Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikaystävä on kusipää

Xxxxxxxxxxxx
23.10.2016 |

...Toisinaan. Ollaan seurusteltu 1,5v eikä oo mittään kummempia ongelmia ollu, jossain vaiheessa poikaystävä kyttäs kaikkia mun sosiaalisia medioita, raivostui ig kommenteista, tykkäyksistä yms. Mikä oli ihan järjetöntä, onneksi se asia on keskusteltu ja saatu päätökseen. Noh nyt on aika pitkään ollu tämmöstä, että poikaystävä lupailee mulle kaikkea, mennään silloin ja tuolloin sinne ja tuonne, tuut mun luokse yöksi sinä ja tänä ja tuona päivänä yms. Sit oon asennoitunu siihen että ok menen tänään sinne jne. Sitten yhtäkkiä viimehetkillä tulee ilmoitus että "sori oonki kavereitten kanssa tänään". Jooh, jos tuota kävisi todella harvoin niin se olis fine mulle, mutta voi luoja kun tätä on jatkunut tosi pitkään, ja aina joudun pettymään. Kerran kävelin kylmässä tuulessa ja vesisateessa muutaman kilometrin poikaystävän luo, olin melkein talon kohalla ja tuli viesti että "kaverit tuli käymään, sopiiko että tuut huomenna ku oisit ehkä vähän ylimääränen ku me vaa pelataa". Toissapäivänä ei voitu nähä joten poikaystävä halus mut sitten eilen sinne yöksi. Soitteli vielä päivällä että " tuu pian ku mulla on ikävä sua" no ei mennyt edes tuntia nii tuli viesti että "kavereille ei sopinu mikkään muu päivä tässä lähiaikoina että mentäs kaverille x, että jos tulisitki vasta huomenna" ja oon nii väsyny tähän ku sama toistuu kerta toisensa jälkeen, että siitähän se sota vasta alkoikin.

Voi kuulostaa pieneltä, mutta painotan sitä että tää sama toistuu jatkuvasti, yhä vaan useammin ja useammin, ja ne kaverit menee pikkuhiljaa enemmän ja enemmän mun edelle, niin se alkaa todellakin jo vituttamaan ihan suunnattomasti. Miekkonen kitisee että miksi hän ei sais olla kavereidenki kanssa, no totta helkutissa saa, mutta kunhan ei ensin ole mulle mennyt lupailemaan mitään. Koittaa kääntää aina mun syyksi tätä, multa pitäs löytyä ymmärrystä ja mää oon marttyyri koska mulla ei oo mitään syytä suuttua. Kääntää tän aina niin että MINÄ tein väärin, ja mun pitäs pyytää anteeksi. Monesti oon sen virheen tehny että itekki käännän asiat omaksi syykseni ja pyytelen anteeksi, mutta en tee enää. Oon väsyny siihen että joudun AINA pettymään. Aina sama saatanan kuvio toistuu. En haluais heittää muuten hyvää suhdetta hukkaan, mutta kertokaa mitä hemmettiä teen tuon kanssa.... Keskusteleminen ei tunnu auttavan ku monesti ollaan asiasta puhuttu mutta sama silti jatkuu. En nyt haluais tämän takia erota, koska muuten suhde on tosi hyvä ja rakastetaan toisiamme. Tää ongelma vaan vähän varjostaa sitä. Ja kyllä, oon tiedustellut että onko hän alkanut kyllästymään muhun vai mikä tässä nyt oikeen on, ja ei kuulemma ole. Huoh en tiedä, onko jotain neuvoja tähän tilanteeseen?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin kappalejaot, ne ei jostain syystä valmiissa tekstissä näy.. Puhelimella siis kirjoittelen. Pahoitteluni siitä että mahtaapi olla melko ärsyttävää luettavaa.

-ap

Vierailija
2/18 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ajattelematonta poikaystävältäsi; pitää sinua itsestäänselvyytenä eikä arvosta sinua. Nyt ihan oikeasti alat elämään ns. omaa elämääsi, menet omien ystäviesi kanssa ulos, et suostu kaikkiin hänen pyytämiin juttuihin, hankit muuta elämää, ja äkkiä. 

