Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten on sunnuntai sujunut?

23.10.2016 |

Oletko urheillut, potenut dagen efteriä, vai onko päivä kulunut lepäillessä?

Me nukuimme miehen kanssa pitkään, kävimme koirien (ja eväsleipien) kanssa parin tunnin lenkillä metsässä, joimme nuotiokahvit ja nyt on ragù porisemassa hellalla. Ennen hämärää ajattelin vielä käydä haravoimassa pihaa ja sen jälkeen katsotaan jokin leffa. Rakastan näitä kirpakoita syksyisiä sunnuntaita ja toivon että muutkin ovat viettäneet leppoisan päivän. :)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muksut kipeinä. Mies korjaa autoa. Minä palvelen.

Vierailija
2/14 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ihmeempiä. Tässä olen ollut lähinnä joutilaana.

Ruoan juuri laitoin, makaroonilaatikkoa vaan. Mietin juuri, että keittäiskkö kahvit...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dagen efter kakkospäivän jälkeen. Yhtän ei kyllä ole päätä särkenyt, mistä olen tyytyväinen! Saavuin kotiin yöpaikastani tuossa varhaisella iltapäivällä, nyt rentoudun pari tuntia, kunnes lähden illan viettoon saunailtaan. Ihan seesteinen ja leppoisa tunnelma..

Vierailija
4/14 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä, nyt nukkumaan.

Vierailija
5/14 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normi sunnuntai vitutus joka johtuu maanantaista. Poikkeus siinä ettei krapulaa. Masentaa jo valmiiksi mennä huomenna "töihin". Lainausmerkit siksi että kyse on kuntouttavasta. Hyvällä tuurilla on jotain tekemistä ettei taas tule aika pitkäksi.

Vierailija
6/14 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirien kanssa pitkällä metsälenkillä, pessyt lattiat ja pari koneellista pykkiä ja laittanut ruokaa,  nyt aion levätä -oon  ollut toista viikkoa kipeenä, ja väsyttää niin pirusti. Mies vieköön koirat toiselle lenkille vielä tossa illemmalla, kunhan palaa harrastuksistaan. Huomenna 12-tuntinen työpäivä, siihen pitäis saada kerättyä energiaa :)

Vierailija
7/14 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla koskaan ole dagen efteriä kun en juuri koskaan mitään alkoholia otakaan. Kuitenkin lauantaisin aina valvon pikkutunneille, eilen yllättävän aikaisin nukkumaan eli klo 2. Heräsin joskus klo 11 maissa, aamupala rauhassa ja joskus klo 13 maissa lähdin fillarilla pienelle lenkille ja metsässäkin kävin kääntymässä, josta menin kauppakeskukseen ja löysin yhden neuletakin. Sieltä sitten Arnoldsin bagelin kanssa takaisin kotiin, ruokailu ja nyt mietin josko oikaisisin sohvalle odottamaan Strömsötä ja pelaamaan Candy Crush Sagaa.

Koneessa olisi pyykit valmiit ripustettavaksi mutta en taida jaksaa vielä niitä laittaa.

Illalla saunaan.

Vierailija
8/14 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä tämä itkiessä klo aamuneljästä lähtien. Välillä nukahdin ja heräsin omaan itkuuni. Nyt iltapäivällä on vähän helpottanut. Pelkään jo iltaa ja ensi yötä valmiiksi. Huomenna pitäisi olla taas töissä esittämässä pirteää...

Vierailija
9/14 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää ja yksinäistä. Surffailin, luin, kävin kaupassa, tein ruokaa, otin päikkärit.

Vierailija
10/14 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin kasin aikaan aamulla töistä kotiin, suihkussa kävin ja sitten nukuin... Nyt oon syönyt ja lepäilen sängyssä. Kotihommia pitäis tehä ja käydä lenkillä. Yöksi taas töihin.

Vierailija
11/14 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käynyt lenkillä, joogannut, vaihtanut lakanat, imuroinut ja pessyt kylppärin. Lakanat pyörii juuri pesukoneessa. Mukava päivä itseen ja omaan kotiin keskittyen.

Vierailija
12/14 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäpä tämä itkiessä klo aamuneljästä lähtien. Välillä nukahdin ja heräsin omaan itkuuni. Nyt iltapäivällä on vähän helpottanut. Pelkään jo iltaa ja ensi yötä valmiiksi. Huomenna pitäisi olla taas töissä esittämässä pirteää...

Mikä sulla on hätänä?

Vierailija
13/14 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä herätty jo kuudelta niin kuin joka aamu, oli arki tai sunnuntaina. Pitkät, rauhalliset aamukahvit Hesareineen. Jumppa + suihku. Vähän surffailua netissä. Lounaan valmistelua + syönti. Taas surffailua netissä. Sit miehen työpaitojen (8 kpl) silitystä ja takka päälle. Nyt taas surffailua. Tosi sluiba sunnuntai mut ihan tarpeen :)

14/14 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi voi, mitä on tapahtunut? :(