Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö sen kokemuksen, kun näkee yöllä hyvää unta ja siitä jää ihana tunne koko seuraavaksi päiväksi

Vierailija
23.10.2016 |

Näin unta, että tapasin pitkästä aikaa ihmisen, joka oli minulle todella rakas (unessa, oikeasti häntä ei ole edes olemassa) ja halasin häntä. Ihan pieni juttu mutta siitä jäi niin hyvä tunne. Vieläkin melkein tunnen toisen posken omalla poskellani. :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juteltiin kaverin kanssa niitä näitä, ja minä kyselin ihastuksestaan, että millainen on ja mikä sen etunimi on. Kaveri vastasi etunimeksi aivan tyynesti minun nimeni. Vastaus oli täysin odottamaton, sillä me oltiin oltu kavereita jo kauan, ja oletin ihastuksen olevan joku opiskelukavereista. Minut yllätettiin niin täysin, että leuka loksahti kirjaimellisesti auki. Sen ällistyneen ilmeeni ajatteleminen saa minut vieläkin hymyilemään.

Vierailija
2/4 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tällaisia unikokemuksia tosi paljon, ja mietin että johtuuko niiden vaikuttavuus siitä kun muuten ei ole sosiaalisia suhteita juuri ollenkaan. Mutta onhan se hyvä että saa unissa vähän kompensaatiota. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedämme ja on aivan ihanaa! Lähestulkoon parhaita asioita elämässä.

Vierailija
4/4 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastainen on aika hämmentävää myös, ts. jos on jopa vihainen jollekulle kenestä on nähnyt negatiivista unta ilman mitään oikeaa syytä. Mutta positiiviset unet on tietty kivempiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi