Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kadotin ihanan miehen kaupassa :( hymyili ja autto<3i

Vierailija
23.10.2016 |

kyynel valuu poskilleni kun ajattelen häntä, tapasin tänään kaupassa aivan ihanan miehen ja katseenvaihtoa oli paljon. Unohdin pankkikorttini tänään kotiin ja kaupassa tein tunnin ostoksia kun kassalla huomasin että oli unohtunut kotiin ja tämä mies auttoi minua<3 niin hän sitten maksoi 70euron ostokset<3 hän oli sitten jo valmis ja odotti jotain ja vilkuili ympärille, sitten kun olin ostokseni tehnyt niin lähin kattomaan missä hän on ja kadotin hänet :( hän oli ulkomaalainen kosksa puhui huonoa suomea ja näytti siltä mutta aivan ihana.. miten koskaan enään tapaan tämän :(( olisin halunnut antaa vielä isot kiitokset ja taisin sitten ihastua häneen..

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olihan hän nyt kun tarkkaan mietin niin maahanmuuttajan näköinen, tai turvapaikanhakijan? Mutta niin komea ja sen hymykin oli jotain :( jos hän etsii tuolla jossain kaukana minua<3

Ap

Vierailija
22/25 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas ihmiset lentelee provoon minkä kerkeää...g

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vaan käsitä miten näin vois ees käydä :( hyvä on tässä se etten onneksi seurustele tällä hetkellä, nyt pitää vaan löytää tuo mies

Ap

Vierailija
24/25 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

<33kaverin tuttu oli joltain kuullut että joku ulkomaalainen mies etsii jotain naista

Hyvin tässä menee, ei enempää suostu kertomaan vaan minun pitää itse ettiä tuo mies

Ap

Vierailija
25/25 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hyvin!! mies löytyi ja sovimme tapaamisen :')

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan