Kissani seuraa ja tuijottaa minua jatkuvasti
Mistä tuo johtuu? Aina joku hippailee perässä ja tuijottaa, niin alkaa olla jo pelottavaa. Onkohan se oikeesti joku vakooja.
Kommentit (47)
Meilläkin käy naapurin kissa parvekkeella. Kissa ei edes ole lähimmän naapurin kissa ja talossa on 9 kerrosta.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli eräs kissa. Kun menin vessaan ja vedin oven perässäni kiinni, alkoi kohta kissan tassu vilahdella vessan oven alta kun kissa yritti kaivautua oven alta perääni. Ei siinä muu auttanut kuin ruveta asioimaan todistajan läsnäollessa. :D
Eräs kissani vaatii usein päästä vessaan kanssani, se vinkuu muuten oven takana ja hakkaa ovea. Sitten se änkeytyy nilkoissa oleviin housuihini kerälle kyyhöttämään.
Vähän ohis, koska kyseessä koira, mutta tulee väkisin istumaan vessaan kun menen aamupa***ole. Selin hän kyllä hienotunteisesti on ja odottaa että heitän lelua kun saan päkerrettyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissa tekee havaintoja joista sitten raportoi ylimmälle johdolle. Usko pois.
Kissat ovat Marsista. Ylin johto ja langattomat yhteydet . Siksi spreijataan kemikaalivanoja että tuo langaton olisi nopeampi. Punaiset kissat kuuluvat suoraan marsilaisjohtajien illuminaatti piiriin ja calico ( moniväriset) operoivat Californiasta johdollaan . Sitten on mustat ja valkoiset kissat joilla on salainen järjestö . Harmaat ovat erityistehtävissä olevia alieneita. Pohjimmiltaan kaikki kissat ovat alienireptiliaaneja ja suvereenissa Universumin johdossa. Siksi sekin silmä kolmiossa. Pyramidit ovat kuulemma hiirenloukkuja . Siitä se lähti kun ensimmäinen pari tuli meteoriitista ulos ja täytti maan:)!
Minkävärinen on ap: n kissa? Raportoi tänne heti kun voit. Over.
En ole ap, mutta minun kissa on aito blondi, jolla on punainen paalaki ja puna-valkoraidallinen hanta ja laiska punaista selassa. Vaaleanpunainen nenu ja papalat ja valkoiset silmaripset. Mihinkahan jarjestoon han kuulunee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissa tekee havaintoja joista sitten raportoi ylimmälle johdolle. Usko pois.
Kissat ovat Marsista. Ylin johto ja langattomat yhteydet . Siksi spreijataan kemikaalivanoja että tuo langaton olisi nopeampi. Punaiset kissat kuuluvat suoraan marsilaisjohtajien illuminaatti piiriin ja calico ( moniväriset) operoivat Californiasta johdollaan . Sitten on mustat ja valkoiset kissat joilla on salainen järjestö . Harmaat ovat erityistehtävissä olevia alieneita. Pohjimmiltaan kaikki kissat ovat alienireptiliaaneja ja suvereenissa Universumin johdossa. Siksi sekin silmä kolmiossa. Pyramidit ovat kuulemma hiirenloukkuja . Siitä se lähti kun ensimmäinen pari tuli meteoriitista ulos ja täytti maan:)!
Minkävärinen on ap: n kissa? Raportoi tänne heti kun voit. Over.
En ole ap, mutta minun kissa on aito blondi, jolla on punainen paalaki ja puna-valkoraidallinen hanta ja laiska punaista selassa. Vaaleanpunainen nenu ja papalat ja valkoiset silmaripset. Mihinkahan jarjestoon han kuulunee?
Kiitoksia:)! Kuulostaa hyvinkin Trumpin salaiselta palvelulta:)!!! Minäkin muuten käytän sanaa päpälät tai päpilit tassuanturoista:)!
Oletko käynyt alapesulla milloin? Mirri haistaa kalan mutta ei näe sitä.