Kuinka monta vuotta suostuisit tinkimään tyydyttävästä seksielämästä lapsiperheen äitinä?
Missä vaiheessa lähtisit hakemaan muualta sitä mitä et kotona saa?
Kommentit (18)
En yhtään vuotta ja en milloinkaan, ainakaan sopimatta siitä puolisoni kanssa. Ei ole mitään syytä olla kommunikoimatta, jos on kerran yhteen alkujaankin mennyt.
HEL-NYC kirjoitti:
En yhtään vuotta ja en milloinkaan, ainakaan sopimatta siitä puolisoni kanssa. Ei ole mitään syytä olla kommunikoimatta, jos on kerran yhteen alkujaankin mennyt.
En kysynyt sitä, kommunikoidaanko asiasta vai ei. Syvällisinkään kommunikointi ei kompensoi halutun toiminnan puutetta, jos halua toimintaan ei toisella ole. Ap
Vaikka kuinka monta. Eihän seksi nyt muutenkaan maailman tärkein asia ole.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kuinka monta. Eihän seksi nyt muutenkaan maailman tärkein asia ole.
Mikä sinulle on tärkeää? Miten koet itsesi tärkeäksi? Mistä saat nautintoa? Ap
Siis onko kyse huonosta seksistä? Huonon seksin voisin kestää, mutta siihen en suostu että lämmittelemättä sisään. Sitten ei ole seksiä jos olen vain itsetyydytysastia.:D ilman seksiä ja hellyyttä voisin olla maks vuoden, jos olisin puhunut siitä eikä mies siltikään koske.
Lapsiperheen äitinä oleminen on ykkösasia niin kauan kuin lapset asuvat kotona. Tyydyttävä seksielämä tulee kaukana perässä ja siitä voi siis tinkiä vuosia. Eri asia on miksi seksielämä ei tyydytä, siihen kannattaa lapsiperheen äidinkin etsiä vastausta.
Vierailija kirjoitti:
Siis onko kyse huonosta seksistä? Huonon seksin voisin kestää, mutta siihen en suostu että lämmittelemättä sisään. Sitten ei ole seksiä jos olen vain itsetyydytysastia.:D ilman seksiä ja hellyyttä voisin olla maks vuoden, jos olisin puhunut siitä eikä mies siltikään koske.
Lämmittelemättä sisään olisi mulle tosi jees - jos sen jälkeen tapahtuisi muutakin kuin aina sama perus. Kyse on siitä, että seksiä on aivan liian harvoin, ei edes viikottain mikä on mulle oikeastaan sama kuin ei lainkaan, koska ei voi luottaa siihen että sitä on edes kerran viikossa varmasti JA se on liian yksipuolista. Koska mielenkiintoa erilaisimpiin juttuihin ei toisella ole. Ap
Kyllä minä vuoden kuluttua ottaisin eron ja lähtisin lätkimään. Jos ei ole rakkautta niin mitä siinä tuhlaa lyhyttä elämäänsä, lapset ei liity siihen mitenkään, niillä on omat elämänsä. Lapsille ei tee hyvää kasvaa ottaen oppia rakkaudettomasta parisuhteesta ja siitä että äiti pettää isää.
Vierailija kirjoitti:
Lapsiperheen äitinä oleminen on ykkösasia niin kauan kuin lapset asuvat kotona. Tyydyttävä seksielämä tulee kaukana perässä ja siitä voi siis tinkiä vuosia. Eri asia on miksi seksielämä ei tyydytä, siihen kannattaa lapsiperheen äidinkin etsiä vastausta.
Sitä onkin sitten vanha ämmä kun lapset ovat isoja. Saakohan sellainen vielä Hyvää seksiä?! Ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä vuoden kuluttua ottaisin eron ja lähtisin lätkimään. Jos ei ole rakkautta niin mitä siinä tuhlaa lyhyttä elämäänsä, lapset ei liity siihen mitenkään, niillä on omat elämänsä. Lapsille ei tee hyvää kasvaa ottaen oppia rakkaudettomasta parisuhteesta ja siitä että äiti pettää isää.
Tässä ei ole nyt kysymys rakkaudesta eikä hellyydestä (yök miten imelä sanakin), vaan hyvästä, rajusta, kunnon Seksistä! Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lämmittelemättä sisään olisi mulle tosi jees - jos sen jälkeen tapahtuisi muutakin kuin aina sama perus. Kyse on siitä, että seksiä on aivan liian harvoin, ei edes viikottain mikä on mulle oikeastaan sama kuin ei lainkaan, koska ei voi luottaa siihen että sitä on edes kerran viikossa varmasti JA se on liian yksipuolista. Koska mielenkiintoa erilaisimpiin juttuihin ei toisella ole. Ap[/quote
Toiselle ei voi pakottaa mielenkiintoa rajuun seksiin. Mikset ota itse ohjia käsiin ja opeta miestäsi tykkäämään rajusta seksistä? Tai hanki iso vibraattori ja käytä sitä niinkuin tahdot :) tai kysy mieheltä vapaasta suhteesta? Perustele kunnolla että joudut elämään aina puutteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä onkin sitten vanha ämmä kun lapset ovat isoja. Saakohan sellainen vielä Hyvää seksiä?! Ap
Seksi yleensä paranee iän myötä, kun elämänkokemus lisäntyy ja hormonien vaikutus vähenee.
Olen hankkinut vaikka mitä seksileluja ja koittanut käyttää niitä miehen kanssa, hänellä ei ole kertaakaan ollut minkäänlaista oma-aloitteista mielenkiintoa niihin vaan olen joutunut patistamaan ja painostamaan
, häntä ei siis kiinnosta mitkään seksivälineet eikä minkäänlainen kinkyily. Sooloseksi ei ole seksiä eikä korvaa halukkaan kumppanin kanssa harrastamista. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ei ole nyt kysymys rakkaudesta eikä hellyydestä (yök miten imelä sanakin), vaan hyvästä, rajusta, kunnon Seksistä! Ap
Se kunnon hyvä seksi on nimenomaan sitä rakastelua, kun tunteet on mukana ei voi olla huonoa seksiä. Se on sitten eri asia miten rajua se on, kaipa teillä oli aikoinaan kun toisiinne rakastuitte sitten sellaista seksiä joka oli molempien mieleen? Ei kai tuossa ole mikään muu muuttunut kuin se että rakkaus on loppunut, eikä sitä seksiä huvita sellaisen kanssa harrastaa jota ei rakasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kunnon hyvä seksi on nimenomaan sitä rakastelua, kun tunteet on mukana ei voi olla huonoa seksiä. Se on sitten eri asia miten rajua se on, kaipa teillä oli aikoinaan kun toisiinne rakastuitte sitten sellaista seksiä joka oli molempien mieleen? Ei kai tuossa ole mikään muu muuttunut kuin se että rakkaus on loppunut, eikä sitä seksiä huvita sellaisen kanssa harrastaa jota ei rakasta.
Tuo on vain sinun mielipiteesi? Et taida olla kiinnostunut esim bdsm:stä? Olin itse lähes kokematon kun aloimme seurustella, olen kiinnostunut kinkystä seksistä ja muusta erikoisemmasta jne. vasta myöhemmin ja alkanut haluta sitä. Mies ei. Myös joissakin ihan perusasioissa kuten oraaliseksimieltymyksissä on suuri ero, joka häiritsee päivä päivältä enemmän. Ap
Ja tämä asia on siis haitannut minua jo noin 9 vuotta, yli puolet koko suhteen kestosta. Ap
Up