Hain puoliksi vitsillä Lontoosta töitä. Kutsuivat haastatteluun, apua
Olen ihan tollukka. En ole koskaan käynyt Tukholmaa kauempana, sielläkin vain päiväkseltään pyörähtämässä. Nyt mua pyydettiin haastatteluun paikkaan jonne pistin sen hakemuksen täysin munkilla. Palkka on aivan posketon, enkä usko saavani tuota hommaa. Miten mä edes osaan mennä sinne paikan päälle. Majoitus kuulemma järjestyy, mutta lennot pitäisi maksaa itse. Apua.
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Ei ne ota sua 99 prosentin varmuudella töihin, koska paikallisilla on aina etuoikeus. Siinähän sulla kestäisi saada asunto (Lontoossa kallista asua) ja vaikka mitä järjestelyä ennen kuin voisit työsi aloittaa. Se olisi firmasta myös pois jos joutuvat sinun majoituksen maksamaan niin kauan että saisit oman asunnon. Just sayin!
Kahta viimeistä sanaa lukuun ottamatta tämä voisi olla tismalleen oman äidin suusta, jos olisin ap:n tilanteessa. Siis niin todella kannustava ja oman paikan osoittava kommentti, tuon kuultuaan sitä uskoo voivansa tehdä vaikka mitä! Ainakin saa pontta muuttaa mahdollisimman kauas.
Onnea. Hyvin se menee. Muista joka välissä please ja thank you.
Puhut vaan Saara Aallosta koko ajan. Joka vastauksen jälkeen lisäät että "ihan kuin Saara Aalto" ja joka vastauksessa mietit, että kuinka SA vastaisi. Sitten kun ne ei sinua ota niin et vaan suostu lähtemään. Läpinäkyvät vaatteet päällä tietty.
Sitten kun ne sanoo, ettei sua tarvita siellä niin olet kuulevinasi väärin ja alat pomppimaan ylös alas ihan täpinöissä. On se nyt kumma jos et paikkaa saa.
Linkki Paavon instaan?