Mikä teidän mielestä on kuuminta mitä mies voi tehdä?
Mikä innostaa ja saa vatsanpohjan kutkuttamaan? Aloitan:
-Ihana kiusoittelu
-Lähellä seisominen niin että mies on vähän "yläpuolella"
-Vähän "rajummat" teot, esim. työntäminen seinää vasten
Kommentit (55)
Pitkällä automatkalla, kun on istuttu jonkun aikaa ihan hiljaa mies läjäyttää suuren kämmenen polveni päälle, puristaa kevyesti ja ravistaa hymyillen, että "Oletkos hereillä?" :D Miehekästä, mutta hellyyttävää <3
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti se kun mies nostaa seinälle ja keihästää siihen isolla melalla. Jos vielä on mekko päällä niin aina parempi. Pikkarit vaan veks ja kyytiin!
'Pera,48' taas haaveidensa kimpussa kuin sika limpussa...
Itsevarma mies joka ei ole ylimielinen. Luottaa omaan viehätysvoimaansa...
Olen naimisissa mutta nautin kevyestä flirtistä ja esimerkiksi töissä on ihanaa kun joku omaa silmää miellyttävä mies vähän ilkikurisesti kiusoittelee ja saa punastumaan...
Mun mies antaa mulle välillä kokovartalohieronnan öljyn kanssa. Siitä ei enää paljon eroottisemmaksi pääse, etenkin kun tilanne päättyy aina kiihkeään seksiin.
Tykkään myös esim. kun mies halaa mua takaapäin.
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Se, kun hartioita hellästi hieroessaan kasaa hiukseni käteensä ja vetää niistä rauhallisesti, mutta päättäväisesti siten, että pääsee suutelemaan kaulaani ja näykkimään korvanlehteäni.
Isokyrpäinen nekke miehesi on varmasti tehnyt tuon myös niille lukuisille vieraille naisille, joiden vitussa hänen jättimelansa on liittonne aikana soutanut. Tiedä, vaikka olisi lapsiakin siittänyt vähän sinne sun tänne.
Jos kerran olen trolli, niin miksi yrittää loukata?
Vierailija kirjoitti:
Joskus seurustelun alkuaikoina olimme ajelemassa autolla, kun liikennevaloissa mies otti kädestäni kiinni, vei sen auton vaihdekepille ja laittoi oman kätensä siihen päälle. Siinä oli niin paljon sähköä ilmassa, että vatsa tuntui kääntyvän nurinpäin.
Ja törkymieleisille sanon vielä kerran, että kyse oli auton vaihdekepistä.
Mulle noin teki autokoulun opettaja. Kyse oli keski-ikäisestä pervon oloisesta paviaanista. Vatsa meinasi kääntyä, mutta ei kiihotuksesta ja kyse oli tosiaan vain auton vaihdekepistä, vaikka äijä selkeästi kuvitteli siihen oman heppinsä.
Sellainen arjen kiusoittelu ja härnääminen. Varmat otteet sängyssä ja alistaminen. Tietynlainen röyhkeys ja itsevarmuus. Virnistely.
Matala ääni.
Kun mies esileikin aikana käy jo niin kuumana ettei se tiedä miten päin olisi.
Oma mies ainakin tuoksuu jo niin hyvältä, että jos hän tulee tahattomasti lähelle niin, että voin haistaa sen tuoksun.. menen ihan sekaisin.
Kaulan suutelu.
Korvaan kuiskiminen.
Rintojen suutelu ja hyväily.
Hyvät suutelutaidot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti se kun mies nostaa seinälle ja keihästää siihen isolla melalla. Jos vielä on mekko päällä niin aina parempi. Pikkarit vaan veks ja kyytiin!
'Pera,48' taas haaveidensa kimpussa kuin sika limpussa...
:D Ihan pikkasen meni pieleen. 35-vuotias rouvasihminen ja perheenäiti olen. Ja tottakai tätä tapahtumaa edeltää flirtti pitkin päivää, joka saa minut odottamaan kieli pitkällä että päästään puuhiin. Näin meillä! :)
En juurikaan punastele joten jos joku mies saa kommentillaan punastumaan, on se aika kuumaa.
Ilkikurisuus, tilannetaju, yllätyksellisyys. Yhtäkkinen hellyydenosoitus paikassa tai tilanteessa, jossa pitäisi olla mahdollisimman hillitty ja neutraali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pukeutuu clowniksi ja ajaa minua moottorisahan kanssa takaa pitkin maita ja mantuja ja kun saa kiinni niin sitoo minut johonkin, nussii siinä rajusti vastusteluista huolimatta ja jätttää siihen muutamaksi tunniksi kärsimään rangaistusta (pakoon juoksusta). Pimppi kostuu ajatuksestakin.
Suomeksi (engl.)s. 'clown' =
'klovni'
Ja tähänkin piti tulla pätemään :D Sulla ei tähän ketjuun varmaan muuta kommentoitavaa olekaan? Fucking idiot=Vitun idiootti!
Selittää jostain itselleen intohimoisesta asiasta niin, että vaikka itsellä ei olisi hajuakaan, että mistä hän selittää, niin hän koittaa tehdä sen silti mahdollisimman ymmärrettäväksi. Haluaa, että minäkin ymmärrän ja kuuntelen. Se palo on jotain aivan järkyttävän seksikästä.
No tietenkin se, että mies käy töissä, jotta nainen saa miehestä taloudellista hyötyä.
Suomeksi (engl.)s. 'clown' =
'klovni'