Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

173cm/63 kg. Olenko hoikka? :/

Vierailija
23.10.2016 |

Kolmen raskauden myötä kertynyt muutama kilo ylimääräistä. Ennen lapsia painoin 58 kg ja olin tosi timmi. Näkevätkö ihmiset minut yhä hoikkana noilla mitoilla? Vyötärö ei enää erotu yhtä hyvin :/ Tiedän, että liikunnalla saisin itseni kuntoon nopeasti, nyt vain ei ole aikaa kuin satunnaiseen lenkkeilyyn (lapsilla ei hoitajaa) Mielipiteitä tulemaan :)

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso peiliin?

Vierailija
2/23 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetys vie kilot monilta nopeasti. Vaunujen kanssa pitkiä kävelylenkkejä. Kai isäkin jotain joskus tekee ja voi vahtia muksuja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla mitoilla vaikutat normaalipainoiselta. Veikkaan, että hoikkaan pitäisi olla alle 60 kg. Mutta varmasti näytät ihan hyvälle ;) Et ainakaan taatusti näytä ylipainoiselta! M31

Vierailija
4/23 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kehon koostumuksesta. Luultavasti olet normaali. Et hoikka etkä missään nimessä läski.

Vierailija
5/23 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi senttiä enemmän pituutta ja kilo enemmän painoa ja olen mies. 

Vierailija
6/23 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pienten lasten äidiksi et edes paina paljoa!

Vierailija
7/23 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydelliset mitat. Liian hoikka ei ole kiva.

Vierailija
8/23 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun itsekin painaisin noin vähän... T. Äityli 170/66

Vierailija
9/23 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako hoikka siis alipainoista? Vai normaalipainon alarajalla olevaa? 

Vierailija
10/23 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pientä treeniä ja korkeintaan 3 kg pois, niin oot täydellinen. Liika hoikkuus ei kaunista ketään.

Vierailija
11/23 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta ja ulkona olo on todella tärkeää lapsille, vaikea pienten lasten vanhemman on olla hoikistumatta jos henkilökohtaisesti huolehtii lastensa kasvatuksesta. Työnnä niiden raskaita rattaita ylämäkeen jos ovat liian pieniä liikkuakseen itse, saat vielä enemmän liikuntaa.

Vierailija
12/23 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutin 62 kiloon pituudella 168 ja kaikki kauhistelivat laihuuttani. Mutten asukaan anorektista painoihannetta tavoittelevassa Suomessa. Suomessa naiset piiskaavat itseään nykyään tai sanotaanko taas kerran. Ettekö huomaa? Pitää olla äärimmäisen timmi, ahkera, menestyvä, täydellinen äiti ja vaimo. Mikään ei riitä. Miten te teette elämästänne tuollaista suorittamista?

Vierailija
13/23 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla täsmälleen samat mitat, olet hoikka. BMI lähellä normaalipainon alarajaa. Ruumiinrakenne, rasva/lihas- suhde ja ryhti vaikuttavat siihen miltä näytät.

Vierailija
14/23 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kilothan näyttää aina ihmisillä erilaiselta, vaikka olis paperilla samanpituisia ja samanpainoisia, koska ne jakaantuu eri tavalla. Itse olen sinua muutaman sentin pitempi ja painan saman verran, hoikaksi minua on aina sanottu mutta normaali koen olevani. Olen tyytyväinen painooni ja ulkonäkööni, vaatteissa käytän kokoa 36/38.

Liikunta muutenkaan ei ole se tärkein asia laihduttamisessa, vaan ravinto, jolle voit hyvin tehdä muutoksia vaikka lapset estäisikin lenkkeilyn :)

Vierailija
15/23 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina pysynyt siellä normaalipainon alarajoilla luonnostaan. Siksi tämä painonnousu tuntuu niin vieraalta. Ap

Vierailija
16/23 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet normaali. Et todellakaan ainakaan läski. Luultavasti joidenkin mielestä hoikka, mutta jotkut taas ajattelevat hoikan tarkoittavan vielä kevyempää.

Vierailija
17/23 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upee painosuhde ja mun mielestä oot hoikka! :) Nauti elämästä, oot varmasti upee!

Vierailija
18/23 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä näitä aina ilmestyy ja sitten on melko heti söpöA tai ssss (taitaa olla tyyliin colette nykyään, nimimerkki vaihtuu usein..) kommentoimassa että mitä kuvittelet oot läski yms :DD Jotenki tuntuu että ite käyvät ensin nimettömänä tekemässä alotuksen ja sitten tulevat siihen provoilemaan.

Vierailija
19/23 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalio on kunnossa. Ehkä ikä rupeaa tekemään tehtävänsä ;) 33 tulee mittariin ensi viikolla. Alkaa aineenvaihdunta hidastumaan. Mutta ehkä näin on hyvä. Lapsien kasvettua sitten kuntosalia mukaan elämään. Ap

Vierailija
20/23 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aika lailla saman pitunen, painan 62-63kg ja olen todella hoikka! Tosin tiedostan, että lihas painaa ja jonkin verran on tullu lihasta lisää viime aikoina. Et tosiaan oo läski, en oikein voi ees kuvitella painavani alle 60kg..