Viisikymppisen naisen pikalaihdutus
Karvas totuus on, että kun kuukautiset loppuvat, paino uhkaa nousta ja takapuoli levitä ja maha kasvaa. On korkea aika ottaa itseään niskasta kiinni, jollei halua vaan paisua ja paisua vaatteista ulos.
Pitäisi saada suht nopeasti vähän entisiäkin pois eli noin kymmenisen kiloa. Ideoita/vinkkejä, mikä tehoaa tämänikäiselle?
Ja joo, tähän ikään olen oppinut jo sen mantran, että syö vähemmän kuin kulutat. Kaipaan oikeasti ideoita, tai kokemuksiakin, mikä sulla auttoi?
Kommentit (25)
Jos on metabolinen oireyhtymä tai muuten ongelmia sokerianeenvaihdunnan kanssa niin tasapainoinen ruokavalio ei laihduta. YouTubessa on useammallakin videoita tästä ongelmasta ja miten se ratkaistaan. Suosittelen.
Itse jouduin lopettamaan hiilarit painon tiputukseen ajaksi kokonaan että paino ylipäätään alkoi tippua. Suvussa on niin paljon kakkostyypin diabetesta, että on tullut ongelmat jo geeneissä.
Hiilarit viikoksi nolliin. Syöminen kannattaa lopettaa illalla jo klo 18-19. Hyvät yöunet. Stressi pois. Opettele rentoutumaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos on metabolinen oireyhtymä tai muuten ongelmia sokerianeenvaihdunnan kanssa niin tasapainoinen ruokavalio ei laihduta. YouTubessa on useammallakin videoita tästä ongelmasta ja miten se ratkaistaan. Suosittelen.
Itse jouduin lopettamaan hiilarit painon tiputukseen ajaksi kokonaan että paino ylipäätään alkoi tippua. Suvussa on niin paljon kakkostyypin diabetesta, että on tullut ongelmat jo geeneissä.
Hiilarit viikoksi nolliin. Syöminen kannattaa lopettaa illalla jo klo 18-19. Hyvät yöunet. Stressi pois. Opettele rentoutumaan.
Mitä söit kun hiilarit nollissa?
Auton käyttö minimiin.
Pyörä,kävely, portaat tilalle. Tuo vaikuttaa paljon ,ihan yleiseen hyvinvointiin kans.
Aloitus on vanha, mutta ilmeisesti aina niin ajankohtainen.
Olen lähempänä kuuttakymppiä ja noin kymmenen vuoden välein olen rajusti laihduttanut.
Nyt tuntuu että kaikki kilot vyöryy takaisin tsumaanin lailla.
Olen nuorena laihduttanut itseni sairaalakuntoon ja siitä lähtien on ollut yhtä taistelua,
kun hormooni toiminta ei enää pelitä ja hormonit on kaiken A ja O laihtumisesta/lihomisessa + suolistobakteerit.
Nyt on kyllä sokeria jo niin ikävä, että kiukuttaa.
Vieläkö jaksaa alkaa kyttäämään kaloreita, vai antaisitko periksi .
Minulla on hyviä kokemuksia 8 viikkoa ohjelmasta. Laihduin sillä viime tammi-helmikuussa 8 kg, ikää minulla oli 51 v. Takaisin on tullut 2 kg, eli olen ihan tyytyväinen! Ohjelma perustuu alussa tiukkaan ruokavalioon, mitä höllätään 5 viikon kohdalla. En ole kevään jälkeen noudattanut enää 8 viikkoa dieettiä, muuten vaan katsonut mitä suuhuni pistän (no niin olen kyllä aina tehnyt) ja liikkunut edelleen paljon.