Tekee tuota siksi, että jos sanoisi etukäteen että on vaikka perjantaina kavereiden kanssa, niin sinä ehtisit suunnitella itsellesi tekemistä. Nyt kun kyykyttää sinua ja varaa sinut perjantaiksi, ja tekee sitten oharit, niin et enää välttämättä teekään muuta kuin kävelet kotiin odottamaan. Surullista ja sinua kohtaan todella halventavaa, nyt ryhdistäydy ja ala tekemään muita juttuja. Lupaan että huomaat eron kun et olekaan kiinni hänessä ja *hän* joutuu tekemään töitä saadakseen sinun aikaansa itselleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo ihan pieniä asioita

Se ei arvosta sinua eikä aikaasi. Suhde ei ole tasa-arvoinen. Ota etäisyyttä, tee poikaystävälle pari kertaa samat temput ja ole kuin mitään et olisi tehnyt. Heitä nillittäjä-marttyyri kortti jos valittaa.

Jos se ei tuosta aikuistu niin ihan suosiolla etsi joku joka arvostaa eikä feidaa. Aikuisen pitää osata organisoida edes vähän niitä menoja ja lupausten rikkominen menee vaan pahemmaksi.

Mulla oli samanlainen poikaystävä. Juntti, kakara. Ja aina krapulassa/humalassa milloin nähtiinkään. Piti kuulemma radalle aina päästä kavereiden kanssa koska ne pyytää.

Nyt hyvä poikaystävä.. Välittää ja arvostaa. Ottaa mielellään mukaansa kavereiden luokse pelaamaan tai viihteelle.

Vierailija
4/18 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin rakastaako sinun poikakaverisi sinua??? Ei tuollaista käytöstä tarvitse katsoa.

Puhu, näytä faktat montako kertaa kaverisi on peruuttanut, siirtänyt tapaamisenne. Tai tee itse samalla tavalla.... Pidä tauko tapaamisessa.

ÄLÄ ole kynnysmatto, saat pyydellä anteeksi monet kerrat, jos et ole tosissaan tehnyt mitään sellaista, josta tarvitsee pyytää anteeksi.

Haluaako kaverisi hallita sinua??? Suhteessa kunnioitetaan molempia, eikä tehdä Aina yhden ihmisen mielen mukaa- ei ole tervettä.

Vierailija
5/18 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota etäisyyttä poikaystävääsi.

Vierailija
6/18 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että, kuulostaapa eksältäni. Kuuntelin myös tuota syyllistämistä ettei hän saisi muka viettää omaa aikaa/viettää kavereiden kanssa aikaa/muuttaa suunnitelmiaan (hyvin pienellä varoajalla)/tms ja että minä olen tässä se kohtuuton osapuoli. Myös tuo on tuttua, että keskustelu ei auttanut. En sitä vaaleanpunaiset lasit päässäni huomannut, mutta mies oli erittäin itsekäs noin muillakin tavoin ja myös omasi narsistisia piirteitä. Niihin koko suhde kaatuikin lopulta.

En tiedä sitten mikä tuohon auttaisi, tuskin mikään. Miestä ei nyt vaikuta kiinnostavan niin paljoa koko teidän suhteenne, vaikka hän mitä sanoisi, varsinkin jos olet sanonut asian häiritsevän sinua - jos mies oikeasti rakastaisi, kai hän yrittäisi edes toimia vähän paremmin asian suhteen? Harmittaa, kun ihan kuin olisin lukenut kertomusta omasta entisestä suhteestani, ja näin jälkiviisaana ei se tainnut rakkautta olla vaikka kuinka siltä tuntui. En toki voi tietää teidän tilanteestanne.

Nyt olen itse suhteessa, jossa sovitusta tosiaan pidetään kiinni jossei tule jotain oikeasti vakavaa estettä, eikä mitään "huvitti nyt tehdä jotain muuta" -estettä ja olen huomattavasti onnellisempi näin. Suosittelen samaa, kyllä vaihtamalla parani.

Vierailija
7/18 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
8/18 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pitkä aloitus. En jaksa lukea. Opettele tiivistämään ajatuksesi ja kirjoittamaan vain oleellisin.

Vierailija
9/18 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti mikä kakara. Vaihda se miesystävään. Tai vaikka ihan omaan seuraan, ei tuollaiseen kannata tuhlata sekunttiakaan aikaa. Älä ala enää leikkimään mitään kostamispelejä, teet vaan itsesi naurunalaiseksi ja alennat itsesi myös kakaraksi.

Huonosti kasvatettu kusipää, heiluta sille hyvästit heti tänään.

Vierailija
10/18 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, että hän kyttää sinun some-elämääsi niinkuin hänellä olisi siihen jotain sanottavaa ja asia kuuluisi hänelle. Aika kontrolloivaa. Sitten hän peruu menoja aivan pienellä varoajalla, koska hän nyt vaan on niin oikeutettu ja hänen aikansa vaan on niin paljon tärkeämpää kuin sinun. Nuo ovat narsistisia piirteitä. Jos nuo ovat ainoat ja sälli on tosi nuori ja ajattelematon, niin voihan se tuosta oppia. Mutta jos lisää ikäviä piirteitä tupsahtelee, niin kannattaa vetää omat johtopäätökset.

Vierailija
11/18 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä viedään tyttöä, kun pässiä narussa. Kun edellinen hallinta ei onnistunut, niin nyt hallitsee tyttöä tuolla keinolla. Oikea uros, joka pitää naisensa nyrkin ja hellan välissä.

Vierailija
12/18 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätäsesika!

Vierailija
13/18 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun poikaystävä on vielä vauveli. Sinä olet sille leikkikalu, jonka hän ottaa esiin kuin ei ole muuta kivempaa tiedossa.

Sulla on kaksi vaihtoehtoa a) yritä kasvattaa häntä ja b) jätä.

Testaa ensin vaihtoehtoa a, niin koitapa tehdä pari kertaa sama temppu poikaystävällesi, eli pyydä käymään ja viime hetkellä peru koska oletkin sopinut ulosmenosta kaveriesi kanssa. Muista sanoa poikaystävälle puhelimessa että "sori tuli tärkeämpää tekemistä".

Jos hän ei tästä ymmärrä yskää ja ota onkeensa, sitten siirryt vaihtoehtoon b.

Fiksu siirtyisi b:hen heti, koska sun elämä on liian lyhyt siihen, että rupeat kasvattamaan toista ihmistä, jolta puuttuu kaikki ihmissuhteeseen vaadittavat taidot. Kasvatusvastuu nimittäin kuuluu lapsen vanhemmille.

Vierailija
14/18 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kiertoon vaan. Poikki menee joka tapauksessa, vai kattelisitko tuollaista loppuelämäsi ajan? No niimpä.

Vierailija
15/18 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet melko alistuva luonne ilmeisesti. Henkilökohtaisesti ottaisin jo ensimmäisen viimehetken oharin aika tosissani ja tekisin selväksi, että seuraavan kerran jos tapahtuu sama niin saa olla äijä koko ajan kavereittensa kanssa. Etsisin itselleni luotettavampaa miesseuraa.

Vierailija
16/18 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille on kaverit tärkeämpiä kuin sinä - ei siinä muuta välttämättä ole.

Vedä siitä omat johtopäätöksesi...

Vierailija
17/18 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi katsot tuollaista ao? Mutä niin hyvää teidän suhteessanne on, että otat vastaan nöyryytyksiä ja kyykyttämistä kerta toisensa jälkeen? Jollain tavallahan tuo kusipää sinua huijaa uskomaan, että olisi muka hyvä poikaystävä, mutta miten ihmeessä tekee sen? Oletko varma, että ne hyvät asiat ja hetket eivät ole laskelmoituja, jotta kestäisit nöyryyttämistä kiltisti?

Faktaa on, että toista ihmistä rakastava ja kunnioittava ihminen ei tekisi noin. Minun mieheni ei koskaan tekisi minulle tuolla tavalla.

