Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä "työsuhde-etuja" työpaikallasi on?

Vierailija
24.10.2016 |

Meillä on ainakin sos.terv. alalla se, että ruokaa jää yli aterioilta sen verran, ettei tarvitse ottaa omia eväitä mukaan :)

Kommentit (217)

Vierailija
21/217 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUS:n Sairaalassa kun olen töissä niin ei oikeastaan yhtään mitään työsuhde-etuja.

Parkkipaikastakin saa maksaa yli 300€ vuodessa eli negatiivisia juttuja kyllä löytyy.

jos hakemalla hakee jotain etua niin pikkujoulut mutta niihin en ole edes menossa.

Vierailija
22/217 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinetu, käyttöetuauto, virikelataus 400€/vuosi, lounarit 75% omavastuu, tykyvapaa 1.5h/vko, sairauskuluvakuutus, matkavakuutus, toimistossa sähköpöydät, hedelmiä, kahvikone, ilmainen pysäköinti, 2 päivää voi olla saikulla omalla ilmoituksella, liukuva työaika, kesäjuhlat&pikkujoulut, tykytoimintaa (minigolf, patikointi, teatteri jne)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/217 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaisia huippuluokan kodinkoneita. Pari vuodessa saa ottaa. Olen tähän mennessä hommaillut niitä sukulaisille ja kavereille, mutta eteenpäinkin saa myydä.

Vierailija
24/217 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

15 jatkaa... Tämä siis sotealalta... Ja ylijäämä ruokakin maksaa... Varastamista, jos syö ilmaiseksi.

Se ei ole varastamista, vaan se on nimenomaan työsuhde-etu. On oma asiasi otatko edun vastaan vai et.

Vierailija
25/217 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jämäkkä luottamusmies, ei tarvi kenenkään mennä esimiesniljakkeen kanssa  "keskusteluun"  ilman luottamusmiestä läsnäolevana todistajana.

Vierailija
26/217 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HUS:n Sairaalassa kun olen töissä niin ei oikeastaan yhtään mitään työsuhde-etuja.

Parkkipaikastakin saa maksaa yli 300€ vuodessa eli negatiivisia juttuja kyllä löytyy.

jos hakemalla hakee jotain etua niin pikkujoulut mutta niihin en ole edes menossa.

Meilläkin maksulliset parkkipaikat, osastot keräävät rahaa pikkujoulujen järjestämiseksi JA/TAI on osittain omakustanteista. Ei MITÄÄN etuuksia. Mitätön joululounas that's it. Eipä ole sotealalla mitään porkkanaa.

Vierailija
27/217 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

15 jatkaa... Tämä siis sotealalta... Ja ylijäämä ruokakin maksaa... Varastamista, jos syö ilmaiseksi.

Se ei ole varastamista, vaan se on nimenomaan työsuhde-etu. On oma asiasi otatko edun vastaan vai et.

Ei ole. Meillä on kuule erikseen JÄMÄRUOKA-rahalipas ja rahat menevät jonnekin... On oh asiasta sanonut, että on varastamista, ei saa ottaa ilmaiseksi, mutta v*ttuakos sitä ketään noudattaa ;)

Vierailija
28/217 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työterveyshuolto, kuntosali, jumppatunteja, ilmainen kahvi, loma- asuntoja alennettuun hintaan, joitan firman tuotteita alennuksella tai ilmaisiksi.

Vierailija
29/217 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin maksulliset parkkipaikat, osastot keräävät rahaa pikkujoulujen järjestämiseksi JA/TAI on osittain omakustanteista. Ei MITÄÄN etuuksia. Mitätön joululounas that's it. Eipä ole sotealalla mitään porkkanaa.

Voihan sitä nyt silloin tällöin nappasta jugurtin jääkaapista evääksi :) Ei työsuhde-etujen tarvitse olla mitään hiihtokeskusten kausikortteja tai laivaristeilyjä, sehän olisi naurettavaa.

Vierailija
30/217 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ilmainen pysäköinti

- ilmainen kahvi

- henkilökunta-ale

Ei kai muuta... tulostinta saa käyttää.

