Naiset, miksi teette tätä baarissa?
Olin eilen baarissa ja kolme naista eri tilanteissa ohi mennen kokeilivat kädellään lievästi puristaen minun rintalihastani. Yksikään ei kuitenkaan hidastanut tai tehnyt elettäkään sen suhteen, että jäisi oikeasti juttelemaan. Kosketus tuli muutenkin siinä vaiheessa, kun nainen oli pitkälti mennyt jo ohitseni, joten olisi pitänyt lähteä perään jos olisin halunnut jutustella. Vastaavaa on tapahtunut muulloinkin.
Mitä nämä naiset ovat? Varattuja?
Kommentit (36)
Toihan on seksuaalista ahdistelua ihan samalla tavalla kuin se että mies puristaisi naisen persettä. Aika hassua että naisten mielestä tuo on "vain flirttailua".
Itse ainakin täpötäydessä baarissa saatan kevyesti kädellä koskettaa vierasta ihmistä että saan tietä. Yleensä ihmiset siirtyvät kun heitä koskettaa kevyesti esim selkään. Toki en puristele samalla:D ettei vaan oisi jostain tällaisesta kyse?
Vierailija kirjoitti:
Toihan on seksuaalista ahdistelua ihan samalla tavalla kuin se että mies puristaisi naisen persettä. Aika hassua että naisten mielestä tuo on "vain flirttailua".
Kai se on vähän, että miten kukakin sen ottaa. En kokenut tuota oikeastaan töykeämmäksi kuin esimerkiksi olkapäästä puristamista. Yksi nainen veti miestä perässään tanssilattialle ja työnsi minua olkapäästä sivuun ja lopuksi puristi olkapäätäni ennen kuin päästi irti. Tässä oli varmaankin tuo ajatusmaailma, josta joku aiemmin puhui eli nähdään vain kiva ruumiinosa ja käydään siihen kiinni sen ihmeemmin miettimättä. Eli kyse ei välttämättä ole flirttailusta ja niin sen ainakin olen usein näissä tilanteissa tulkinnut. Toki joskus se on myös flirttailua.
Kyllähän minäkin baarissa koskettelen vähän väliä niin naisia kuin miehiäkin, koska ei siellä muuten pääse liikkumaan. Laitan käteni kevyesti selkää tai olkapäätä vasten, jotta saan tilaa. Siinä vaiheessa luonne kuitenkin muuttuu, kun aletaan puristelemaan.
Käyt omituisissa paikoissa, jos sinua kähmitään. Vaihda sivistyneempään paikkaan.
Joskus se perseenpuristelukin on vain flirttailua. Se on ihan vaan miten sen ottaa. Eiks niin naiset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne naiset ovat ottaneet oppia miehistä. Arvaa vaan, miten monta kertaa minua ja ystäviänikin on tartuttu takapuolesta ja sitten kun itse ehtii päätä kääntää, kaveri on jo menossa eteenpäin. Jos naisten kouriminen on miehistä ihan ok, niin ei ihme, että sitä tehdään myös toiseen suuntaan.
Itse en pidä tuosta, teki sen mies tai nainen.
Aika omituinen asenne, että jos et itse tykkää jostain, niin "kostat" jollekin toiselle ihmiselle.
Minä en tykkää kourimisesta enkä kouri miehiä.
Jos täällä on naiset valittaneet miesten tekemästä kourimisesta, niin joka kerta yksi tai useampi mies vastaa, että mitä valitatte, miehet olisi vaan iloisia, jos heitä kourittaisiin.
Itse sain pahoinvointia siitä ketjusta, jossa aiheena oli naisopettajan tekemä poikien hyväksikäyttö. Siinä oli monta kommenttia, että pojat oli vaan innoissaan, olisipa minulla ollut tuollainen opettaja ja naiset ei ymmärrä, mistä pojat tykkää.
Nimenomaan. Miehethän aina kommentoivat seksuaalisen ahdistelun ketjuihin, että 'voi kun joku joskus ahdistelisi minuakin'.
Tä?
En kyllä tiedä ketään miestä, joka nauttisi vieraiden kipeloinnista, enkä kyllä (aivan liikaa) tällä foorumilla roikkuessanikaan moista lukeneeni. Pääosinhan täällä miesasiamiehet ammattiloukkaantuvat - MUTTA välillä osuvat ihan oikeisiinkin asioihin.
Ja silti lähes jokainen nainen on kokenut jonkinlaista kopelointia. Keitä nämä kopeloivat miehet sitten oikein ovat?
Vierailija kirjoitti:
Käyt omituisissa paikoissa, jos sinua kähmitään. Vaihda sivistyneempään paikkaan.
En ole kyllä huomannut, että Suomessa mikään paikka olisi mitenkään erityisemmin sivistyneempi kuin toinen jos puhutaan yökerhoista. Keikoilla ja joissakin istumabaareissa käy sivistyneempää porukkaa, mutta yökerhot ovat mielestäni aina samanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne naiset ovat ottaneet oppia miehistä. Arvaa vaan, miten monta kertaa minua ja ystäviänikin on tartuttu takapuolesta ja sitten kun itse ehtii päätä kääntää, kaveri on jo menossa eteenpäin. Jos naisten kouriminen on miehistä ihan ok, niin ei ihme, että sitä tehdään myös toiseen suuntaan.
Itse en pidä tuosta, teki sen mies tai nainen.
Aika omituinen asenne, että jos et itse tykkää jostain, niin "kostat" jollekin toiselle ihmiselle.
Minä en tykkää kourimisesta enkä kouri miehiä.
Jos täällä on naiset valittaneet miesten tekemästä kourimisesta, niin joka kerta yksi tai useampi mies vastaa, että mitä valitatte, miehet olisi vaan iloisia, jos heitä kourittaisiin.
Itse sain pahoinvointia siitä ketjusta, jossa aiheena oli naisopettajan tekemä poikien hyväksikäyttö. Siinä oli monta kommenttia, että pojat oli vaan innoissaan, olisipa minulla ollut tuollainen opettaja ja naiset ei ymmärrä, mistä pojat tykkää.
Nimenomaan. Miehethän aina kommentoivat seksuaalisen ahdistelun ketjuihin, että 'voi kun joku joskus ahdistelisi minuakin'.
Tä?
En kyllä tiedä ketään miestä, joka nauttisi vieraiden kipeloinnista, enkä kyllä (aivan liikaa) tällä foorumilla roikkuessanikaan moista lukeneeni. Pääosinhan täällä miesasiamiehet ammattiloukkaantuvat - MUTTA välillä osuvat ihan oikeisiinkin asioihin.
Ja silti lähes jokainen nainen on kokenut jonkinlaista kopelointia. Keitä nämä kopeloivat miehet sitten oikein ovat?
Pääosin varmaankin miehiä, jotka yrittävät iskeä naisia. Aika harvoin miehet käsittääkseni kopeloivat ja juoksevat karkuun, kuten nämä naiset tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Ei elämä miten typerä kommentti. Mikähän olis sellainen tarpeeksi sivistynyt paikka, jossa ei seksuaalista ahdistelua ikinä esiinny? Eduskunta ei ainakaan ole. Uhrin ei tarvite siirtyä.
http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/selvitys-eduskunnassa-on-ko…
No hyi saatana. Olen nainen ja enkä todellakaan kopeloi tuntemattomia ihmisiä ilman lupaa. Noilla akoilla ei sitten ainakaan ole mitään valittamista siinä vaiheessa jos joku känniääliö yllärinä tarraa tisseihin tai perseeseen.
Palstamammoilta ja feministeiltä uhrinviitan vieminen on törkeää.
Miestä saa esineellistää, ahdistella ja kouria.
Eikö niin mammat?
Vierailija kirjoitti:
Palstamammoilta ja feministeiltä uhrinviitan vieminen on törkeää.
Miestä saa esineellistää, ahdistella ja kouria.
Eikö niin mammat?
Ainakin aloituksen saamista miinuksista päätellen saa.
Vierailija kirjoitti:
No hyi saatana. Olen nainen ja enkä todellakaan kopeloi tuntemattomia ihmisiä ilman lupaa. Noilla akoilla ei sitten ainakaan ole mitään valittamista siinä vaiheessa jos joku känniääliö yllärinä tarraa tisseihin tai perseeseen.
Tätä on naisten iskuyritykset nykypäivänä. Mies ei lähesty heitä, mutta eivät itsekään uskalla lähestyä asianmukaisesti, niin käytään kouraisemassa ja lähdetään odottamaan, että mies tulee tekemään aloitteen.
Eiköhän se riipu kopeloinnin tasosta ja kopeloijan ulkonäöstä. Rumalta ei haluta edes sitä pientä hipaisua, mutta kauniimmalta hyväksytään hieman töykeämmätkin otteet.