Nenlävistys meni heti umpeen. Mitä nyt?
Otin nenälävistyksen, ja kun aivastin koru tuli puoliksi ulos. Ajattelin sitten vaihtaa sen saman tien oikeaan koruun, ja vedin sen kokonaan ulos. Kun aloin työntää oikeaa, ohuempaa korua reiästä en saanut sitä enää menemään vaan tuli verta ja reiän ulostuloaukko oli selvästi umpeutunut sekunneissa.
Mitä nyt teen? En voi väkisin runnoa korua koska pelkään että sattuu liikaa.
Pitääkö mennä huomenna heti uudestaan rei'itettäväksi? Kiitos jos joku osaa neuvoa!!!
Kommentit (8)
Mulla oli about puol vuotta vanha nenäläväri ja otin pois sitten työhaastattelun ajaksi, 3h oli pois eikä enää mennyt takaisin. Millään. Harmitti, mutta en sitten uuttakaan enää hankkinut.
Ole onnellinen. Nenäkorut on rumia.
Vierailija kirjoitti:
Ole onnellinen. Nenäkorut on rumia.
Riippuu nenästä. Ja naamasta.
Putsaa ja desinfioi reikä. Se suurenee hetkellisesti, jos otat sieraimen reunasta kiinni ja vedät varovasti samalla kun asetat uuden korun paikalleen. Reikä menee ruston läpi, se ei umpeudu sekunneissa, joten jos koru ei mene tai tuntuu kipua, yrität väärästä kohtaa tai vinoon.
Minulla on ollut nyt nenäkoru 23 vuotta, tämä ei mene enää umpeen. Olin kaksi vuotta kokonaan ilman korua, eikä reikä nenänpielessä kadonnut, joten laitoin korun takaisin, pienen hopeapallon.
Vierailija kirjoitti:
Nenälävistys on niin 90 lukua.
Ja ysäri on taas muodissa!
Entä jos käyn huomenna lävistäjällä joka tekisi reiän samaan kohtaan neulalla? Saanko siihen heti ma oikean korun vai pitääkö laittaa taas harjoituskoru? Kysyn siksi, koska huomasin nyt kuinka hankalaa korun vaihto on.. varsinkin kun kyseessä on koukkumalli joka pitää "koukata" paikalleen. -ap
Up