Kuinka paljon rannekellosi maksoi, jos sinulla on?
Kommentit (61)
En ole koskaan tainnut ostaa rannekelloa. Viimeisin kello oli vanhempien mulle yläasteella ostama ja siitä on 30 vuotta. En käytä rannekelloa.
9€
Erittäin hieno titaani Q&Q Kiitos Veljekset keskinen ja Keskisen kello!
jonkun näistä ajattelin olevan itselle sopiva.
http://www.laatukellot.fi/breitling-c-11.html#!find/brand=276&price=205…
Vierailija kirjoitti:
Vitun rikkaita täällä jos 405-> on suosiossa!!!! :O
Vaikka eihän semmonen 400€ vielä älytöntä rikkautta vaadi, se on lähinnä panostusta ja arvovalintoja.Mutta silti! Aika paljon :O
Mulla on ton hintaluokan "kello" mutta siinä onkin sitten sisäänrakennettuna GPS, sykemittari, aktiivisuusmittari, kompassi jne. Erittäin kätevä patikkareissulla tai vaikka vieraammassa kaupungissa kun rannekello kertoo mihin päin pitää kävellä.
itsellä seikon titaani kello.Sain sen joskus kauan aikaa sitten joululahjaksi.300 e muistaakseni oli maksanut.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka eihän semmonen 400€ vielä älytöntä rikkautta vaadi, se on lähinnä panostusta ja arvovalintoja.Mutta silti! Aika paljon :O
No minulla ei ole ihan niin kallista kelloa, omani taisi maksaa 370, mutta ei se mistään rikkaudesta kerro jos kelloon haluaa panostaa. Jotkut tykkäävät panostaa vaatteisiin, toiset autoihin ja kolmannet elektroniikkaan. Oman kelloni valitsin puhtaasti ulkonäkösyistä.
Lol, mikä taulukko. Onhan ihmisillä ihan yleisesti Rolex ym laatukelloja, ne on hinnat alkaen 5000€..
Vierailija kirjoitti:
Lol, mikä taulukko. Onhan ihmisillä ihan yleisesti Rolex ym laatukelloja, ne on hinnat alkaen 5000€..
Itse en kyllä tunne yhtään sellaista, enkä edes mielestäni elä missään kuplassa.
Tuttavilla on monilla kello välillä 3000-15000. Tulee kulkemaan suvussa pitkään.
En tiedä hintaa,kun sain naapurin kellosepältä joululahjaksi,mutta Quartz on merkiltään ja jo yli 10 vuotta on pelannut hyvin. Edellinen oli Seiko.
Kummallinen asteikko. Missä ovat tonnin, kahden, viiden, kymmenen tonnin kellot?
Mitä järkeä tuhlata puoli miljoonaa kelloon kun muutaman kympin kellokin ajaa täsmälleen saman asian ja näyttää yhtä tarkasti ajan ?
Mikä helkkarin taulukko tuo on? Herran pieksut, maksimi muka 405 ja siitä ylöspäin.
Mun tuttavapiirissä on kaikilla vähintään 1500 euron kello. Ja ne kellot on silloin ihan arkikelloja jokapäiväisessä käytössä. Monilla on vielä erikseen kalliimmat kellot harvinaisempaan käyttöön.
En edes usko, että jollain 30 eurolla edes saa sellaista kelloa joka toimii, ja jota kehtaisi käyttää...
Mistä te ostatte kellonne, jostain torilta vai?
Itselläni on halpa kvartsikello mutta kaverilla on hieno automaattikello joka maksoi 9800-.
En tiedä sen hintaa, kun olin postilla töissä. Posti jakoi kaikille työntekijöille joululahjaksi Leijona-merkkisen kellon postin logolla.
Tikittää.
Vaikka eihän semmonen 400€ vielä älytöntä rikkautta vaadi, se on lähinnä panostusta ja arvovalintoja.
Mutta silti! Aika paljon :O