Mieti nyt kunnolla, onko se todellista se kaikki hyvä, mitä suhteessa kuvittelet olevan? Vai onko se hyvää, koska sinä olet valmis mukautumaan ja polkemaan omat tarpeesi? Mitkä ne hyvät asiat suhteessanne ovat ja ovatko ne ihan aitoja? Käyttäytyykö mielestäsi hyvä poikaystävä tuolla tavalla?

Uskalla kyseenalaistaa!

Vierailija
18/18 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xxxxxxxxxxxx kirjoitti:

...Toisinaan. Ollaan seurusteltu 1,5v eikä oo mittään kummempia ongelmia ollu, jossain vaiheessa poikaystävä kyttäs kaikkia mun sosiaalisia medioita, raivostui ig kommenteista, tykkäyksistä yms. Mikä oli ihan järjetöntä, onneksi se asia on keskusteltu ja saatu päätökseen. Noh nyt on aika pitkään ollu tämmöstä, että poikaystävä lupailee mulle kaikkea, mennään silloin ja tuolloin sinne ja tuonne, tuut mun luokse yöksi sinä ja tänä ja tuona päivänä yms. Sit oon asennoitunu siihen että ok menen tänään sinne jne. Sitten yhtäkkiä viimehetkillä tulee ilmoitus että "sori oonki kavereitten kanssa tänään". Jooh, jos tuota kävisi todella harvoin niin se olis fine mulle, mutta voi luoja kun tätä on jatkunut tosi pitkään, ja aina joudun pettymään. Kerran kävelin kylmässä tuulessa ja vesisateessa muutaman kilometrin poikaystävän luo, olin melkein talon kohalla ja tuli viesti että "kaverit tuli käymään, sopiiko että tuut huomenna ku oisit ehkä vähän ylimääränen ku me vaa pelataa". Toissapäivänä ei voitu nähä joten poikaystävä halus mut sitten eilen sinne yöksi. Soitteli vielä päivällä että " tuu pian ku mulla on ikävä sua" no ei mennyt edes tuntia nii tuli viesti että "kavereille ei sopinu mikkään muu päivä tässä lähiaikoina että mentäs kaverille x, että jos tulisitki vasta huomenna" ja oon nii väsyny tähän ku sama toistuu kerta toisensa jälkeen, että siitähän se sota vasta alkoikin.

Voi kuulostaa pieneltä, mutta painotan sitä että tää sama toistuu jatkuvasti, yhä vaan useammin ja useammin, ja ne kaverit menee pikkuhiljaa enemmän ja enemmän mun edelle, niin se alkaa todellakin jo vituttamaan ihan suunnattomasti. Miekkonen kitisee että miksi hän ei sais olla kavereidenki kanssa, no totta helkutissa saa, mutta kunhan ei ensin ole mulle mennyt lupailemaan mitään. Koittaa kääntää aina mun syyksi tätä, multa pitäs löytyä ymmärrystä ja mää oon marttyyri koska mulla ei oo mitään syytä suuttua. Kääntää tän aina niin että MINÄ tein väärin, ja mun pitäs pyytää anteeksi. Monesti oon sen virheen tehny että itekki käännän asiat omaksi syykseni ja pyytelen anteeksi, mutta en tee enää. Oon väsyny siihen että joudun AINA pettymään. Aina sama saatanan kuvio toistuu. En haluais heittää muuten hyvää suhdetta hukkaan, mutta kertokaa mitä hemmettiä teen tuon kanssa.... Keskusteleminen ei tunnu auttavan ku monesti ollaan asiasta puhuttu mutta sama silti jatkuu. En nyt haluais tämän takia erota, koska muuten suhde on tosi hyvä ja rakastetaan toisiamme. Tää ongelma vaan vähän varjostaa sitä. Ja kyllä, oon tiedustellut että onko hän alkanut kyllästymään muhun vai mikä tässä nyt oikeen on, ja ei kuulemma ole. Huoh en tiedä, onko jotain neuvoja tähän tilanteeseen?

Toivon että osaat arvostaa itseäsi sen verran että jätät miehen joka ei ole sinusta enää kiinnostunut. Älä jatka roikkumista.