Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä "työsuhde-etuja" työpaikallasi on?

Vierailija
24.10.2016 |

Meillä on ainakin sos.terv. alalla se, että ruokaa jää yli aterioilta sen verran, ettei tarvitse ottaa omia eväitä mukaan :)

Kommentit (217)

Vierailija
41/217 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvia saa juoda, maidot pitää tuoda itse. Lopetin kahvinjuomisen koska työkaverit joivat aina maitoni.

Vierailija
42/217 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmainen aamiainen (sämpylät, murot, myslit, jugurtit jne), naposteltavat, hedelmät ja kahvit.

Ilmainen lounas kerran viikossa.

Perjantaisin olutta, viiniä ja pizzaa.

Jos menee toimistolla yli klo 19.30 saa tilata ruokaa firman laskuun. Jos menee yli klo 22 taksi vie kotiin firman piikkiin. Ilmainen jooga kerran viikossa, hieroja joka toinen viikko.

Kielikurssi työajalla tunnin per viikko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/217 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HUS:n Sairaalassa kun olen töissä niin ei oikeastaan yhtään mitään työsuhde-etuja.

Parkkipaikastakin saa maksaa yli 300€ vuodessa eli negatiivisia juttuja kyllä löytyy.

jos hakemalla hakee jotain etua niin pikkujoulut mutta niihin en ole edes menossa.

Meilläkin maksulliset parkkipaikat, osastot keräävät rahaa pikkujoulujen järjestämiseksi JA/TAI on osittain omakustanteista. Ei MITÄÄN etuuksia. Mitätön joululounas that's it. Eipä ole sotealalla mitään porkkanaa.

Voihan sitä nyt silloin tällöin nappasta jugurtin jääkaapista evääksi :) Ei työsuhde-etujen tarvitse olla mitään hiihtokeskusten kausikortteja tai laivaristeilyjä, sehän olisi naurettavaa.

Jos on oikein natsi oh, niin tuosta tulisi saman tien sanomista. Onneksi ei ole, mutta tiedän osastoja, joilla on.

Eihän sitä tarvitse muiden nähden tehdä.

Joo harva varastaa muiden nähden.

Vierailija
44/217 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmainen joululounas. Virkistyspäivä arki-iltana 2x/v, sisältäen työporukalle jonkun aktiviteetin ja pienimuotoisen päivällisen. Työpaikalla on kuntosali, jota saisi käyttää muutaman kympin vuosimaksulla. Työnantaja tukee bussilipun ostoa kympillä kuussa.

Ap:n "etuisuus" ei taida olla päivänvaloa kestävä. Ainakin meillä sairaalassa on ihan erikseen kielletty ylijäämäruokien syöminen. Johtuen siitä, että hoitajat tuppasivat tahallaan tilailemaan ylimääräisiä ruokia, vaikkapa lounaita jo aamulla kotiutuneille potilaille, jotta saisivat sitten itse syödä ilmaisen lounaan. Tyhmältähän se tuntuu nyt heittää hyvää ylijäämäruokaa roskiin, mutta ymmärrän kiellon syyn.

2 x / vuosi? Meillä 1 x / vuosi saa tykyrahaa 23 €, loput joutuu maksamaan its3. Niin naurettavaa ja kyllä olen ansainnut osaston keittiön jääkaapista jogurtin tai kaksi ja kyllä syön ylijäämäruokaa hyvällä omatunnolla varastamalla.

Vierailija
45/217 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmainen aamiainen (sämpylät, murot, myslit, jugurtit jne), naposteltavat, hedelmät ja kahvit.

Ilmainen lounas kerran viikossa.

Perjantaisin olutta, viiniä ja pizzaa.

Jos menee toimistolla yli klo 19.30 saa tilata ruokaa firman laskuun. Jos menee yli klo 22 taksi vie kotiin firman piikkiin. Ilmainen jooga kerran viikossa, hieroja joka toinen viikko.

Kielikurssi työajalla tunnin per viikko.

'

Mitähän tuikitärkeää mahdat tehdä "työksesi"?

Vierailija
46/217 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsee jonottamatta hoitoon erikoislääkärille, työskentelen sairaalassa. Suhteiden kautta siis.

Vierailija
47/217 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamusmies parhaimmasta päästä.

Vierailija
48/217 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Influenssarokote

Vierailija
49/217 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaiset ruuat.

Olen töissä henkilöstöravintolassa ja teen aina vikaa työvuoroa.

Pomo on itse töissä aamuvuorossa, muu henkilökunta on töissä 7.30-15.30 ja minä 9-17.

Töissä on 3 eri ruokaa lounaaksi ja kaikkia aina jää.

Kaikki salaatit, lämpimät ruuat saan ottaa mukaani.

Asun työpaikkani vieressä ja tuuraan aina pomoa hänen ollessa poissa, kuten joa joku muista on poissa, tulen aikaisemmin, teen työni hyvin jne.

Meillä ostetaan kaupasta ainoastaan maitoa, leipää ja margariinia.

