Kissani seuraa ja tuijottaa minua jatkuvasti
Mistä tuo johtuu? Aina joku hippailee perässä ja tuijottaa, niin alkaa olla jo pelottavaa. Onkohan se oikeesti joku vakooja.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Kissa tekee havaintoja joista sitten raportoi ylimmälle johdolle. Usko pois.
Kissat ovat Marsista. Ylin johto ja langattomat yhteydet . Siksi spreijataan kemikaalivanoja että tuo langaton olisi nopeampi. Punaiset kissat kuuluvat suoraan marsilaisjohtajien illuminaatti piiriin ja calico ( moniväriset) operoivat Californiasta johdollaan . Sitten on mustat ja valkoiset kissat joilla on salainen järjestö . Harmaat ovat erityistehtävissä olevia alieneita. Pohjimmiltaan kaikki kissat ovat alienireptiliaaneja ja suvereenissa Universumin johdossa. Siksi sekin silmä kolmiossa. Pyramidit ovat kuulemma hiirenloukkuja . Siitä se lähti kun ensimmäinen pari tuli meteoriitista ulos ja täytti maan:)!
Minkävärinen on ap: n kissa? Raportoi tänne heti kun voit. Over.
Minunkin kissani änkeää aina samaan aikaan vessaan, muttei tuijottamaan vaan käymään astiallaan. Meidän suolistot on synkronissa! <3
Meidän kissa pärjää yksin - toki silmät kovana tarkkailee - jos teen jotakin askaretta . Heti kun istahdan alas lukeakseni, tai tv:n ääreen, kissa aloittaa maukumisen, pöydälle hyppimisen tai muun ei toivotun käytöksen ja tietää tasan tarkkaan mitä tekee. Epäilen hänen olevan maailman ärsytyskäytöksen- laitokselta kokeilevan käyttäytymistieteen agentti . Raportoi kaiken Suurellekissalle. Olenkin miettinyt tulisiko minun vuorautua kokovartalo folioon? Vai miten tulisi menetellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli eräs kissa. Kun menin vessaan ja vedin oven perässäni kiinni, alkoi kohta kissan tassu vilahdella vessan oven alta kun kissa yritti kaivautua oven alta perääni. Ei siinä muu auttanut kuin ruveta asioimaan todistajan läsnäollessa. :D
Mun molemmat kissat tulee aina vessaan mun mukana pyörimään. Outoa tässä on se, että loukkaantuvat kuitenkin verisesti, jos heidän laatikkotouhujaan menen tuijottelemaan.
Jospa sinäkin kokeilisit käyttää hiekkalaatikkoa? Ehkä niitä kiinnostaa se vessan vetäminen touhuissasi, ei muu osuus. On aika tavallinen mielenkiinnon kohde kissoilla nimittäin.
Normaalia toimintaa, katti rakastaa sua niin paljon, ettei voi päästää sua silmistään.
meillä seuraaja on naapurin kissa. Kävelee vieressä meidän ovelle ja naukaisee joka askeleella. Huoltomiehelle ym vieraille esittää olevansa talon kissa ja pujahtaa heidän mukanaan meille sisään. Vakiona tällaiset henkilöt huikkaavat että teidän kissa tuli sisään kans. Vieraiden ilme on yleensä hauska kun vastaan ettei meillä ole kissaa...
Viimeksi hellan korjaajan mukana tuli. Tarkasti kaikki korjaajan työkalut. Ja karkasi sitten vielä kaapiston taakse kun hella oli pois paikalta.
Olen miettinyt millaisia raportteja tuo mahtaa kotonaan kertoa meiltä (ei ollu taas siivottu kunnolla, löysin pöydän alta herkullisia ruuan muruja) jne.
Vierailija kirjoitti:
Meidän kissa pärjää yksin - toki silmät kovana tarkkailee - jos teen jotakin askaretta . Heti kun istahdan alas lukeakseni, tai tv:n ääreen, kissa aloittaa maukumisen, pöydälle hyppimisen tai muun ei toivotun käytöksen ja tietää tasan tarkkaan mitä tekee. Epäilen hänen olevan maailman ärsytyskäytöksen- laitokselta kokeilevan käyttäytymistieteen agentti . Raportoi kaiken Suurellekissalle. Olenkin miettinyt tulisiko minun vuorautua kokovartalo folioon? Vai miten tulisi menetellä.
Kannattanee katsoa ohjeet YouTubesta Simon's cat kanavalta. Suosittelen muillekkin kissoista pitäville... meillä jäätiin koukkuun noihin kissapätkiiin
Siinä voi asua paha henki. Jos se sähisee ristille niin se on lopetettava heti iskemällä puukeppi sydämestä läpi.
Hän ihailee sinua ja haluais olla sinä. Iso hieno ihminen, joka pääsee ovesta aina jonnekkin, kun hän jää sisälle odottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tuo johtuu? Aina joku hippailee perässä ja tuijottaa, niin alkaa olla jo pelottavaa. Onkohan se oikeesti joku vakooja.
Niin tekee miedänkin kisu. Se on niin söpöä. MIAU:))))))
Jotkut kissat kiintyy ihmiseen niin kovasti että alkaa seuraamaan kaikkialle. Meidän entinen kissa tuli meille liian nuorena ja leimaantu minuun. Se seurasi minua kaikkialle ja halusi nukkuakkin minun vieressä. Sitten mökötti jos ei päässyt minun viereen ja rupesi pissimään kaikkialle.
TE-toimistokissa harjoittelee saaliin vaanimista paremman puutteessa sinulla. Aktivoi sitä menemällä piiloon. Sen puheluihin ei kannata vastata, ellei kyseessä ole etukäteen sovittu yhteydenotto.