Mies kyttäili salilla toista noista kun olin paikalla
Kyllä ottaa aivoon.Olen käynyt aviomiehen kanssa samalla kuntosalilla nyt 1.5 vuotta.Tänään olimme siellä samaan aikaan ja ihmettelin kun äijä kattelee koko ajan samaan suuntaan missä olen, ei ole ennen juuri moista harrastanut. Tajusin sitten että ei suinkaan katso minua, vaan erästä kuuluisaa fitnessnaista joka saanut ainakin em-kultaa lajissaan.Mies on aikaisemmin minua ärsyttääkseen kehuskellut kuinka on jutellut ko.naisen kanssa salilla ja kehui hänen saavutuksiaan.Nyt minä olen kuulema sekopää kun hän ei muka katsonut ketään ja sekin on kuulema valetta että olisi ko.naisen kanssa jutellut.Sanoi muka niin vain minua ärsyttääkseen. En ole huonokuntoinen itsekään vaan hoikka nainen, joten ihmettelen kyllä moista käytöstä..
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
No en toki voi kontrolloidakaan mutta onko se liikaa vaadittu ettei kytätä muita jos oma puoliso läsnä?
Esitä se vaatimus miehellesi, niin saat vastauksen.
Minäkin olen pahoillani että otti noin tunteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon keksiny tohon hyvän lääkkeen.Petän mun miestä silloin kun sopiva houkutteleva tilaisuus tulee eteen.Sitten kun mies taas töllää muita niin muistelen kivoja hetkiä toisten miesten kans.Hah Haa.Sitä saa mitä tilaa.Jos ollaan epäkunnioittavia niin ollaan sitten molemmin puolin.Ja joo-tähän ei välttämättä vaihtaminen auta koska kaikki-ainakin suurin osa miehistä tuijottaa jos näkee jotain silmää miellyttävää.
Ohis, mutta ei kuulosta kovin terveeltä parisuhteelta :(
On niitä oikeasti hyviäkin miehiä, ikävä että sinulla on noin huono käsitys asiasta. Oma puolisoni ei ainakaan kuolaa muita naisia kuin aivoton luolamies. Tietenkin hänellä (kuten meillä kaikilla) on silmät päässä, mutta ei minulla ole tarvetta eikä halua alkaa kontrolloimaan mieheni ajatuksia tai ajatusten puutetta sen suhteen, kenet hän milloinkin sattuu näkemään. Kyllä kumppanin ihan peruskunnioitukseen kuuluu, ettei vieraita erikseen tuijotella tai kommentoida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon keksiny tohon hyvän lääkkeen.Petän mun miestä silloin kun sopiva houkutteleva tilaisuus tulee eteen.Sitten kun mies taas töllää muita niin muistelen kivoja hetkiä toisten miesten kans.Hah Haa.Sitä saa mitä tilaa.Jos ollaan epäkunnioittavia niin ollaan sitten molemmin puolin.Ja joo-tähän ei välttämättä vaihtaminen auta koska kaikki-ainakin suurin osa miehistä tuijottaa jos näkee jotain silmää miellyttävää.
Mä tempasen akkaa turpaan aina kun näen sen kattovan jotain toista miestä. Se on kuitenkin todella epäkunnioittavaa käytöstä, joten on ihan oikein jos joutuu vähän kulkemaan mustan silmän kanssa muutaman päivän.
Tosiasiassa nyhjäät kuitenkin yksin siellä peräkammarissa tietokoneesi kanssa eikä sinulla ole mitään "akkaa", mutta tottahan se on mukava naisvaltaisella keskustelupalstalla vähän pörhistellä höyheniä ja uhitella kuvitteellisilla asioilla.
Itsetunto on ja ei ole kroppaakaan huonoksi haukuttu kun olen itsekin treenannut valmentajan kera jo useamman vuoden..mutta näköjään silti pitää muita kyttää..-AP
Mieheni ei ole näiden yhdessä oltujen 20 vuoden aikana mielestäni muita naisia tuijottanut kun olen ollut läsnä. Minun puolestani hän saa kyllä katsoa, ei se häiritse, eihän se minulta ole pois, päinvastoin. Enkä ole edes mikään kaunokainen, vaan hieman pullukka ja lyhyen läntä nainen, joten varmasti monessa muussa naisessa olisi paljon enemmän katseltavaa kuin minussa. En minäkään silmiäni sulje jos mieskomeutta eteen tulee, ei yli neljäkymppisenä jaksa urputtaa joka asiasta, ei edes joka toisesta. :)
yksi tuttavanainen veti miestään turpaan kun se katsoi netistä naisia
Sun kaltaisissa naisissa on yks asia pielessä: luulette olevanne jotain kovinkin tasokkaita valionaisia, joilla on ykkösluokan mies. Ei ja ei. Olemalla tuollainen ihmispaska et saa kuin jonkun c-luokan semi-öykkärin, jota vain wt-ämmät pitävät miehekkäänä.
Olen pahoillani.