Vierailija
31/217 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jis jo aloituksessa on lainausmerkeissä tuo työsuhde-etu, niin mä ainakin ymmärrän sen että sillä EI tarkoiteta lounareita tms jotka otetaan palkassa ja verotuksessa huomioon, vaan nimenomaan niitä etuja jotka ovat ilmaisia tai ainakin työn kautta halvalla ostettavissa.

Mä saan syödä töissä mitä haluan, siis niistä aineksesta mitä duunista löytyy sekä juoda limua etc ilmaiseksi.

Samoin saan antaa esom. perheenjäsenille tai hyville ystäville ruuan joko ilmaiseksi tai jollain nimellisellä summalla (esim. 5e/ruoka)

Vierailija
32/217 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä saan syödä töissä mitä haluan, siis niistä aineksesta mitä duunista löytyy sekä juoda limua etc ilmaiseksi.

Samoin saan antaa esom. perheenjäsenille tai hyville ystäville ruuan joko ilmaiseksi tai jollain nimellisellä summalla (esim. 5e/ruoka)

McDonald's?

Vierailija
33/217 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan sitä nyt silloin tällöin nappasta jugurtin jääkaapista evääksi :) Ei työsuhde-etujen tarvitse olla mitään hiihtokeskusten kausikortteja tai laivaristeilyjä, sehän olisi naurettavaa.

Jos on oikein natsi oh, niin tuosta tulisi saman tien sanomista. Onneksi ei ole, mutta tiedän osastoja, joilla on.

Vierailija
34/217 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kymmenien centtien arvoinen lahja Jouluna. Viimeksi tuli helvetin pieni taskulamppu.

Vierailija
35/217 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

McDonald's?

Ei ole, ravintola kuitenkin... Ei siis mikään pikaruokala...

Vierailija
36/217 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on oikein natsi oh, niin tuosta tulisi saman tien sanomista. Onneksi ei ole, mutta tiedän osastoja, joilla on.

Eihän sitä tarvitse muiden nähden tehdä.

Vierailija
37/217 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Ilmaiset kahvit

- Edullinen työpaikkalounas

- Lämmin autotallipaikka kun menee töihin tarpeeksi ajoissa

- Kattava ilmainen työterveyshuolto, sisältäen fysioterapiaa, erikoislääkärit, magneettikuvauksia jne.

- Tyky+ seteleitä 200 eurolla per vuosi

- Matkapuhelin tarvittavine tarvikkeineen + liittymä 

- Läppäri + laajakaista

- Ilmainen huvipuistopäivä koko perheelle kerran kesässä

- Pikkujoulut

- Mökkejä vuokrattavissa Lapista kohtuulliseen hintaan

- Autoetu

- Bonukset kaksi kertaa vuodessa

- läppärilaukku tai -reppu jos sellaisen tarvitsee

- ohjattua taukojumppaa kerran viikossa

- ilmainen kuntosali ja ryhmäliikuntatunteja nimelliseen hintaan

Vierailija
38/217 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kateellisena luin noita etuja, mitä ilmeisesti yksityisellä saa. Itse kunnalla töissä. Lomarahasta leikataan 30%, työaika pitenee... Suomi nousuun?!

Hävettää!

Vierailija
39/217 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

007 - Kun muumimaailma ei riitä

Vierailija
40/217 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmainen joululounas. Virkistyspäivä arki-iltana 2x/v, sisältäen työporukalle jonkun aktiviteetin ja pienimuotoisen päivällisen. Työpaikalla on kuntosali, jota saisi käyttää muutaman kympin vuosimaksulla. Työnantaja tukee bussilipun ostoa kympillä kuussa.

Ap:n "etuisuus" ei taida olla päivänvaloa kestävä. Ainakin meillä sairaalassa on ihan erikseen kielletty ylijäämäruokien syöminen. Johtuen siitä, että hoitajat tuppasivat tahallaan tilailemaan ylimääräisiä ruokia, vaikkapa lounaita jo aamulla kotiutuneille potilaille, jotta saisivat sitten itse syödä ilmaisen lounaan. Tyhmältähän se tuntuu nyt heittää hyvää ylijäämäruokaa roskiin, mutta ymmärrän kiellon syyn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi