Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, miksi teette tätä baarissa?

Vierailija
23.10.2016 |

Olin eilen baarissa ja kolme naista eri tilanteissa ohi mennen kokeilivat kädellään lievästi puristaen minun rintalihastani. Yksikään ei kuitenkaan hidastanut tai tehnyt elettäkään sen suhteen, että jäisi oikeasti juttelemaan. Kosketus tuli muutenkin siinä vaiheessa, kun nainen oli pitkälti mennyt jo ohitseni, joten olisi pitänyt lähteä perään jos olisin halunnut jutustella. Vastaavaa on tapahtunut muulloinkin.

Mitä nämä naiset ovat? Varattuja?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttailivat.

Mieheni kuulemma iski naisia ennen baarissa niin, että käveli ohi ja sanoi moi. Ne naiset tulivat sitten hetken päästä perässä juttelemaan itse hänelle.

Vierailija
2/36 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa a. vaikea sanoa mutta veikkaan että sun ois pitänyt tehdä aloite. Näin itse oisin oottanu vastausta jos oisin sinkku. Eivät varmaankaan ole varattuja, varmaan olivat kiinnostuneita susta.

t. seurusteleva

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee. Mä en kosketa millään tavalla. Jos olen kiinnostunut niin tulen juttelemaan.

Vierailija
4/36 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne naiset ovat ottaneet oppia miehistä. Arvaa vaan, miten monta kertaa minua ja ystäviänikin on tartuttu takapuolesta ja sitten kun itse ehtii päätä kääntää, kaveri on jo menossa eteenpäin. Jos naisten kouriminen on miehistä ihan ok, niin ei ihme, että sitä tehdään myös toiseen suuntaan.

Itse en pidä tuosta, teki sen mies tai nainen.

Vierailija
5/36 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan hyväksyttävää, mutta hipaiseppa naista perseestä. Ja kohta telaketjut huutaa kuorossa AIVAN ERI ASIA. 

Vierailija
6/36 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne oli sellaisia seksuaalisesti ahdistelevia ääliöitä, joiden mielestä joku kivannäköinen ihminen jolla on hyvät tissit, perse, rintalihakset on ihan vapaasti heidän kosketeltavissaan jos heitä huvittaa. Eivät he ole kiinnostuneita sinusta ihmisenä tai petikumppaninakaan välttämättä, kunhan ovat ääliöitä joiden mielestä sinun kroppasi on siinä hetkessä olemassa vain heidän ilokseen. Ei siis kannata lähteä perään. Jos ilkeät, kommentoit että näpit irti :)

Vierailija
7/36 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tee. Mä en kosketa millään tavalla. Jos olen kiinnostunut niin tulen juttelemaan.

Kumpa kaltaisiasi naisia olisi enemmän. Olen käynyt nyt muutaman kuukauden baarissa ja oikeastaan kaikki lähestymiset ovat olleet kourimista tai vieressä tanssimista. Varsinaisesti juttelemaan minulle on tultu vain pari kertaa. En oikein välitä tuosta, että tullaan heti iholle, koska mielestäni on jotenkin outoa alkaa yhtäkkiä vain kourimaan outoa ihmistä.

Vierailija
8/36 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne naiset ovat ottaneet oppia miehistä. Arvaa vaan, miten monta kertaa minua ja ystäviänikin on tartuttu takapuolesta ja sitten kun itse ehtii päätä kääntää, kaveri on jo menossa eteenpäin. Jos naisten kouriminen on miehistä ihan ok, niin ei ihme, että sitä tehdään myös toiseen suuntaan.

Aika omituinen asenne, että jos et itse tykkää jostain, niin "kostat" jollekin toiselle ihmiselle.

Vierailija
9/36 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa a. vaikea sanoa mutta veikkaan että sun ois pitänyt tehdä aloite. Näin itse oisin oottanu vastausta jos oisin sinkku. Eivät varmaankaan ole varattuja, varmaan olivat kiinnostuneita susta.

t. seurusteleva

Olisin ymmärtänyt tuon jos olisivat hidastaneet ja edes katsoneet taaksensa, mutta painelivat vain muina naisina menemään ties mihin. Tuskin olisin heitä edes löytänyt jos olisin perään lähtenyt, koska baari oli ihan täynnä. Tämä oli siis isossa yökerhossa.

Vierailija
10/36 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. seurusteleva

Olisin ymmärtänyt tuon jos olisivat hidastaneet ja edes katsoneet taaksensa, mutta painelivat vain muina naisina menemään ties mihin. Tuskin olisin heitä edes löytänyt jos olisin perään lähtenyt, koska baari oli ihan täynnä. Tämä oli siis isossa yökerhossa.

Ei kyllä se oli flirttiä ja toivoivat sun tekevän myöhemmin 'aloitteen'. Kokeile seuraavat 10 kertaa tehdä niin, luultavasti useampi kuin yksi lähtee jatkoille.

Vierailija
11/36 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika omituinen asenne, että jos et itse tykkää jostain, niin "kostat" jollekin toiselle ihmiselle.

Minä en tykkää kourimisesta enkä kouri miehiä.

Jos täällä on naiset valittaneet miesten tekemästä kourimisesta, niin joka kerta yksi tai useampi mies vastaa, että mitä valitatte, miehet olisi vaan iloisia, jos heitä kourittaisiin.

Itse sain pahoinvointia siitä ketjusta, jossa aiheena oli naisopettajan tekemä poikien hyväksikäyttö. Siinä oli monta kommenttia, että pojat oli vaan innoissaan, olisipa minulla ollut tuollainen opettaja ja naiset ei ymmärrä, mistä pojat tykkää.

Vierailija
12/36 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpa kaltaisiasi naisia olisi enemmän. Olen käynyt nyt muutaman kuukauden baarissa ja oikeastaan kaikki lähestymiset ovat olleet kourimista tai vieressä tanssimista. Varsinaisesti juttelemaan minulle on tultu vain pari kertaa. En oikein välitä tuosta, että tullaan heti iholle, koska mielestäni on jotenkin outoa alkaa yhtäkkiä vain kourimaan outoa ihmistä.

Omituisia naisia. Miksi kosketella vierasta ihmistä? Noin ei saa seuraa. Tai ehkä saa vain seksiä. Eihän naisetkaan tykkää jos vieras mies yhtäkkiä koskettaa johonkin.

Vierailija
13/36 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ihan hyväksyttävää, mutta hipaiseppa naista perseestä. Ja kohta telaketjut huutaa kuorossa AIVAN ERI ASIA. 

No jaa. Valtaosa naisista ei tunnu välittävän yhtään jos heitä hipaistaan perseestä. Monesti käteni osuu vahingossa naisen perseelle, koska yökerho on täynnä ja pakko niiden käsien on jossain olla. Toki en purista siinä samalla.

Vierailija
14/36 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos täällä on naiset valittaneet miesten tekemästä kourimisesta, niin joka kerta yksi tai useampi mies vastaa, että mitä valitatte, miehet olisi vaan iloisia, jos heitä kourittaisiin.

Itse sain pahoinvointia siitä ketjusta, jossa aiheena oli naisopettajan tekemä poikien hyväksikäyttö. Siinä oli monta kommenttia, että pojat oli vaan innoissaan, olisipa minulla ollut tuollainen opettaja ja naiset ei ymmärrä, mistä pojat tykkää.

Nimenomaan. Miehethän aina kommentoivat seksuaalisen ahdistelun ketjuihin, että 'voi kun joku joskus ahdistelisi minuakin'.

Vierailija
15/36 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Et pidä", mutta leimaat "miehistä ok". No ei ole. En ole ikinä koskenut eroottisesti itselleni tuntematonta ihmistä.

Paheksuttavaa ja törppöä molemmin päin.

Vierailija
16/36 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Portsari paikalle, ja poliisi. Koskemattomuus on miehenkin oikeus. Tuo on rinnastettavissa raiskaukseen.

Vierailija
17/36 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan. Miehethän aina kommentoivat seksuaalisen ahdistelun ketjuihin, että 'voi kun joku joskus ahdistelisi minuakin'.

Tä?

En kyllä tiedä ketään miestä, joka nauttisi vieraiden kipeloinnista, enkä kyllä (aivan liikaa) tällä foorumilla roikkuessanikaan moista lukeneeni. Pääosinhan täällä miesasiamiehet ammattiloukkaantuvat - MUTTA välillä osuvat ihan oikeisiinkin asioihin.

Vierailija
18/36 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä noita eilisiä tapauksia seksuaalisena ahdisteluna kokenut tai edes epämiellyttävinä, koska naiset olivat ihan nättejä, mutta on niitäkin tullut vastaan. Nämä tapaukset ovat olleet sellaisia, että nainen tulee kourimaan haaroväliäni tai suutelemaan väkisin. Erittäin epämiellyttävää. Sen sijaan ohimennen koskettaminen on mielestäni verrattaen neutraalia baariympäristössä.

-AP

Vierailija
19/36 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Et pidä", mutta leimaat "miehistä ok". No ei ole. En ole ikinä koskenut eroottisesti itselleni tuntematonta ihmistä.

Paheksuttavaa ja törppöä molemmin päin.

Tanssilattialla on yleensä erittäin tulkinnanvaraista, että haluaako joku nainen, että häneen kosketaan vai ei. Tanssii lähellä ja perse osuu minuun vähän väliä. Siinä saa sitten arpoa, että haluaako hän minun tarttuvan häntä lanteista, osuuko hän vain vahingossa vai provosoiko hän minua koskemaan, jotta saa raivostua. Yleensä kosketan itsekin takaisin "vahingossa" ja seuraan reaktiota. Jos mitään negatiivista reaktiota ei tule, niin uskallan ottaa enemmän otetta tai sitten en uskalla.

Vierailija
20/36 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Flirttailivat.

Mieheni kuulemma iski naisia ennen baarissa niin, että käveli ohi ja sanoi moi. Ne naiset tulivat sitten hetken päästä perässä juttelemaan itse hänelle.

Voisi melkein alkaa itsekin harrastamaan tuollaista. Tähän asti olen katsonut vain silmiin, mutta eivät he kyllä perään ole tulleet juuri koskaan.