Kuinka paljon rannekellosi maksoi, jos sinulla on?
Kommentit (61)
Minun kelloni maksoi noin 120 euroa. Leijonan titaaninen viisarikello. Halusin siis kellon, jossa on kaikki numerot selkeästi niin, ettei tarvitse jäädä ihmettelemään, mitä viivaa lähinnä se viisari nyt oikein on. Nikkeliallergian takia tämä oli ainoa, joka oli saatavilla, kaikissa muissa oli vain viivoja numeroiden sijasta.
Vieläkin naurattaa, kun kävin kelloani ostamassa. Minulla oli päälläni vähän jo kulahtanut kevyttoppapuku ja taskussa 400 euroa varattuna. Kerroin myyjälle, millaista kelloa halusin ja että on nikkeliallergia. Myyjä katsoi minua päästä varpaisiin ja sanoi, että ne on kuule tosi kalliita. Minä jo ehdin ajatella, että myyjä tarkoittaa jotain tuhatta euroa. Meinasin tirskahtaa, kun kuulin hinnan. Suusta meinasi päästä, että kuule mun palkka on varmaankin noin viisinkertainen sun palkkaas verrattuna, vaikka mulla onkin tämmöset vaatteet.
Lidlin kahdeksan euron "kultakello". Ei haittaa, jos menee rikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lol, mikä taulukko. Onhan ihmisillä ihan yleisesti Rolex ym laatukelloja, ne on hinnat alkaen 5000€..
Itse en kyllä tunne yhtään sellaista, enkä edes mielestäni elä missään kuplassa.
Tästä oli joku tutkimus ja paljastui, että suurin osa tavallisista ihmisistä ei tunnista Rolexia. Eikä mitään muitakaan "hienoja merkkejä". Toisin sanoen vain merkkien ystävät tunnistavat toisensa..
Omega, hintaa 4000. Ihme taulukko. Ilmeisesti aloittaja ei tiedä kelloista mitään.
Mieheni sai kerran lotossa 800 euroa ja päätti sijoittaa sen johonkin pysyvään, mitä ei muuten raaskisi ostaa. Osti sitten kellon. Tästä on viitisentoista vuotta aikaa, hyvin tuo kello näyttää vielä toimivan. En muista merkkiä, ihan hieno viisarikello se on. Kalenteri siinä on samassa.
Minulla on aina ollut nahkaremmillä viisarikello, joku halpa rimpula. Nyt on pitkään ollut lahjaksi saatu kello, josta on kuitenkin paristo loppunut. Kelloliikkeissä sanovat, ettei paristoa pysty vaihtamaan, koska päällä on kupera lasi, jota ei saa enää rikkomatta painettua takaisin paikoilleen, ja taustaa ei saa irrotettua irrottamatta ensin lasia tjs. Useammasta paikasta olen asiaa kysynyt, missään ei suostuta edes kokeilemaan, koska todennäköisesti kello hajoaa. Pitää siis ostaa uusi kello. Tällä kertaa varmistan, että pariston saa vaihdettua. Kyllähän tuo vanhakin kesti viitisen vuotta.
1500.ekua reimodweilkello tyylikäs ja käy aikaa
Vierailija kirjoitti:
Lidlin kahdeksan euron "kultakello". Ei haittaa, jos menee rikki.
Kuin myös. Itse asiassa ostin kaksi vähän erinäköistä. Voi sitten vaihdella jotta sopii eri asusteiden kanssa. Pysyvät ajassa ja näyttävät mitä kello on, ja ovat roiskesuojattuja. Ei sitä muuta rannekellolta oikein voi vaatia, kun en mitään syvänmerensukellusta tai kilpapyöräilyä harrasta.
Quartz kirjoitti:
Mitä järkeä tuhlata puoli miljoonaa kelloon kun muutaman kympin kellokin ajaa täsmälleen saman asian ja näyttää yhtä tarkasti ajan ?
Varsinkin ison rahan piireissä pitää olla edes siedettävän kallis kello, koska muuten on auttamatta ulkona isojen poikien leikkipiiristä. Luoja tietää miksi, luulisi että olisi helpompi vain vetää ne pippelit esiin ja mitata.
