NAINEN miten reagoisit jos baarista mukaan lähtenyt mies ei yhtäkkiä haluaisikaan seksiä?
Kiinnostus olisi ollut selkeää, vaatteita ehtinyt jo lähteä ja kaikki hyvin. Yhtäkkiä mies ei haluakaan ja selkeästi näet että kokee olonsa epämukavaksi. Mies haluaakin lähteä kotiin. Miten reagoisit ja ajattelisitko heti että vika on sinussa? Vai miettisitkö että miehellä ehkä jotain traumoja tms ja siksi ei pystykkään? Saattaisitko yöllä kotiin vai antaisitko vaan lähteä yksin?
Kommentit (17)
Kysyisin mikä on, antaisin nukkua vieressäni ja aamulla keittäisin kahvit.
Veikkaan että tuossa ei olisi ongelmaa jos mies ilmoittaisi mielensä muuttumisesta ennenkuin vaatteet on ehditty riisua.
Mutta jos kävisi siis niin että juuri sillä hetkellä kun nainen on riisunut vaateensa ja näyttänyt vartalonsa niin mies ilmoittaisikin että sori, en mä pysty sittenkään, niin nainen saattaisi tulkita että ongelma on naisen epäviehättävässä kropassa, ja se olisi aika paha.
Ei se haittaisi ettei tehtäisi mitään, mutta ihmetyttäisi jos yhtäkkiä muuttuisi oudoksi ja haluaisi lähteä. Jos ei olisi mitään selkeää syytä (liika humala, paha olo) niin ajattelisin, että on varmaan varattu, tai että minussa on jokin vialla.
Niin on käynytkin. Mitäs siinä, en ajatellut kummempaa, siitä tuli suhteentynkä ja tapailua useilla treffeillä.
Eipä siinä mitään, siinähän vieressä köllöttelisi. En muutenkaan välitä liikaa seksitouhuista baarin jälkeen, niin ihan mielelläni vaan nukun. Ehtiihän sitä, jos kiinnostus on oikeasti molemminpuolista.
Aamulla juteltais kahvin ja aamupalan äärellä.
Mutuksi menee koska ei ole koskaan näin käynyt mutta: Minkäs siinä mahtais, kai sitä sitten ihan asiallisesti toivottaisi miehelle hyvää loppuyötä ja oven sulkeuduttua kiroilisi sitä että miksi just mulle sattui käymään niin paska mäihä että kohdalle osui mies joka antoi ymmärtää muttei ymmärtänyt antaa. Sit sitä varmaan veikkailis että syy on joko a) alkoholin aiheuttama erektiohäiriö, b) äijä meinas pettää mutta omatunto kolkutti (no hyvä että edes siinä vaiheessa) tai c) mies ei ymmärtänytkään hyvän (siis minun) päälle.
Jos tätä alkaisi käydä useamminkin, niin sitten olisi varmaan edessä itsetutkiskelua siitä että mitä minä teen väärin.
Mulle on käynyt noin kaksi kertaa. Kummassakin tapauksessa iskin itse kyseiset miehet baarista. Jälkeenpäin olen miettinyt lähtivätkö miehet vain ystävällisyyttään/säälistä mukaani kun eivät kehdanneet kieltäytyä kun lähestyin heitä. Olen todella ruma eikä mulla ole tissejä joten kun sänkyyn asti päästiin miehet halusivatkin vain päästä nukkumaan eivätkä seksiä toisin kuin minä. Kummassakin tapauksessa miehet siis jäivät kyllä luokseni yöksi mutta seksiä en saanut :( en aio enää iskeä itse miestä baarista. What's the point?
Vierailija kirjoitti:
Mulle on käynyt noin kaksi kertaa. Kummassakin tapauksessa iskin itse kyseiset miehet baarista. Jälkeenpäin olen miettinyt lähtivätkö miehet vain ystävällisyyttään/säälistä mukaani kun eivät kehdanneet kieltäytyä kun lähestyin heitä. Olen todella ruma eikä mulla ole tissejä joten kun sänkyyn asti päästiin miehet halusivatkin vain päästä nukkumaan eivätkä seksiä toisin kuin minä. Kummassakin tapauksessa miehet siis jäivät kyllä luokseni yöksi mutta seksiä en saanut :( en aio enää iskeä itse miestä baarista. What's the point?
:-)
Olisin vaan että jaa ja potkisin pihalle.
Auttaisin tilaamaan taxin. En saattaisi enkä suuttuisi.
Mieltä lämmittävän ymmärtäväisiä naisia täällä. Ei näet ollut mitenkään erityisen mieltä ylentävää saada aikanaan kuulla v-tuilua ja epäilyjä niin todellisesta sukupuolisesta suuntautuneisuudestani, kuin mahdollisesta impotenttiudestani ja pieni munaiuudestani..
Mitäpä tässä muuta kun en tapaa harrastaa yhden illan juttuja ja kun edelliskerrasta on jo aikaa "ihan liikaa" niin pelkään, että sama toistuu vain, koska en ole varma osaanko itse -miehenä- toimia oikein sekä ottaa vastaan että edetä odotetulla ja toivotulla tavalla jos ja kun nainen haluaa enemmän ja vähemmän suoraan (osoittaa), että hän haluaisi saada... Tai miten osoitan itse oman haluni ilman, että vaikutan täysin idiootilta. - Vaikka jos sama epävarmuuteni jatkuu vielä pitkään, niin tällaiseen tilanteeseen "joutumisen riski" lienee aika pieni; niinpä sitä sitten saa nauttia vain omasta erinomaisesta seurastaan ihan ja tai vain yksin.
Voihan se kesken kaiken tulla mieleen ettei vehkeet riitä/pelitä ja haluaa pelastaa kasvot heittämällä leikin kesken/poistumalla paikalta.
m42
Mulle kävi kerran näin. Tuumasin, että aha ja läimäsin taksirahan käteen, toivotin hyviä jatkoja ja pistin pois. Näin toivoisin itselleni tehtävän, jos omaan nilkkaan kävisi. Ihan siis kohteliaasti ohjasin pois, enkä heittänyt kolikkosateen kanssa ikkunasta :D
Ärsyttäisi Ja pahoittaisin mieleni. Yrittäisin hetken hellästi lämmitellä jatkamaan. Tarjoaisin nukkumapaikkaa tai ehdottaisin telkkarini katselua/musiikin kuuntelua. (Toivoisin seksiä aamulla). Jos mies olisi huonossa kunnossa lähdössä saattaisin kotiin tai järjestäisin taksin. Epäilisin miehellä olevan pettäjän morkkis.
En juurikaan käy baareissa enkä ole ikinä lähtenyt baarista kenenkään matkaan tai ottanut itse baarista ketään matkaani, mutta jos nyt kuvittelen tilanteen...
Vituttaisi tottakai, jos ja kun olisin luullut saavani seksiä.
Mies siis haluaisi lähteä kotiin kuten kirjoitit, eli saisi sitten tietysti lähteä kotiin koska niin haluaa.
Saisi myös jäädä nukkumaan niin halutessaan.
Peittäisin vitutukseni ja pysyisin korrektina, mukavana.
En syyttäisi itseäni vaan ajattelisin, että mies on varattu ja tuli tuntoihinsa.
Mikään muu vaihtoehto tuskin tulisi edes mieleen.