Kaikki ruuat eivät mene päivälliseksi, joten ylimääräiset pakastetaan ja viikonloppuisin syödään niitä.

Ravintola menee kiinni juhannuksena ja on kiinni 5 vkoa. Samoin jouluna on kiinni 2 vkoa.

Saan täyden palkan, sillä ylitöitä tulee vuoden mittaan niin paljon että pidän nämä vapaana.

Myös lomilla syödään talon ruokaa, saamme hädin tuskin pakkasen tyhjäksi elokuussa kun uutta alkaa tulemaan.

Lisäksi kerran kuukaudessa meillä on perhelounas, minun ja mieheni vanhemmat, osa sisaruksista ja lapsimme serkuista tulevat syömään, eli ruokaa syö hyvin monet.

Vuositasolla säästö on tuhansia euroja, puhumattakaan ajan säästöstä.

Vierailija
50/217 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvat lentoliput, paitsi että monen halpalentoyhtiön liput ovat eurooppaan aika lailla samanhintaisia, tai muutaman kympin kalliimpia.. mutta mahtuupahan kuitenkin koneeseen, kun ostaa halpalentoyhtiön lippuja.. siinä missä "halvoissa" ID lipuissa on mahdollisuus jäädä rannalle...  Ja eipä tällä työ tahdilla kyllä muutenkaan  kerkiä niitä hyväksi käyttääkkään..

Vierailija
51/217 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten vittuilua ja vanhempien kohtuuttomia vaatimuksia, eipä muuta.  Paitsi tietysti pitkä kesäloma jotta kerkeää unohtaa kaiken tuon negatiivisen paskan, niin että jaksaa taas aloittaa koko touhun alusta taas elokuussa. 

Vierailija
52/217 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinetu, liukuva työaika, tuoretta kahvia, lounarit, työmatkapassi, sportti/kulttuuripassi, 6 viikkoa lomaa vuodessa, työterveyshuolto, bonukset kerran vuodessa, kesäjuhlat, pikkujoulut ravintolassa, hieroja käy työpaikalla, perjantaipullat, liikuntapäivä kerran vuodessa.

Olen tyytyväinen. :)

Vierailija
53/217 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin, auto huoltoineen, pesuineen + bensoineen (vapaa autoetu), iPad + iMac + valokuitu kotiin, kahvit, työterveyshuolto yksityisine äitiysneuvoloineen + gyne (saa itse valita lääkärin), kuntosali + hieronta. En kyllä kaipaa mitään muuta. :D

Vierailija
54/217 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsee jonottamatta hoitoon erikoislääkärille, työskentelen sairaalassa. Suhteiden kautta siis.

Siis tuosta vaan vai työterveyshuollon kautta?

Vierailija
55/217 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vuokratyöfirman kautta töissä eli työpaikan edut eivät mulle kuulu, mulla ei ole edes työterveyshuoltoa, ainoastaan tapaturmissa vakuutuksen piikkiin voin käyttää terveyspalveluja. Kahvin saan firman puolesta ja työvaatteet. 

Vierailija
56/217 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joululounas, joka nykyisin ja joka vuosi sama vaatimaton kattaus: riisipuuro, sekahedelmäsoppa  leipä, kinkku, suutarinlohi ja rosolli.EI torttukahvejakaan.

Kunnalla töissä terveydenhuollossa.Ensi vuonna bonuksena lomarahaleikkaus ja työajan lisäys.

Vierailija
57/217 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Olen kotiäiti, joten ei mitään. Miehen firma tarjoaa pikkupurtavaa, limuja ja kahvia. Monella on liukuvat työajat, firman autot käytössä kokouksiin yms. Useimmille tulee firman puolesta kännykkä+kannettava+netti (netti on USAssa melko kallis). 

Niin ja tietysti kattava työterveyshuolto+osa hammashuollosta.

Yhdysvalloissa? 

Vierailija
58/217 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- työvaatteet ja niiden pesu

- saa käyttää hissiä, jos se toimii

- saa käyttää työpaikan vessaa, siivoamme ne itse

- saa keittää kahvia työpaikan kahvinkeittimellä - tarvikkeet maksamme itse

- saa käyttää työpaikan tietokonetta työtehtäviin

- tykyiltapäivä kerran vuodessa

- saa johonkin kuntosaliin hiukan alennusta, mutta ei hajuakaan mihin - ei kauheasti mainosteta

- esimies hoitaa tehtävänsä, jos muistaa. Yleensä teemme hänenkin hommansa

Vierailija
59/217 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmainen pysäköinti (lämmitystolpasta maksu), 50€/ lukukausi kulttuuriseteleitä (50% omavastuu), kahvimaito, perustason työterveyshuolto. En keksi muita. Ehkä arvaatte työni?

Vierailija
60/217 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta etu on se, että teen kotona työhuoneessa duunia. Kaikki kodin mukavuudet saatavilla eikä kulu aikaa työmatkoihin. Myös lemmikit tykkää kun tauoilla tulen kodin puolelle, ne ei saa tulla työhuoneeseen valitettavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi