Joko teidän viime öinen jännämiehenne on lähtenyt kotiin?
Itse nukuin taas yksin ja vailla mitään inhimillistä kosketusta. Heräämisen jälkeen oli hieman parempi olo, mutta eiköhän se masennus tästä vielä iske.
Kommentit (13)
Oon neljä vuotta ollut parisuhteessa kiltin miehen kanssa. Siis oikeasti kiltin. En "olen kiltti ja tunnollinen sillä en hakkaa naisia ja käy töissä"-miehen.
Vierailija kirjoitti:
Oon neljä vuotta ollut parisuhteessa kiltin miehen kanssa. Siis oikeasti kiltin. En "olen kiltti ja tunnollinen sillä en hakkaa naisia ja käy töissä"-miehen.
Niinpä niin, olet aivopessyt miehesi koiraksesi joka tekee kaiken mieliksesi.
Juu, juuri äsken passitin Tauskin kotiin. Hän teki luonani niin isot paskat, että viemäri meni tukkeeseen, joten nyt odotan putkimiestä luokseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä niin, olet aivopessyt miehesi koiraksesi joka tekee kaiken mieliksesi.
No mitä helvettiä? :D ei todellakaan tee kaikkea mun mieliksi.
Ei, mutta minä olen saapunut jännämiehen vierestä omaan kotiini. Olihan se ihan kiva nukkua toisen vieressä ja tunnen oloni hyväksi, sillä nukkumiseen se jäikin.
Ei vielä. Tuossa se vinkuu vieressä. Suklaanruskeat silmät ja pörheät rintakarvat. Pitäisi kai lähteä sen kanssa ulos.
Ei ole. Tuossa se kainalossa on ja katsoo kun surffaan vauva-palstalla
Tuossa se istuu sohvalla ja katsoo telkkaria.
Kohta lähtee mun kaa kuntosalille. Sen jälkeen mennään leffaan.
Täällähän tuo kai asuu. Ei sitä kotona kyllä näy, lähti kuulemma salille jo tunti sitten.
Tuossa hän kehrää tyytyväisenä vieressäni ja lypsää tassuillaan.❤️
Ei oo ei tuu kuten vanha iskelmä menee. AP voisi ehkä testata vapaaehtoistoimintaa että saisi kosketusta ihmisiin.
Joo, mulla oli oikein kaksi. Yhdessä sitten panemisen lomassa lueskeltiin AV:lta ap:n avauksia ja naureskeltiin hänelle. Näin se kuule menee.
Ei oo jännämiehiä näkynyt tällä suunnalla.