mut hakattiin siellä tosi pahasti. Hakattiin ihan täysillä päin naamaa ja jalkoja. Sit mut vaan vietiin ulos ja poliisi käski lähteä kotiin päin, heti. En mene enää koskaan Namuun hakattavaksi pimeään koppiin. Ihan karseeta ja tosi kamalaa!
Vierailija kirjoitti:
Kävin just Namussa. Ja olin juuri lähdössä pois kun mut vietiin pimeään koppiin ja mut hakattiin siellä tosi pahasti. Hakattiin ihan täysillä päin naamaa ja jalkoja. Sit mut vaan vietiin ulos ja poliisi käski lähteä kotiin päin, heti. En mene enää koskaan Namuun hakattavaksi pimeään koppiin. Ihan karseeta ja tosi kamalaa!
Näitä on käynyt niin monelle muullekkin!!!!
Olin myös Namussa viime vappuna ja sain pahasti turpaani. Nimittäin vaimoltani kun puristelin pissisten perseitä. Tiesin kyllä, että Namu on pellepaikka, mutta en olisi uskonut, että poket vain nauroivat kun akka takoi minua kuin halpaa makkaraa. Ihan kauheaa. Ikinä en mene sinne enää !
Vierailija kirjoitti:
Roadwalker kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa iltalehtee/-sanomii juttu vinkkiä! Saatais tämänki baarin järkkäreiden kusipäisyys tietoon ja ehkä loppumaan!
Ajattelit siis, että portsarit ovat muuten vain tulleet hakkaamaan tämän tyypin? Vai olisiko ensin aloittanut itse rähinän jonkun toisen asiakkaan kanssa tahi muuten käyttäytynyt sopimattomasti -> portsarit tulleet väliin ja heittämään aggressiivisen asiakkaan pihalle -> rytäkässä saa haavan päähän -> sosiaaliseen mediaan itkemään.
Et ole selvästi ikinä käynyt namussa. Siellä oikeasti tapahtuu näin...
.
Pakkoko sinne sitten on mennä maksavien asiakkaitten, mikäli noin kauhistuttava paikka, että asiakkaita pahoinpidellään aivan syyttä, kuten tuossa useita kertoja väitetään tapahtuneen.
Ryypätä ja kuunnella musiikkia voi muissakin paikoissa, joissa asiakas on hyvin pitkälle se tärkein yrityksen tuloksen kannalta.
.
Vierailija kirjoitti:
Plussista ja miinuksista päätellen täällä on paljon ihmisiä, jotka perseilevät kännissä ja syyttävät omasta toheloinnistaan portsareita.
Olen antanut alapeukun laulaa, vaikka en ole juonut 7vuoteen.
On se jännä miten joidenkin mielestä humala, oma tohelointi tai pahennuksen aiheuttaminen oikeuttaisi poket pahoinpitelyyn? Vaikka kyseisen tapauksen herra olisikin jopa riehunut tai aukonutpäätään, luulisi ammattimaisten järkkäreiden osaavan poistee tapauksen ravintolasta ilman verta.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti paskapuhetta. Täällä lampaat uskovat kaiken mitä joku nobody väittää blogissaan. Jos ei ole mitään todisteita niin ihan turha väittää tällaista. Poket voivat tehdä rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta.
Tällaisia väitteitä kuulee useasti kännisten asiakkaiden suusta aamuyöstä laskuhumalassa. Niihin tottuu, mutta niiden todistusarvo on nolla jos mitään muuta ei ole. Poliisilla on varmasti muutakin tekemistä kuin kuunnella humalaisten jorinoita.
Eiköhän se rikosilmoitus ole Natalian poikaystävän puolelta jo tehty. :) Kiva kirjoitustyyli muuten
Vierailija kirjoitti:
On se jännä miten joidenkin mielestä humala, oma tohelointi tai pahennuksen aiheuttaminen oikeuttaisi poket pahoinpitelyyn? Vaikka kyseisen tapauksen herra olisikin jopa riehunut tai aukonutpäätään, luulisi ammattimaisten järkkäreiden osaavan poistee tapauksen ravintolasta ilman verta.
No itse en ainakaan usko lainkaan skenaarioon, jossa mies vietäisiin johonkin huoneeseen hakattavaksi. Järkkärillä on kyllä kiinniotto-oikeus siksi aikaa, että poliisi tulee hakemaan riehujan pois ja tällöin hänet voidaan viedä johonkin huoneeseen. Kun poliisistakin puhuttiin, niin ilmeisesti tästä oli kyse ja vekki todennäköisesti tuli, kun hän vastusteli kiinniottoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itse en ainakaan usko lainkaan skenaarioon, jossa mies vietäisiin johonkin huoneeseen hakattavaksi. Järkkärillä on kyllä kiinniotto-oikeus siksi aikaa, että poliisi tulee hakemaan riehujan pois ja tällöin hänet voidaan viedä johonkin huoneeseen. Kun poliisistakin puhuttiin, niin ilmeisesti tästä oli kyse ja vekki todennäköisesti tuli, kun hän vastusteli kiinniottoa.
Valitettavasti näitä tapauksia on tässäkin ketjussa useampi. Siihen ei kauheasti sun uskomiset auta.
miten tuo namu on noin sairas paikka?siitä on aina jotain negatiivista juttua.muistaakseni jotain sellasta on puhuttu myös, että monet hakataan kun yöllä lähtevät sieltä... :O eli siis siellä namun ulkopuolella tapahtuisi paljon pahoinpitelyjä.olen muuten kouvolasta kotoisin ja sieltäkin lähti se yökerho, mistä juoruttiin vähän samanlaista.kuulemma siellä pahoinpideltiin esim.jos yritti alaikäisenä sisään.