Mitä "työsuhde-etuja" työpaikallasi on?
Meillä on ainakin sos.terv. alalla se, että ruokaa jää yli aterioilta sen verran, ettei tarvitse ottaa omia eväitä mukaan :)
Kommentit (217)
Saa katon päänsä päälle kahdeksaksi tunniksi, ja saa käyttää vessaa ja vessapaperia siellä.
puhelin + liittymä, laajakaista kotiin, hieronta, lounarit, urheiluliput, 1 urheilutunti/vko, aamiainen, ym.
Puhelinetu, internetliittymäetu, autoetu, matkustamisetu, ruokaetu.
Siivousfirman tehotuotteilla siivoaa koko meidän suku :) Vessapaperia ei tarvitse ainakaan ennen vuotta 2018 ostaa kaupasta.
Ilmaiset kahvit, teet ja kaakaot. Hedelmiä tarjolla. Virikekortille 50€ vuosittain.
Olen kotiäiti, joten ei mitään. Miehen firma tarjoaa pikkupurtavaa, limuja ja kahvia. Monella on liukuvat työajat, firman autot käytössä kokouksiin yms. Useimmille tulee firman puolesta kännykkä+kannettava+netti (netti on USAssa melko kallis).
- työsuhdepuhelin
- työsuhdenetti
- maksuton kahvi ja hedelmäkori työpaikalla
- lounassetelit
- työmatkasetelit
- kulttuuri- ja liikuntasetelit
- erittäin kattava työterveyshuolto (sisältää myös hammaslääkäripalvelut, gynekologipalvelut yms eikä tarvitse olla työterveyslääkärin lähetettä vaan voi varata itse ajan suoraan tarvitsemalleen erikoislääkärille)
- joulukuussa bonukset, jos yritys on tuottanut voittoa
Vierailija kirjoitti:
Siivousfirman tehotuotteilla siivoaa koko meidän suku :) Vessapaperia ei tarvitse ainakaan ennen vuotta 2018 ostaa kaupasta.
Työsuhde-etu on eri asia kuin varastaminen.
...sddf kirjoitti:
puhelin + liittymä, laajakaista kotiin, hieronta, lounarit, urheiluliput, 1 urheilutunti/vko, aamiainen, ym.
+ hedelmiä + hsl matkakortti. Ei autoetua :-/
HEL-NYC kirjoitti:
Olen kotiäiti, joten ei mitään. Miehen firma tarjoaa pikkupurtavaa, limuja ja kahvia. Monella on liukuvat työajat, firman autot käytössä kokouksiin yms. Useimmille tulee firman puolesta kännykkä+kannettava+netti (netti on USAssa melko kallis).
Niin ja tietysti kattava työterveyshuolto+osa hammashuollosta.
Nyt olen jo nauttimassa muunlaisia etuja, mutta vielä muutama vuosi sitten oli parhaimmillaan täysautoetu, erinomainen terveysvakuutus, lounassetelit, bonusmatkat jopa toiselle puolelle maapalloa, kulttuuritilaisuuksia, palkintoja, hotelleissa kokoukset täysihoidolla, liikuntamahdollisuuksia, urheilutempauksia ja niihin liittyvää rekvisiittaa yms. Töitä tehtiin niska limassa, mutta henki oli varvin hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt olen jo nauttimassa muunlaisia etuja, mutta vielä muutama vuosi sitten oli parhaimmillaan täysautoetu, erinomainen terveysvakuutus, lounassetelit, bonusmatkat jopa toiselle puolelle maapalloa, kulttuuritilaisuuksia, palkintoja, hotelleissa kokoukset täysihoidolla, liikuntamahdollisuuksia, urheilutempauksia ja niihin liittyvää rekvisiittaa yms. Töitä tehtiin niska limassa, mutta henki oli varvin hyvä.
Ei tällaiset ole mitään kunnon työsuhde-etuja. Minulle tulisi ainakin ähky. Nykyisellä työpaikallani paras työsuhde-etu on se kun tekee leipiä muille, niin voi samalla tehdä yhden itselleenkin ja syödä sen nopeasti ennen kuin kukaan ehtii nähdä. Näitä arkisen aherruksen pieniä iloja.
Ei sitten MITÄÄN! Ilmainen joululounas kerran vuodessa ja pian sekin varmaan tulee maksulliseksi.
15 jatkaa... Tämä siis sotealalta... Ja ylijäämä ruokakin maksaa... Varastamista, jos syö ilmaiseksi.
Kahvia ja limpparia saa juoda, välillä on jotain pikkupurtavaakin. Ilmaisia näytteitä alaan liittyvistä tuotteista ja ilmaislippuja jääkiekko-otteluihin.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitten MITÄÄN! Ilmainen joululounas kerran vuodessa ja pian sekin varmaan tulee maksulliseksi.
Meillä on pahempaa :D Se joululounas on PAKKO syödä ja se miinustetaan palkasta. Hintaa on joku nelisen euroa, mutta kuitenkin. Ongelma on vaan se, ettei sitä ruokaa tule tarpeeksi, joten kaikki eivät saa samanlaista ateriaa.
Hotellissa henkilökunta-aamiainen 2e ja päivällinen 4e.
Saa tulostaa valokuvia ilmaseksi ja minkä kokoisia vaan tulostin tulostaa!
Firma tarjoaa kahvit.