Onko teillä kokemusta ihastuksesta/rakastumisesta kohteeseen, jota ei voi mitenkään järjellä selittää?
Tarkoitan nyt ihmistä, joka ei ole ulkoisesti, koulutuksellisesti, arvoiltaan tms. mitenkään "teidän tasolla"?
Itse tiedän miehiä, jotka vetävät naisia puoleensa kuin kärpäspaperi, vaikka ovat usein alkoholiongelmaisia, vanhoja, pukeutuvat huonosti tms. Onko kyseessä nyt sitten ns.jännämies, en tiedä. Mutta mikä niissä vetää puoleensa?!
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Jotain karismaa ja seksikkyyttä se on. Tunnen yhden miehen, joka ei tosiaan ole maailman parasta ainesta, mutta naisia sillä riittää jonoksi. Itsekin hassahdin siihen :)
Täysin samanlainen kokemus täälläkin. Ei sellaisen miehen kanssa voi kuvitellakaan elävänsä arkea tai perustaa perhettä, mutta viettimaailmaa ne täyttävät kyllä. ;)
Odotin otsikon perusteella vähän muuta kuin tätä perinteikästä ja niin tylsää tasokeskustelua.
Mikä siinä alkoholiongelmaisessa kiehtoo? Onko se jotenkin kiihottavaa katsella, kun toinen valuu rappioon? Tekee hidastettua itsemurhaa. Tämmöisillä naisilla on joku vika päässä, oletan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä alkoholiongelmaisessa kiehtoo? Onko se jotenkin kiihottavaa katsella, kun toinen valuu rappioon? Tekee hidastettua itsemurhaa. Tämmöisillä naisilla on joku vika päässä, oletan.
Niillä onkin. Terapeuttini sanoi joskus, että henkisesti terve nainen ei ikinä tietoisesti ajaudu suhteeseen päihdeongelmaisen kanssa. Voihan se ongelma olla aluksi piilossa, mutta jos selkeästi näkee, että juominen ei ole hallinnassa, niin itsensä kanssa sinut oleva ihminen lähtee siitä suhteesta, tai ei edes ajaudu siihen suhteeseen.
Tässä ei nyt ehkä tarkoitettu suhteita, itse en ainakaan koskaan oikeasti suhteeseen alkaisi ongelmaisen miehen kanssa, mutta ihastua saattaa silti tai olla ohimenevä suhde. Tällaisia tiedän kyllä paljon. Että ihan järkevät, kouluja käyneet naiset ihastuvat hulttioihin, eivät ehkä tee muuta kuin mene sänkyyn mutta kuitenkin.
Ei ole kokemusta.
Olen aina ihastunut ja tuntenut vetoa vain itseni ikäisiin (+/- muutama vuosi), itseni tyylisiin ja kauniisiin miehiin.
Jotain karismaa ja seksikkyyttä se on. Tunnen yhden miehen, joka ei tosiaan ole maailman parasta ainesta, mutta naisia sillä riittää jonoksi. Itsekin hassahdin siihen :)