Miniä ehdokas ei osannut kuoria ja pilkkoa sipulia.
Nyt jo ollaan syöty mutta ruuanteko hetkellä en tienny itkenkö vai nauran. Pyysin tulevaa miniää pilkkomaan sipulin jauhelihakastikkeeseen. Ensinnäkin ruoka ei ollut mieleistä ja sanoi myös ettei ole ikinä sipulia JOUTUNUT kuorimaan. Teini iässä kotona teki äiti ja omaan huushollin ostanut pakaste sipuleita niitäkin vain pitsaan. Lisäksi kertoi että ripsiväri voi levitä sipulin takia. Onko nuoriso oikeasti näin uusiavutonta vai oliko tämä sipuli vain sattuma?
Kommentit (66)
Johtuu siitä että nykymiehet poimivat puolisot puhtaasti ulkonäön perusteella. Osaava ja koulutettu hoikka nainen ei kelpaa jos naamassa jotain vikaa.
Melkoista yleistämistä, kun yksi neiti ei osaa, ei tahdo.
Mites sun omat lapses? Se, jonka kautta tämä on miniäkokelas? Annatko hänen olla noin avuton?
No osaako oma jälkikasvusi kuoria ja pilkkoa sipulin? Kumpi kertoo todennäköisesti enemmän nykynuorison tilasta yleisesti?
Osaako sun poikasi kuoria ja pilkkoa sipulin?
On tuo todella harvinaista. Köksä on pakollinen oppiaine seiskalla ja ruuanlaitto on trendikästä.
Mutta älä sure, kyllä ne tuollaisia oppii sitten, kun perustaa perheen. Pakastesipulilla pääsee toki pitkälle, mutta muuten ruuanlaitto on asia, joka tule opeteltua, koska se palkitsee.
Joo niin tietenkin, kun yksi nuori ei osaa pilkkoa sipulia niin oletetaan että muutkin nuoret eivät osaa
Vierailija kirjoitti:
Johtuu siitä että nykymiehet poimivat puolisot puhtaasti ulkonäön perusteella. Osaava ja koulutettu hoikka nainen ei kelpaa jos naamassa jotain vikaa.
No ei kyllä pidä paikkaansa.
N24
Vierailija kirjoitti:
Joo niin tietenkin, kun yksi nuori ei osaa pilkkoa sipulia niin oletetaan että muutkin nuoret eivät osaa
Äläpä, ei luoja.
No miksi et opastanut sitä? Sulle tärkeintä on toisen nolaaminen?
Rehellisesti näin nuoren näkökulmasta oisit kyllä voinu tehdä parempaa ruokaa kuin jauhelihakastike, joskus vois vähän panostaa.
Heh, joko yhdyssanavammaisten lapset on naimaiässä? Luulin heitä nuoremmiksi.
No mitä sitten? Jos ei pidä sipulista, niin miksi sellaisia ostaisi, jos ne jäävät käyttämättä? Ehkä hän osaa tehdä jotain muuta, mitä sinä et osaa. Miten hyvin oma lapsesi osaa laittaa ruokaa?
Minusta on typerää haukkua ketään uusavuttomaksi, jos toinen ei osaa jotain. Maailmassa on asioita, joita sinäkään et osaa. Kaiken oppii, jos se kiinnostaa.
Poikani osaa nuoria ja pilkkoa sipulin ja tehdä ruokaa. Ehkä hän olisi ollutkin keittiössä mutta kun oli työssä. Siksi pyysin tämän tytön kanssani kun ajattelin että olisi mukava tehdä jotain.
Vierailija kirjoitti:
Heh, joko yhdyssanavammaisten lapset on naimaiässä? Luulin heitä nuoremmiksi.
Voi kuule suvustani löytyy useampi yhdyssanavammainen, kaikki 45+ duunareita (rekkakuski, hoitaja).
Joo. Opettele itse ensin yhdyssanat.
Ohhhoh. Yhdyssanojako täällä syödää kun ruuan laitto on toissijaista?
Voi ei.
Minäkään en ole koskaan pilkkonut sipulia ja olen nelikymppinen perheenäiti.
En ole koskaan pitänyt sipulista.
Perunoitakaan en käytä lainkaan.
Kauhean uusavuton olen 😂
Varmaan kohta kuolen avuttomuuteni takia.
Sääliksi käy ap:n miniäkokelasta.
Ymmärrän sen että joku tarjoutuu auttamaan. Mutta että oikein pitää pyytää. Mitäs pyysit.
Teinien äidit eivät osaa kirjoittaa, vaikka ovat todennäköisesti käyneet ainakin peruskoulun. Heillä ei ole tietoakaan yhdyssanoista tai pilkkusäännöistä. Avauksessa on ainakin 6 virhettä, vaikka tekstiä on vain muutama rivi. Ovatko kaikki äidit noin huonoja kirjoittamaan vai ainoastaan ap?
Vierailija kirjoitti:
Voi ei.
Minäkään en ole koskaan pilkkonut sipulia ja olen nelikymppinen perheenäiti.
En ole koskaan pitänyt sipulista.
Perunoitakaan en käytä lainkaan.Kauhean uusavuton olen 😂
Varmaan kohta kuolen avuttomuuteni takia.
Sääliksi käy ap:n miniäkokelasta.
Huijui : O Miten olet vielä elossa?
Miniäehdokas ja pakastesipuli ovat yhdyssanoja.