Mikä teidän mielestä on kuuminta mitä mies voi tehdä?
Mikä innostaa ja saa vatsanpohjan kutkuttamaan? Aloitan:
-Ihana kiusoittelu
-Lähellä seisominen niin että mies on vähän "yläpuolella"
-Vähän "rajummat" teot, esim. työntäminen seinää vasten
Kommentit (55)
Sellaisena turvallisena peruskalliona oleminen.
Kerran hakkasi halkoja helteellä ja hikoili kuin sika. Kuumalta näytti.
Vierailija kirjoitti:
Antaa minun ottaa suihin.
Koska moni mieshän ei tähän pysty..?
Ilkikurinen hymy ja suora katse. Verbaalinen kiusoittelu, hyväntahtoisesti. Hipaisu, kevyt kosketus yllättävässä tilanteessa.
Sytyttää nuotion tai grillin, ja lämmittää saunan. Aika kuumia hommia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaa minun ottaa suihin.
Koska moni mieshän ei tähän pysty..?
Ei. Itseltään.
Ihania nää lämpötilaan liittyvät vastaukset. Ensimmäinen ääneen nauraminen tänään :D
Halaa voimakkaasti, suutelee niskaa ja sanoo nimeäni. Nimen ääneen sanominen on jotenkin kiva juttu.
Halaa takaapäin vaikka rullaportaissa.
Vierailija kirjoitti:
Ilkikurinen hymy ja suora katse. Verbaalinen kiusoittelu, hyväntahtoisesti. Hipaisu, kevyt kosketus yllättävässä tilanteessa.
Ahh mulla on yks mieskollega joka tekee tätä mulle jatkuvasti... nimenomaan ilkikurinen hymy kiusoittelun jälkeen... käyn todella kuumana. Kuin valaisin metallia.
Kun miesystävä laittaa lentokoneessa kätensä polvelleni ja sivelee hellästi sitä ja reiden sisäpintaa, pikkuhousuni kastuvat heti ja olisin valmis liittymään kymppikerhoon. Miksiköhän junassa naimista sanotaan? Siis makuuvaunussa, tietysti!
Vierailija kirjoitti:
Kun miesystävä laittaa lentokoneessa kätensä polvelleni ja sivelee hellästi sitä ja reiden sisäpintaa, pikkuhousuni kastuvat heti ja olisin valmis liittymään kymppikerhoon. Miksiköhän junassa naimista sanotaan? Siis makuuvaunussa, tietysti!
Häiriöksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häiriöksi.
Tai junasta poistamiseksi. Siinähän on näköjään seksi-sanakin valmiina.
Itse saan kiksejä miehestä joka osaa ajaa autoa itsevarmasti. Edellytyksenä vahvat kädet. Useampi eksäni/ihastukseni on osannut tehdä sen oikein. Tulee jotenkin turvallinen olo pelkääjän paikalla.
Kuuminta on se mitä oikea mies sanoo. Näkisin kyllä hänet mielellään arkisissa askareissa ja oikeassa elämässä kanssani. Se ja hän olisi kuuminta.
Ottaa "liian rajusti/pakottaa seksiin. Vähän kuin raiskaa!" Uuh oon iha märkä! Miehen pitää olla iso ja vahva.
Tulen rättiväsyneenä töistä lauantaina. Kotona odottaa kylpy, ammeen laidalla viinilasi, kylvyn jälkeen ihanaa ruokaa kynttilänvalossa. Ja sitten sänkyyn :)