Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äitini ei pidä miehestäni,

Vierailija
08.03.2006 |

on alusta asti ollut häntä vastaan. Olin aikaisemmin kihloissa unelmavävyehdokkaan kanssa, joka oli lipevä juoppo, juuri sellainen joka puhui itsensä äitini sydämeen. Ero tuli lukuisten pettämisten jälkeen, äitini mielestä olisi vaan pitänyt jatkaa kärsimistä. Itsekin oli juopon pettäjän kanssa naimisissa(isäni siis).

Tämä mieheni on kunnollinen, rehellinen, ei- mielistelevä raitis ihminen, mutta äitini ei selvästi voi sitä sietää. On sanonutkin niin. Alunalkaen inho heräsi kun mieheni kanssa olimme sanelleet toistemme kännyköihin viestit että N.N ei nyt pääse puhelimeen, on parempaa tekemistä. Ei vieläkään usko että se oli puhelimen vastaajan viesti...

Nykyään äitini inhoa ylläpitää erilaiset uskomukset miehestäni jotka estävät meidän yökyläilyä mummolassa ja muutenkin kyläilyä siellä. Äitini mielestä mieheni pitäisi kuitenkin ajaa häntä autolla eri paikkoihin( meiltä äitini luo 60km),

Samoin hän luulee että en koskaan pääse hänen luokseen vaikka varmaan haluaisin, koska mieheni ei suostu minuakaan kuljettamaan. Oikeasti en halua mennä sinne mieheni kanssa koska sanaton eleistä aistittava inho ja ylenkatse käy sieluni päälle, varsinkin kun mieheni ei sitä huomaa.

Riitoja miehestä on ollut vaikka millä mitalla, välit ovat menneet monesti, silti näin tulee jatkumaan sillä en keksi miten äitini saisi näkemään mieheni sellaisena kuin hän on.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kyse vain alkukankeudesta..?

Vierailija
2/11 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eipä ole äitillä meille asiaa enää. Pistin välit poikki, kun tuosta kuulin (veljeltäni).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi lapsi ja toinen tulossa...

Vierailija
4/11 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä vähän samankaltainen ongelma.

hyvä ettemme eronneet osittain sen takia että äitini ja mieheni eivät tule toimeen keskenään, kummallakin outo käsitys toisistaan.

minä olen yrittänyt puolustella äitiäni, turhaan,koska olen nyt vasta saanut kuulla lapsuudestani/äidistäni asioita joita en olisi halunnut ja jostain syystä mieheni on tajunnut tai jotenkin ollut oikeassa tavallaan.

en nyt jaksa mennä tässä yksityiskohtiin.

äitini ei pidä miehestäni ja olisi iloinen jos erottaisiin hän ei vaan käsitä että minä olen onnellinen mieheni kanssa!

äiti kuvittelee että mies ei halua että äitini tapaa minua ja poikaamme! vetää ihan ihme johtopäätöksiä....

juttua olisi vaikka kuin kun vaan jaksais kirjottaa...

Vierailija
5/11 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja peittelee sitä noin.

Vierailija
6/11 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti aina onnistuu kääntämään asiat päälaelleen eikä millään usko asioiden todellista laitaa.ap.

Vierailija
7/11 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehestäsi. Miesvalintasi ei hänelle kuulu!! Ja toisaalta äitisi inho kertoo kyllä siitä että olet löytänyt tosi hyvän miehen - pidä hänestä kiinni ja arvosta häntä. Tuleeko mieleesi ettääitisi voisi olla jopa jotenkin alitajuisesti kateellinen sinulle kun olet löytänyt onnen elämääsi ja ihanan miehen jota hän ei koskaan onnistunut elämäänsä saamaan?? Kysy äidiltäsi eikö hän voi olla onnellinen puolestasi, siitä että sinä olet onnellinen ja kaiki on sinulla hyvin.

Toisaalta kaikista ei voi pitää ja sitä et voi pakottaa/opettaa äitiäsikään tekemään. Täytyy vain hyväksyä tilanne ja tehdä valinnat sen mukaa; esim. käydä harvemmin äitisi luona vierailulla. Jätä äitisi arvailut ja vihjailut omaan arvoonsa. Hyvä jos ei miestäsi vaivaa äitisi asenne. Pysy rehellisenä itsellesi ja onnea elämäänne!

Vierailija
8/11 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä hän kokee jonkinlaista alemmuudenunnetta

Vierailija
9/11 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ja miehesi suhde on ykköstilalla. Tietenkin olet lojaali miehellesi, et kierosti näkevälle äidillesi. Äitisi ei tunnu käyttäytyvän kovin aikuismaisesti tässä asiassa.

Vierailija
10/11 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä hän tahdo pystyä peittämään sitä muuten kuin arvostelemalla miestäsi.

Anna hänen olla, pidä tietyissä asioissa etäinen suhde äitiisi, ei kaikki asiat hälle kuulu.

Vierailija
11/11 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä semmoinen äiti sitten haluaisi, että tyttärellä olisi valehteleva, väkivaltainen ja viinaanmenevä mies sen hyvän miehen sijasta, vai? Ihmiset ovat kyllä outo laji.

AP, jätä äitisi käytös omaan arvoonsa. Sinun ja miehesi hyvä suhde on teidän elämässänne pääasia. Tosiaan kyläilyä voi harventaa, mikäli peetä sataa silmille aina vierailuilla. Meillä se on ollut tuota anoppini suhteen. No, eipä käydä kyläilemässä enää turhan usein.