Kalliimmissa kelloissa on tosin se hyvä puoli, että niiden arvo pysyy. Mieti nyt jotain perinteistä Rolexia tai sitten vaikka Richard Millen tuotantoa...
Voisi tehdä uuden gallupin erihintaisista kelloista.
HEL-NYC kirjoitti:
Quartz kirjoitti:
Mitä järkeä tuhlata puoli miljoonaa kelloon kun muutaman kympin kellokin ajaa täsmälleen saman asian ja näyttää yhtä tarkasti ajan ?
Varsinkin ison rahan piireissä pitää olla edes siedettävän kallis kello, koska muuten on auttamatta ulkona isojen poikien leikkipiiristä. Luoja tietää miksi, luulisi että olisi helpompi vain vetää ne pippelit esiin ja mitata.
Kalliimmissa kelloissa on tosin se hyvä puoli, että niiden arvo pysyy. Mieti nyt jotain perinteistä Rolexia tai sitten vaikka Richard Millen tuotantoa...
Kun olet tarpeeksi korkealla, voit jättää kellon pois. Pyrkyrit tarvitsevat kellon.
300 markkaa eli noin 50€ vuonna 1985. Hyvin on pelannut. Nykyisin näköjään myydään saman näköisiä "retrokelloja" jälleen 50€:lla.
Joku ihan nätti Kors on ainoa ostettu kelloni. Muut ovat perittyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vitun rikkaita täällä jos 405-> on suosiossa!!!! :O
Vaikka eihän semmonen 400€ vielä älytöntä rikkautta vaadi, se on lähinnä panostusta ja arvovalintoja.Mutta silti! Aika paljon :O
Minulla on tuollaisia kolme. Tosin yksi oli markkoina 2500. Kaksi muuta euroina 800 ja 1100. Eivätkä nuo edes oikeasti ole kalliita kelloja.
Vierailija kirjoitti:
Patek Philippe - Kello, hinta: 708 000 €.
Joo, kello on, mutta ei sinun ranteessasi.
Omega, maksoi aikanaan euroissa n 4000
Käy tarkaa aikaa, kestää vähän vettä ja on kaunis kulta-teräs-yhdistelmä
IWC, tosi vanha, mekaaninen, arvo tänään ehkä 20000
Cartier, moka, enemmän näköä kuin kelloa, nykyään n 3500 euroa
Siinä ne, kellosuvusta ollaan ja kaikilla hyvät kellot.
En kehtaisi kulkea maailmalla ilman kelloa tai huonolla.
Kello ja kengät kertoo miehestä, miksei myös naisesta?
Itselläni on karvan vaille 500e kello. En ole rikas, mutta työn takia minulla on oltava kello (lentotäti) muita koruja en käytä, enkä muitakaan ylellisyyksiä. Ainoa luxus ja kallis asia on sitten korukello, joka ei irtoa ranteesta milloinkaan. Ei saunassa, ei suihkussa ei pyhänä, arkena eikä edes lomalla. Sijoitin tähän aikarautaan rahat 5v sitten, ja silloin tämä oli tarjouksessa.. Parempi yks hyvä kun vuosien varrella, kun monta halpaa.. edelleen paino sillä, että työn takia kello pitää olla.. ei siis ole vapaaehtposuudesta kyse.
Kroatiasta ostettu, n. 10 euron kello. Ostin paikallisesta Glitter-tyylisestä kaupasta, mutta en juurikaan käytä sitä suuren koon takia (kättä on vaikea taivuttaa kello kädessä). En jotenkin kauheasti jaksa panostaa mihinkään statussymboleihin, joita kellotkin ovat. Ihan sama, mitä joku varallisuudestani miettii.
Jatkuvasti polkupyörällä, kesät talvet liikkuvana en voisi kuvitellakaan kaivavani jotain kännykkää käsilaukusta (jota ajaessa pidän pyörän satulalaukussa) sieltä esille jossain risteyksessä esim. talvipakkasella vain aikaa katsoakseni!
1050e maksoin omasta. Tag Heuer.