Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tapahtuu kun pääsee manipuloivasta ihmisestä tai suhteesta irti

Vierailija
23.10.2016 |

Näitä tarinoita löytyy varmasti tuhansia, mutta tässä yksi. Jakakaa omanne?

Olin määrätietoinen, eteenpäin pyrkivä nainen joka ihastutti hullulla persoonallaan. Tutustuin mieheen johon rakastuin päätä pahkaa.

Mies tuomitsi minussa lähes kaiken mahdollisen. Hän uskotteli jatkuvasti etten osaa, voi, pysty ja paheksui luonnettani, tyyliäni, tekemisiäni, unelmiani ja niin edelleen. Kuihduin ihmisenä, mutta rakastin ja ymmärsin häntä niin. Hänellä vain oli vähän vaikeaa.

Vuosien jälkeen mies jätti minut ja tunnusti pettäneensä puolet ajasta. Hän olikin sairaalloisen mustasukkainen aina.

Tuosta alkaa olla vuosi aikaa. Puolen vuoden aikana olen edennyt urallani, tullut todella onnelliseksi ja kiitolliseksi, matkustellut ja kohdannut uskomattoman mahtavan miehen. Ystäväni kommentoivat miten olen puhjennut kukkaan.

Tuntuu ihanalta. Tuo eksäni yrittää edelleen olla yhteyksissä ja elää samaa elämää kuin ennenkin, vaihdellen naisia ja ryypäten. Kuulemma on kova ikävä. Arvatkaa onko minulla?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailit juuri osuvasti. Harmaan jälkeen näet värejä, ymmärrät ettei toinen voi koskaan olla onnellinen, mutta sinä voit. Iloitset siitä ettei pystynyt tappamaan uskoasi hyvyyteen ja siihen että hyvät voittavat ennen pitkää, ettei ilkeistä ihmisistä pidetä pidemmän päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän