Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hain puoliksi vitsillä Lontoosta töitä. Kutsuivat haastatteluun, apua

Vierailija
24.10.2016 |

Olen ihan tollukka. En ole koskaan käynyt Tukholmaa kauempana, sielläkin vain päiväkseltään pyörähtämässä. Nyt mua pyydettiin haastatteluun paikkaan jonne pistin sen hakemuksen täysin munkilla. Palkka on aivan posketon, enkä usko saavani tuota hommaa. Miten mä edes osaan mennä sinne paikan päälle. Majoitus kuulemma järjestyy, mutta lennot pitäisi maksaa itse. Apua.

Kommentit (104)

Vierailija
21/104 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et usko saavasi paikkaa? Jos siis laitoit totuudenmukaisen hakemuksen?

Olen tollukka. :D Kulaan ei varsinaisesti ole odottanut mun menestyvän, vaan aina on pidetty enempi typeränä ja osaamattomana. Hankala selittää, en oel koskaan kuvitellut saavani mitään kovin kummoista työtä. Tämä on oikeasti mielenkiintoisin asia mitä elämässä i on tapahtunut.

Kyllä mä menen sinne, eihän noi lennot paljoa maksa. Jännittää!

Ap

Vierailija
22/104 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai menet (jos olet varma, ettei se ole mikään nettihuijaus). Kokemus on hyödyllinen. Ota haastattelu siltä kannalta, että sinä arvioit työnantajaa yhtä paljon kuin he sinua. Mikään lottovoitto tuo työ ei ole, kun lennotkin pitää maksaa itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/104 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on sun elämäs tilaisuus. Nyt hankit haastattelupuvun ja opiskelet kaiken siitä firmasta sekä miten haastatteluissa vastataan.

Taksi vie perille.

Kiitos! Kyllä! :D

ap

Vierailija
24/104 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos tuo jo saa pissat housuun, niin ei kannata haaveillakaan Lontooseen muuttamisesta.

Eh. Tällä logiikalla ei kannata soittaa lääkäriinkään, kun kulli irtoaa ja tipahtaa lattialle.

No olipas typerä vertaus. AP ilmeisesti stressaa ihan älyttömästi pikaisesta Lontoon reissusta. Jos tuollainen tuottaa valtavasti tuskaa, niin muuttaminen kyseiseen kaupunkiin kuulostaa avain ylivoimaiselta.

Vierailija
25/104 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako niihin seksihommiin lähteä? Riskit on kuitenkin aikamoiset.

Vierailija
26/104 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä alan työpaikka se on? Onko varmasti luotettava työnantaja? Ettei sitten ole mikään ihmiskauppias. Ole nyt varovainen.

Vierailija
27/104 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos varaa on lentoihin niin menet ja teet pienen loman siitä! Kokemusta ja itsevarmuutesi paranee. Et ainakaan nyt vaikuta kovin itsevarmalta.

Voit myös kysyä haastattelun tekemistä skypellä – ei mitenkään kummallista.

Jos olet siis oikeasti työstä kiinnostunut. On ihan normaalia olla pelokas ja epävarma. Ei se kuitenkaan vaarallista ole ja muutoksiin sopeutuu. Yritä ihmeessä äläkä vähättele itseäsi! Onnea!

Vierailija
28/104 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai menet (jos olet varma, ettei se ole mikään nettihuijaus). Kokemus on hyödyllinen. Ota haastattelu siltä kannalta, että sinä arvioit työnantajaa yhtä paljon kuin he sinua. Mikään lottovoitto tuo työ ei ole, kun lennotkin pitää maksaa itse.

No ei ehkä sulle, mutta mulle on..? Mikäli nappaisi. Ei ole nettihuijaus, vaan iso yritys joiden nettisivuilta hain työtä.

Haastatteluun on pyydetty 10 ihmistä.

Ap

Vierailija
29/104 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu! Lontoo on upea paikka , asuakin, vaikka jotkut asiat on siellä vähän persellään (kuten majoitus, jahka siedät vähän karun asuinjärjestelyn, niin hyvä! ) ja ei se lopuniän järjestely tarvi olla, muutaman vuosi Lontoossa why not? Ihanaa, olen niin onnellinen puolestasi!!

