Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos puolisosi nyt pettäisi ja jättäisi niin olisiko sinulla katsottuna edes alustavasti ketään

Vierailija
23.10.2016 |

kenen puoleen kääntyä seksin, treffien tai edes olkapään ja muun sellaisen tarpeeseen?

Onko normaalia jos ei ole? :(

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan ole katsottuna ketään.

Vierailija
2/31 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, pitäisin outona sellaista, jolla olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä seksi tai treffeily olisi ekana mielessä.

Vierailija
4/31 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kenen puoleen kääntyä seksin, treffien tai edes olkapään ja muun sellaisen tarpeeseen?

Onko normaalia jos ei ole? :(

Onko normaalia pitää avioliitossa ollessaan alustavasti katsottuna ihmisiä ihan siltä varalta jos puoliso pettäisi ja jättäisi?

Vierailija
5/31 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi. Eikä  pitäiskään olla.

Vierailija
6/31 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole enkä ketään haluaisikaan heti eron jälkeen.

Vierailija
7/31 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi. Harkitsen eroa.

Vierailija
8/31 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Jos se tilanne tulee niin hommaan jonkun nuoren kundin sugar babeksi.

Vierailija
9/31 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereita on olkapäinä muissakin elämäntilanteissa. Treffiseuraa ei todellakaan katsottuna ja miksi pitäisi olla. Jos joskus sinkuksi joudun/pääsen niin aion kyllä huolella nauttia yksinelosta ensin.

Vierailija
10/31 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ollut katsottuna joku toinen oli tilanne mikä hyvänsä.

Vierailija
11/31 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenköhän varahenkilö minä olen?

Ihan naurettava ajatuskin, että olisi joku varalla.

Vierailija
12/31 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aina ollut katsottuna joku toinen oli tilanne mikä hyvänsä.

Etkö osaa olla yksin? Ja tämä ei ole mikään pahansuopa kysymys, vaan ihan mielenkiinnosta. Mulle on nimittäin paljon vaikeampaa tämä parisuhteessa olo kuin sinkkuus.

Vierailija
13/31 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä menestyvällä ja haluttavalla naisella pitää aina olla 2-3 miestä varalla odottamassa jos suhde päättyy yllättäin. Hätätapauksessa joku työkaverikin käy.

Vierailija
14/31 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ainakaan uuteen suhteeseen olis varalla ketää koska en hypi suhteesta toiseen vaan suhteiden välillä vietän sellasta omaa aikaa eli selvitän ajatukseni ja sen että mitä jatkossa haluan tehdä. Mut kyl mä parille vanhalle panokaverille laittaisin viestii et missä ne menee täl hetkellä jos sais vaikka kyytiä :3 

nxxxl

Vierailija
15/31 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh, no ei tietenkään. Miksi pitäisikään. En ole suhteessa siksi, että olisi joku, vaan koska haluan olla.

Ap varmaan ymmärtää niitä miehiä, jotka säännöllisin väliajoin kyselevät, seurustelenko vielä. Ilmeisesti näiden mielestä ihan normaalia pitää joku "varalla".

Vierailija
16/31 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, olen ihastunut erääseen naiseen, mutta tiedän ettei siitä tulisi mitään ja on varmaan turhan yksipuolista?

Melkein toivoisin avokin lähtevän hevon vittuun.

Vierailija
17/31 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin mun ex-miehen mukaan mulla oli jo valmiiksi katsottuna uusi. Mutta helppohan sillä oli selittää ero. Kun kysehän ei missään nimessä voinut olla hänen epäluotettavuus ja alkoholiongelmat...

Myönnän, tapasin nykyisen mieheni melko pian eron jälkeen. Olin tuntenut hänet muuta kautta jo aiemmin. Mutta tosiaan miehen tekemisillä/tekemättä jättämisillähän ei ollut mitään tekemistä eron kanssa.

Terv. hu0ra :D

Vierailija
18/31 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja puolisonihan ei pettänyt toisen naisen kanssa koskaan. Mutta pettämistä on monen laista... Yksin voi jättää ja viinalle voi jäädä kakkoseksi...

19/31 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole. Jos tuollainen tapahtuisi, tuskin viitsisin ihan heti ketään ottakaan. Pärjäisin täysin mukavasti eläinten ja pikkuisen maatilan hoidossa itsekin. Siinä vaiheessa kun huomaisin että kumppani olisi kiva olla, luulen löytäväni sellaisen ilman sen kummempia ponnisteluja. Maailmahan on miehiä puolillaan. :)

Vierailija
20/31 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole. Jos tämä suhde joskus päättyy niin koskaan en enää ota miestä ristikseni. Rakastan nykyistä miestäni yli kaiken mutta pärjäisin oikein mainiosti ihan yksiksenikin. Olen tietty vielä aika nuori, vanhana voisi olla mukavaa että olisi kumppani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi