Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän mielestä hullua käyttää tyyliltään erilaisia vaatteita eri päivinä?

Vierailija
23.10.2016 |

Ei siis niin että pitäisi toisiinsa epäsopivia yhtäaikaa, vaan niin että tyyli on yhtenä päivänä yksi ja toisena päivänä ihan toinen. Eikä kyseessä ole mikään tyylinmuutos vaan tätä jatkuu koko ajan joka viikko. Mitä ajattelette?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itekki huvittais joskus vetää päälle vaikka jotkut noitamaiset vaatteet, toisena päivänä taas rokkityyliset ja kolmantena sporttisen casuaali asu :D oon yrittäny omaa tyyliäni selvitellä ja jotenki tiedän, mitä haluan ja miten yhdistää eri elementtejä samaan asuun, mutta joskus tosiaan tekis mieli päästä varpaisiin puketuua johonkin tyyliin ja toisena päivänä eri. Kameleontti style.

Vierailija
22/26 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hullua ellei jopa huolestuttavaa. Onneksi itselläni on vain 10 samanlaista kauluspaitaa ja neljät samanlaiset sarkahousut. Niitä sitten käytän niin häissä kuin laskettelurinteessäkin. Olen normaali ja kunnollinen ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos ostat niinku yhden oikein romanttisen mekon, sun on luovuttava koko muusta vaatevarastosta jos eivät siellä kaapissa mätsää pitseihin.

Ps. Mikähän apn kysymyksen takana oli: kateus vai hillitön epävarmuus?

Vierailija
24/26 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo niin paljon vaatteita, että voisin leikitellä tyyleillä. Oon aika tylsä pukeutuja, ehkä sport ja casual ois lähimpänä mun tyyliä. Tyylikikkailijoilla on varmaan valtavan kokoiset vaatehuoneet.

Vierailija
25/26 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei oo niin paljon vaatteita, että voisin leikitellä tyyleillä. Oon aika tylsä pukeutuja, ehkä sport ja casual ois lähimpänä mun tyyliä. Tyylikikkailijoilla on varmaan valtavan kokoiset vaatehuoneet.

Ei välttämättä. Mulla kaikki vaatteet mahtuu 2-oviseen vaatekaappiin jossa on ylhäällä "hattuhylly", sitten vaatetanko ja sen alla hylly, alaosassa 4 ulosvedettävää leveää laatikkoa. No, takit, kengät, pipot yms. on eteisessä mutta muut on tuolla. Enemmän on kyse siitä että vaatteissa on selkeämmin eri tyylejä, eli housut ja mekot on kaikki selkeästi erilaisia, eikä kuten vaikka siskollani jolla 5 kpl lähes samanlaisia farkkuja ja 10 kpl lähes samanlaisia mekkoja. Toki monella tyylikikkailijalla varmasti on tosi iso vaatevarasto, mutta välttämätöntä se ei ole.

Vierailija
26/26 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitäisi hulluna. Olisin kyllä vähän kateellinen, että jollain on aikaa ja mielenkiintoa miettiä joka päivä jotain kampauksia, meikkejä, vaatteiden yhdistelyä yms. Itse olen käyttänyt uniformupukeutumista ja vuosia. Ei vaan ole jaksamista ruveta pohtimaan mitään tommosia "mitä laitan päälle"-juttuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi