Onko teidän mielestä hullua käyttää tyyliltään erilaisia vaatteita eri päivinä?
Ei siis niin että pitäisi toisiinsa epäsopivia yhtäaikaa, vaan niin että tyyli on yhtenä päivänä yksi ja toisena päivänä ihan toinen. Eikä kyseessä ole mikään tyylinmuutos vaan tätä jatkuu koko ajan joka viikko. Mitä ajattelette?
Kommentit (26)
Ei ole hullua! :) Itse voin pukeutua yhtenä päivänä jakkupukuun, seuraavana tyttömäiseen mekkoon, seuraavaksi farkkuihin ja ruutupaitaan jne. ihan fiiliksen mukaan. Hiukset tietenkin asun mukaan, välillä nuttura ja välillä leteillä piristetty hippitukka. Tyyleillä on ihana leikkiä!
Ihminen on nuori eikä ole löytänyt omaa tyyliään. Tai sitten on erityisen innostunut tyylistä ja pukeutumisesta. Ehkä enemmän jälkimmäistä... Itsekin vaihtelen tyyliäni, mutta en päivittäin.
Pehmustettuun huoneeseen semmonen kuuluisi.
Vierailija kirjoitti:
Pehmustettuun huoneeseen semmonen kuuluisi.
:D
Itse olen monen tyylin ihminen ja mulla se johtui siitä, että en tiennyt millainen haluaisin olla. Nyt olen koettanut yhtenäistää tyyliäni elämää helpottaakseni. Niitä vaatteita on vaan muuten liikaa, kun eri tyylipäivään voi olla eri kengät, takki jne.
Sama täällä! Olen tyylikameleontti, mutta en tiedä onko se noloa 😮 Pukeudun fiiliksen mukaan, ja mulla on hempeitä pitsihepeneitä ja rokkaavia mustia nahkarotseja, toisinaan hipsterityyli... 😄
Ei siinä mitään vikaa ole! Itse pukeudun suurimmaksi osaksi klassisesti (chinomies tiedän...) mutta joskus taasen on kiva olla vähän rentumpi ja käyttää vaikka flanellia ja korvakoruja.
Monen tyylin ongelma on yhdistelyn vaikeus ja pakostakin vaatteiden keskimäärin huonompi laatu kuin sillä jolla on tietty linja pukeutumisessaan.
Hullua se on jos niissä eri tyyleissä ei ole mitään yhteneväistä linjaa. Jokaisella meistä on eri "rooleja" elämässä ja tietysti tilanteen mukaan pukeutuminen vaihtelee. Silti tyylinsä tuntevilla säilyy joku punainen lanka kaiken pukeutumisen suhteen.
Toisaalta, ei ole mitään vikaa olla vähän hullu. Vaatteet on vain vaatteita.
Mä harrastin tuota nuorena kun oma tyyli oli haussa. Nykyään olen tyylini löytänyt, tosin töissä ja vapaa-ajalla se on aika erilainen silti.
Mun mielestä, jos vaihtaa tyyliä, sen pitää ehdottomasti tapahtua saman päivän puolella. Ei missään tapauksessa eri päivinä eri tyyliä. Voi kyynel näitä avauksia täällä....
Voiko mä laittaa tänään pinkin tyllihameen ja balettitossut äiti ja sit jos mä huomenna laitan sen mustan jakun ja kynähameen? Ens lauantaina laittaisin sit kukkapaidan ja trumpettihousut.
Ni. Käykös tämmönen sit vai onko tää iha hulluu??
Minusta mielenkiintoisimmat tyyliniekat nimenomaan ottavat eri tyyleistä sen mikä miellyttää ja uskaltavat käyttää hyvinkin erilaisia vaatteita.
Ei, koska minäkin teen niin :) osittain ihan käytännön syistä, sillä linturetkelle tai maastotöihin ei ihan sovi samantyuliset vaatteet kuin karonkkaan tai hautajaisiin,mutta osittain ihan vaihtelunhalusta. Vapaa-ajalla yhtenä päivänä voi olla reisitaskuhousut, toisena fiftarimekko, kolmantena farkut ja musta perusneule, neljäntenä vaihdan neuleen hippipaitaan...
Ei ole hullua! Mä rakastan vaatteita, muotia, pukeutumista. Leikittelen tyyleillä paljonkin, pukeudun fiiliksen ja tilanteen mukaan. Yhtenäinen tekijä kuitenkin on aina tietty naisellisuus ja viimeistelty kokonaisuus. En näe tässä mitään outoa, enkä koe etten ole löytänyt tyyliäni, koska selkeästi jokainen asu on mun itseni näköinen, vaikka mentäis grungesta hippityyliin.
No vähintään yhtä hullua kuin pitää vaikka erivärisiä sukkia eri päivinä...