Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos puolisosi nyt pettäisi ja jättäisi niin olisiko sinulla katsottuna edes alustavasti ketään

Vierailija
23.10.2016 |

kenen puoleen kääntyä seksin, treffien tai edes olkapään ja muun sellaisen tarpeeseen?

Onko normaalia jos ei ole? :(

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla olisi

Vierailija
22/31 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Kukaan ei tulisi koskaan olemaan yhtä hyvä kuin nykyiseni. Olen kerran jopa ihastunut tämän parisuhteen aikana, eikä edes tämä ihastus vedä vertoja miehelleni millään mittarilla.

Jäisin yksin ja harrastaisin kevyitä suhteita.

-nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan.

Vierailija
24/31 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä varmaan miestä enää ottaisi jos tuokin pettäisi joka ei ole kovinkaan seksin perään.

Vierailija
25/31 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
26/31 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko, että jokaisen seurustelevan tai parisuhteessa elävän pitää koko ajan pitää varalla ns. sivusuhdetta, jonka puoleen kääntyä eron tullessa?

Joko aloituksesi oli karmea vitsi tai sinulla on parisuhde, jollaista en todellakaan haluaisi. 

Vierailija
27/31 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa olisi. Olen jutellut erään kivan ja ujon nuoren miehen kanssa. Hän haluaisi kovasti päästä poikuudestaan ja tykkää vanhemmista naisista, mutta ymmärtää etten voi tarjoutua avuksi, koska olen naimisissa.

Vierailija
28/31 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.dailymail.co.uk/femail/article-3751766/Women-programmed-affa…

Women are programmed to have affairs so they have a 'back-up plan' in case their relationship fails, say scientists

Vierailija
29/31 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole outoa. Olkapää nyt yleensä löytyy mihin vollottaa mutta jos on varalla mies keneen heti kääntyä seksin ja/tai treffien yms suhteen. Olisin helvetin loukkaantunut ja todennäköisesti riita olisi pystyssä siitä että pyytäisisin poistamaan numeron ja kaverilistoilta, sekä vaihtamaan oman numeronsa salattuun.

En myöskään sulata että minun lisäksi olisi tapaillut aluksi muita miehiä ja mahdollisesti puhelin/nettiseksiä eikä ikinä ilmoittanut minulle asiasta saati kertonut niille toisille että on jo äijä kiikarissa/napattu kenen kanssa haluaa olla.

Ei imartele yhtään että valitsi minut, enemmmänkin tulee olo että olin helpoin.

Ja mistäs vitusta tämmöinen avautuminen tuli? Pahoitteluni

Vierailija
30/31 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama hyvä kaveri, miespuolinen minulla on. Jos mieheni jostain syystä jättäisi minut (esim kuolisi) niin en pitäisi ihmeenä jos yhteyden pito näiden kaverien kohdalla lisääntyisi. Esimerkiksi parhaan naispuolisen kaverini veli on sellainen että jossain olosuhteessa voisin kuvitella että menisin hänen kanssa yhteen. Meillä on sen tyypin kanssa älyllinen yhteys ja aina hauskaa yhdessä, mutta ei mitään fyysistä vetovoimaa koskaan. Sitten on muutama sellainen tyyppi joita tapailin ennnen aviomieheni kohtaamista, joista tiedän että saisin sexseuraa halutessani. Mutta kuten sanottua ennenkin, niin ainakin minä kunnioitan miestäni ja perhettäni ja avioliittoani niin paljon että en lähtisi tästä kun vasta kun kuolema meidät erottaa.

Vierailija
31/31 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kenen puoleen kääntyä seksin, treffien tai edes olkapään ja muun sellaisen tarpeeseen?

Onko normaalia jos ei ole? :(

Olet poikkeuksellinen, koska naisilla on yleensä useampia potentiaalisia lohduttajia valmiina.