Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras dippi sipseille?

Vierailija
23.10.2016 |

Puhutaan siis niistä valmiista dippipusseista lähinnä. Mikä on teidän suosikkinne? Toki jos on joku tosi hyvä itsetehty mausteseos, niin saa senkin kertoa :)

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi joku tuhlaisi rahojaan niihin kaupan pikkupussukoihin, kun makoisa dippi on niin helppo valmistaa itse. Ranskankermaan pilkot sekaan tuoreita lempiyrttejäsi, laitat hieman vastajauhetta mustapippuria ja suolaa, niin valmista on :)

2/51 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sweet Chili ehdottomasti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sweet chili -dippi on paras niistä valmiista, Ranch on toinen hyvä. Itsetehty tsatsiki on ihan parasta :)

Vierailija
4/51 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kuin kaksi asiallista dippiä ja Ile Uusivuori on myös tämän myöntänyt radiossa. Americana ja valkosipuli.

Vierailija
5/51 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään eniten sweet chilistä.

Vierailija
6/51 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi joku tuhlaisi rahojaan niihin kaupan pikkupussukoihin, kun makoisa dippi on niin helppo valmistaa itse. Ranskankermaan pilkot sekaan tuoreita lempiyrttejäsi, laitat hieman vastajauhetta mustapippuria ja suolaa, niin valmista on :)

Ihan hirveät summat niihin menee joo, kun n. kerran kuukaudessa sellaisen ostaa. Ja mä en tykkää ranskankermaa syödä sipsien kanssa, se on liian raskasta.

Vierailija
7/51 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranch ja Sweet chili.

Vierailija
8/51 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen monesti kokeillut tehdä itse kun kotona ei ole ollut valmisjauhetta, mutta ei siitä vaan tule tarpeeksi hyvää vaikka mitä mausteita yhdistelisi.

Vierailija
9/51 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Americana.

Vierailija
10/51 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään sitä Tacosta. Myös American on hyvä ja Sweet Chili.

Mutta valmiista valkosipulista en tykkää yhtään, joku siinä tökkii! Monen valmistajan oon kokeillut, ei oo löytyny hyvää.  Sen sijaan tykkään tehdä valkosipulidipin itse: puristan kermaviilin sekaan pari valkosipulinkynttä, rouhittua mustapippuria, vähän suolaa ja pikkuriikkinen ripaus sokeria. Ei toki tuu niin "tuhtia" kuin valmispusseista, mutta ihan dipattavaa silti.

Vierailija
11/51 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään eniten juuri tuosta sweet chilistä, americanista ja ranchista. Homejuustodippi oli kaikkein hirvein, mitä olen ikinä maistanut. Maistui pistävältä esanssilta.

Hyvänä vinkkinä kaikille, että sitä dippiä ei kannata tehdä kermaviiliin, vaan majoneesiin. Minä teen aina majoneesilla ja tulee muuten huomattavasti parempaa kuin kermaviiliin tehdystä :)

Vierailija
12/51 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavalliset maustamattomat sipsit ja minttusuklaa Jacky. <3

Vierailija
13/51 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minusta se vajaa euron pussi ei ole mitään varsinaista tuhlausta, etenkin kun ostan dippipussin ehkä kaksi kertaa vuodessa. Kalliimmaksi se tulee alkaa ostella erilaisia yrttejä.

Vierailija
14/51 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin tsatsiki, en kelpuuta enää kermaviilidippejä ollenkaan. Varmaan kotitekoinenkin tsatsiki on hyvää, jos jaksaa tehdä itse.

Vierailija
15/51 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlissä Taffelin dipit on jotain 60 senttiä ja kermaviili about 50 senttiä = 1.10€. Järkyttävää rahan menoahan tuo on, sipesjä kun tulee syötyä ehkä kerran kuukaudessa. Onneksi avasit meidän hölmöjen silmät. Paitsi että tulee kalliimmaksi ostaa se ranskankerma ja ne yrtit.

Vierailija
16/51 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sweetchili, ranch ja sitten raita, jota on siellä intialaiseines puolella.

Itse tehty salsa on namia, kuin myös tsatsiki ja hummus. Silloin ei välttämättä tavis sipsejä dippailla. Lähinnä pieniä hapankorppuja.

Vierailija
17/51 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei dippejä, ikinä! Parhaita ilman.

Vierailija
18/51 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään eniten juuri tuosta sweet chilistä, americanista ja ranchista. Homejuustodippi oli kaikkein hirvein, mitä olen ikinä maistanut. Maistui pistävältä esanssilta.

Hyvänä vinkkinä kaikille, että sitä dippiä ei kannata tehdä kermaviiliin, vaan majoneesiin. Minä teen aina majoneesilla ja tulee muuten huomattavasti parempaa kuin kermaviiliin tehdystä :)

Mä teen dipin aina turkkilaiseen jugurttiin :)

Vierailija
19/51 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taffelin Taco on minusta paras.

Vierailija
20/51 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Majoneesia? Huh, sitä rasvan määrää.

Tökkii ajatuskin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän