Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työpaikalla nainen hyvä perseinen nainen

Lapa
24.10.2016 |

Eli näin kahvitauolla jatkan juttuani uudella keskustelulla sillä jostain syystä sitä ei enää ollut, poistettu tai jotain? Eli olen jo pitkän aikaa kyyläillyt erään nuoren tytön takamusta koska Työskentelemme samassa paikassa. Töistäkään ei meinaa tulla mitään kun kokoajan ei malta olla vilkuilematta. Eli pohdintana viimekerrasta että kehtaisinko ostaa tältä naiselta seksiä: tekisi vain niin kovasti kokeilla tuota persettä, mutta uskoisin sen olevan vain mahdollista korkeasta summasta, vaikka työpaikan jurrisissa pikkujouluissa. Mitä mieltä? En ehtinyt viime keskustelustani kaikkia kommentteja lukeakaan ja mikäli samat ovat vielä paikalla niin tuokaa kommenttinne taas julki :)

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saatana jos joku mun työpaikan rumiluksista yrittäisi rahalla päästä housuihini. :D nauraisin itseni varmaan kuoliaaksi. Helvetin säälittävää. Sitten hommaisin tyypille potkut. :)

Vierailija
22/30 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi saatana jos joku mun työpaikan rumiluksista yrittäisi rahalla päästä housuihini. :D nauraisin itseni varmaan kuoliaaksi. Helvetin säälittävää. Sitten hommaisin tyypille potkut. :)

Kaikilla on kyllä hintansa :)

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla on kyllä hintansa :)

Ap

Hahaha suurinosa naisista iskisi mielummin haarukan silmäänsä kun antaisi sun koskea heihin pitkällä tikullakaan. Ei siinä anna mennä, sulle nauretaan vielä pitkään sen jälkeen kun olet saanut potkut.

Vierailija
24/30 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi kovin pitkästi kommnetoida tätä Nainen hyvä perseinen nainen joka Työskentelee samassa paikassa ropleemaasi kun et viimeksikään ehtinyt kaikkia kommentteja lukea. Pelkään että pikku Joulut teidän virmassa on jo Mennyt kun ehdit tänne asti tavata. Et hei vaan.

Vierailija
25/30 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En viitsi kovin pitkästi kommnetoida tätä Nainen hyvä perseinen nainen joka Työskentelee samassa paikassa ropleemaasi kun et viimeksikään ehtinyt kaikkia kommentteja lukea. Pelkään että pikku Joulut teidän virmassa on jo Mennyt kun ehdit tänne asti tavata. Et hei vaan.

Joo ei ole tosiaan aina aikaa näihin vastailla kun töitä riittää niin paljon. Pitää tienata riittävästi rahaa että saisi välillä seksiä.

Vierailija
26/30 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetti mikä luuseri.

Avaa ihmeessä turpasi niin työkaverit pääsee eroon tollasesta idiootista.

Vierailija
27/30 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kovaperseinen ymmärrätkö? Hyvä naimaan sillä!

Vierailija
28/30 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat alapeukuttaa hyviä perseitä koska ei ite omaa sellaista. Jos tämän olis kirjottanu nainen jossa kehuu työpaikalla ihanan lihaksikasta ja hyväkroppaista miestä niin sitä yläpeukkujen määrää.... Mammat ei kestä itse kritiikkiä ja ei keksi muutakuin alapeukkua. Keltä se on pois että joku tykkää katsella perseitä

Vierailija
29/30 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväperseinen typy on nyt korkattu, oli mahtavaa naitiin useita tunteja. 

Vierailija
30/30 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lafkassa kanssa yks kisu, jolla ihana perä josta haaveilen.