Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras dippi sipseille?

Vierailija
23.10.2016 |

Puhutaan siis niistä valmiista dippipusseista lähinnä. Mikä on teidän suosikkinne? Toki jos on joku tosi hyvä itsetehty mausteseos, niin saa senkin kertoa :)

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hese:Tupla juusto

Mäkki:Tupla juusto

Sipsi:Perus suola sipsit

Dippi:Ranch

Vierailija
42/51 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään eniten juuri tuosta sweet chilistä, americanista ja ranchista. Homejuustodippi oli kaikkein hirvein, mitä olen ikinä maistanut. Maistui pistävältä esanssilta.

Hyvänä vinkkinä kaikille, että sitä dippiä ei kannata tehdä kermaviiliin, vaan majoneesiin. Minä teen aina majoneesilla ja tulee muuten huomattavasti parempaa kuin kermaviiliin tehdystä :)

Majoneesia? Huh, sitä rasvan määrää.

Tökkii ajatuskin.

Joo katoin kans, että ihanan kevyttä :D

Ei hyvää päivää... syö sipsejä ja päivittelee dipin kaloreita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kannattaa maistaa sipulikettopussi dippiä aivan parasta sipsien ja kasvisten kanssa

Ostat kaupasta vaan valmis sipulikeittopussin ja lisäät sen kermaviiliin makusi mukaan

Vierailija
44/51 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Estrellan Holiday

Tää ihan paras dippi, ollu jo monta monta vuotta 😍 toinen mistä tykkään on ranch. Sweet chili on myös hyvä. Nyt oon tehnyt niin, että oon pilkkonut kasviksia esim paprikaa, kurkkua ja dipannut niitä sipsien sijasta.. toimii niinkin tosi hyvin ja kevyempää!

P.s. en tajua, miks toi holiday oli saanut niin huonot arvostelut IS menaisissa, 0/5. Ja sitä oltiin arvosteltu taco dippinä hahah... Oli tehty vaan yhteistyötä taffelin kanssa kun se sai jokaisesta 5/5, tai sit ne ei vaan yksinkertaisesti tajua hyvän päälle mitään. 🤷🏻

Vierailija
45/51 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei-väkevä grillisipsi ja ei-väkevä grillisipsidippi. Sanon tämän vaikka en voi syödä sipsejä niiden koostumuksen, kuumennetun öljyn ja natriumglutamaatin vuoksi.

Vierailija
46/51 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hummus ihan best

Vierailija
47/51 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi joku tuhlaisi rahojaan niihin kaupan pikkupussukoihin, kun makoisa dippi on niin helppo valmistaa itse. Ranskankermaan pilkot sekaan tuoreita lempiyrttejäsi, laitat hieman vastajauhetta mustapippuria ja suolaa, niin valmista on :)

Lidlissä Taffelin dipit on jotain 60 senttiä ja kermaviili about 50 senttiä = 1.10€. Järkyttävää rahan menoahan tuo on, sipesjä kun tulee syötyä ehkä kerran kuukaudessa. Onneksi avasit meidän hölmöjen silmät. Paitsi että tulee kalliimmaksi ostaa se ranskankerma ja ne yrtit.

300g sipsipussiin kuluu 3 kermaviiliä ja 3 dippipussia. Kannattaako tehdä itse dippi. Grillimaustetta, valkosipulijauhetta ja mustapippuria myllystä.

Vierailija
48/51 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi joku tuhlaisi rahojaan niihin kaupan pikkupussukoihin, kun makoisa dippi on niin helppo valmistaa itse. Ranskankermaan pilkot sekaan tuoreita lempiyrttejäsi, laitat hieman vastajauhetta mustapippuria ja suolaa, niin valmista on :)

Lidlissä Taffelin dipit on jotain 60 senttiä ja kermaviili about 50 senttiä = 1.10€. Järkyttävää rahan menoahan tuo on, sipesjä kun tulee syötyä ehkä kerran kuukaudessa. Onneksi avasit meidän hölmöjen silmät. Paitsi että tulee kalliimmaksi ostaa se ranskankerma ja ne yrtit.

300g sipsipussiin kuluu 3 kermaviiliä ja 3 dippipussia. Kannattaako tehdä itse dippi. Grillimaustetta, valkosipulijauhetta ja mustapippuria myllystä.

Mulla menee yleensä se 1, loput laitan kaappiin ja syön muutaman päivän päästä taas uuden dipin kanssa, tai sit olen napsinut ilman dippiäkin välillä... Näin vanhempana ihan perus suola sipsit best

Vierailija
49/51 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmispusseista pidän Tsatsikista.

Vierailija
50/51 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

American, tykkään siitä tomaatin mausta.

Vierailija
51/51 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauheista American ja niistä uusista valmisdipeistä se sour cream & onion (?). En valmisdippien jälkeen enää ostanut jauhedippejä.