Onnea haastateeluun. Muista puhua painottaen eli intonaatio, ei Suomen kielen tyyliin tasapaksusti ettet kuulosta 'masentuneelta' ja tylsistyneeltä.

Vierailija
30/104 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jollekin kouluttamattomalle tarjotaan kovaa palkkaa ja töitä Lontoosta niin kaikki kyllä tietävät mistä on kyse. Esim. koekuvaus- nimikkeellä on monia huijattu.

Vierailija
31/104 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä oletkin oikeasti ihan erilainen kuin sua on aina kohdeltu. Niinkin voi käydä. Suomessa kun joillain ihmisillä on tapana lytätä ihmiset lapsesta saakka, eikä kukaan kannusta. Sitä voi luulla että on itsessä vikaa ja että on tyhmä vaikka ei olisikaan. Ulkomailla saisit tilaisuuden näyttää kykysi.

Vierailija
32/104 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä nuo puoliksi vitsillä laitetut työpaikkahakemukset onkin niitä jotka poikii tulosta. Jos taas joku mesta on sillain "TONNE MÄ HALUUN IHAN PAKKO PÄÄSTÄ TONNE", niin ei taatusti pääse. Sen sijaan joku sellanen "no ei mua kyllä oikein nappais, kokeillaan ny huvikseen", niin kas sitte ne pirut rekryvät. Ja ihan vaativaa asiantuntijatyötä kaikki. Ei mitään hanttihommia. 

Vierailija
33/104 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa ap!!! Kaikkea hyvää matkalle ja toivon että saat työn!

Vierailija
34/104 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä alan työpaikka se on? Onko varmasti luotettava työnantaja? Ettei sitten ole mikään ihmiskauppias. Ole nyt varovainen.

Iso ja tunnettu yritys. Haastattelukutsu oli videopuhelu, jossa nainen oli sama kuin yrityksen verkkosivuilla esiintyvä henkilö. :D toivottavasti eivät harjoita ihmiskauppaa!

Ap

Vierailija
35/104 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu maksaa satasia työHAASTATTELUSTA?? Ei ole mitään takeita, että ottavat töihin. Minä ainakin ehdottaisin videopuheluhaastattelua. Nykypäivänä kun sellaiseen sattuu olemaan mahdollisuus... Säästyisihän siinä työnantajankin hynät, kun ei tarvi majotuksesta maksaa. Näin mä sen argumentoisin myös sille työnantajalle. Ja sitten voi vielä sanoa, että on valitettavasti kiinni nykyisessä työssä; olet niin hyvä, lojaali ja ahkera työntekijä, että et voi jättää töitä tekemättä vain haastattelun vuoksi. Sinulla pitää siis olla jotain takeita, että työhaastattelumatka on sen hinnan arvoinen. Pahimmassa tapauksessa sulta jää uus työpaikka saamatta ja lisäksi tulee potkut nykyisestä, kun läksit.

Vierailija
36/104 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille ihan hulluna viesteistä!! En halua kertoa tästä vielä kenellekään sillä jos en saakaan työtä niin.. tiedättehän te. :D Jee!

Kiitos tsempeistä!

Ap

Vierailija
37/104 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iso ja tunnettu yritys. Haastattelukutsu oli videopuhelu, jossa nainen oli sama kuin yrityksen verkkosivuilla esiintyvä henkilö. :D toivottavasti eivät harjoita ihmiskauppaa!

Ap

Ei sitten mitään hätää, jos kerroit ottaneesi isoon yritykseen yhteyttä, hyvin se menee. :)

Vierailija
38/104 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus täällä on kateellista sakkia :D onnea ap!! Mä kans muuttamassa Lontooseen ens vuoden alussa :) ehkä törmätään haha

Vierailija
39/104 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britit ovat vanhanaikaisia ja haluavat tavata henkilökohtaisesti.

Vierailija
40/104 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista puhua painottaen eli intonaatio, ei Suomen kielen tyyliin tasapaksusti ettet kuulosta 'masentuneelta' ja tylsistyneeltä.

Höpsön löpsön. Kansainvälinen yritys Lontoossa on tottunut monenlaisiin aksentteihin. Se on viimeinen asia, jota hakijan tarvitsee miettiä. Kunhan esittää ajatuksensa selvästi. (Olen ollut siellä haastattelijana.)