Miksi huumehörhöiltä ei oteta lapsia pois vaikka ne käyttää raskausaikanakin?
Kommentit (45)
Samaa mieki mietin. Mulle kyl soitettii sossut perää ku ilmeni et mulla on ollut panacod kuuri useampi vuosi sitten. Ihan lääkärin määräämiä oli mut silti ne sai päähänsä et oon sekakäyttäjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilta nisteiltä pitäisi lapset huostaanottaa myös kannabista käyttäjiltä. Olen ehdottomasti tätä mieltä.
Ei kannabiksen lääkekäyttäjiltäkään oteta lapsia pois, vaikka he käyttävät kannabista joka päivä ja myös paljon enemmän kuin kannabiksen päihdekäyttäjät, jotka käyttävät kannabista paljon vähemmän kuin lääkekäyttäjät, eivätkä myöskään joka päivä.
Tota kannabishörhöö sais joku klovni raiskata kunnolla anaaliin!
Faktat tuntuvat olevan vaikeita kestää?
Kannabiksen lääkekäyttäjiltä ei siis oteta lapsia pois, joten kannabiksen vaikutukset eivät ole ainakaan mikään syy lasten huostaanottoihin. Lääkekäyttäjät kuitenkin käyttävät kannabista paljon enemmän kuin päihdekäyttäjät - joka päivä ja jopa useita grammoja.
Lääkekannabiksesta on poistettu THC, joten se ei päihdytä.
Eihän ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilta nisteiltä pitäisi lapset huostaanottaa myös kannabista käyttäjiltä. Olen ehdottomasti tätä mieltä.
Ei kannabiksen lääkekäyttäjiltäkään oteta lapsia pois, vaikka he käyttävät kannabista joka päivä ja myös paljon enemmän kuin kannabiksen päihdekäyttäjät, jotka käyttävät kannabista paljon vähemmän kuin lääkekäyttäjät, eivätkä myöskään joka päivä.
Tota kannabishörhöö sais joku klovni raiskata kunnolla anaaliin!
Faktat tuntuvat olevan vaikeita kestää?
Kannabiksen lääkekäyttäjiltä ei siis oteta lapsia pois, joten kannabiksen vaikutukset eivät ole ainakaan mikään syy lasten huostaanottoihin. Lääkekäyttäjät kuitenkin käyttävät kannabista paljon enemmän kuin päihdekäyttäjät - joka päivä ja jopa useita grammoja.
Lääkekannabiksesta on poistettu THC, joten se ei päihdytä. Tämä ei toki vaikuta raskausaikana, mutta haluaisitko, että pienen lapsen äiti on kannabiksesta päihtyneenä hoitamassa lastaan?
Ei lääkecannabiksesta ole mitään poistettu, päinvastoin, se on aikaa vahvaa vielä jopa.
https://fi.wikipedia.org/wiki/L%C3%A4%C3%A4kekannabis
Sativex sisältää kahta kasviperäisiä kannabinoidia, tetrahydrokannabinolia (THC) ja CBD:ia. Yhdessä suihkauksessa Sativexia on 2,7mg THC:ia ja 2,5 mg CBD:ia[26] eli suhde on lähes 1:1. Kasvimateriaalivalmisteista Bedrocan sisältää 22 % THC:ia ja alle 1 % CBD:ia[27] ja Bediol noin 6,3 % THC:ia ja noin 8 % CBD:ia.[28]
Lääkekannabiksesta on poistettu THC, joten se ei päihdytä. Tämä ei toki vaikuta raskausaikana, mutta haluaisitko, että pienen lapsen äiti on kannabiksesta päihtyneenä hoitamassa lastaan?