Kohta alkaa XFactor live briteissä, tässä linkki olkaa hyvät
Lähetys alkaa jälleen tänään Briteissä klo 20.00, eli Suomen aikaa klo 22.00.
X FACTOR LIVE KLO 22.00:
www.filmon.tv/tv/itv1
Xtra Factor -extralähetys ohjelman jälkeen:
www.filmon.tv/tv/itv2
Kommentit (288)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan nää itse valinnut nää kappaleet. Koko ajan tuomarit sanoo "your songchoice was great".
Mitä tää puhe on, että Saara ei muka itse olisi valinnut huonoa kappalettaan?
Eivät valitse itse. Näin saadaan aikaan (epäreilua) draamaa ja voidaan manipuloida tuloksia.
Kilpailija pakotetaan ottamaan tietty kappale, ja sitten kritisoidaan kappalevalintaa, vaikka kappale oli tuotannon valitsema.
Lähde? Mistä olet kuullut?
Katso vaikka entisten kisaajien haastatteluja, videoita ja Saarankin snäppejä. Siellä sanoi tyyliin maanantaina, että saa kuulla, minkä kappaleen esittää lauantaina. Tuotanto ei tuota ole koskaan kieltänyt
No voi höh! Luulin että Saara esiintyisi nyt seuraavana (aloin vasta seurata) mutta tämä saakelin Hunaja... ja palsta kerkee mennä kiinni sit kuitenkin. Höh.
http://keskustelu.suomi24.fi/viihde-ja-kulttuuri/tv-ja-radio/tv-sarjat/…
tuonne ei tarvitse rekata
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan nää itse valinnut nää kappaleet. Koko ajan tuomarit sanoo "your songchoice was great".
Mitä tää puhe on, että Saara ei muka itse olisi valinnut huonoa kappalettaan?
Eivät valitse itse. Näin saadaan aikaan (epäreilua) draamaa ja voidaan manipuloida tuloksia.
Kilpailija pakotetaan ottamaan tietty kappale, ja sitten kritisoidaan kappalevalintaa, vaikka kappale oli tuotannon valitsema.
Lähde? Mistä olet kuullut?
Ei ole linkkiä, mutta esim. entiset American Idolin kilpailijat ovat kertoneet tästä.
Idols ja X-Factor ovat eri formaatteja...
Tiedän, mutta samat periaatteet (ja osittain samat tekijät).
Apuan nyt kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä jauhetaan jostain appeista? Klikkaa linkkiä filmonin sivulle ja painaa play (se kolmio videoruudun päällä) niin ohjelma alkaa pyöriä. Ilman mitään latauksia ja kirjautumisia.
Perkele siihen tulee sata kanavaa mitä painan niistä????
NO ÄLÄ HÄTÄÄLE SIINÄ!!!!!!!!!!!!
Tämäkin on epäreilua että Honey G kuvia pyydellään...
Apuan nyt kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä jauhetaan jostain appeista? Klikkaa linkkiä filmonin sivulle ja painaa play (se kolmio videoruudun päällä) niin ohjelma alkaa pyöriä. Ilman mitään latauksia ja kirjautumisia.
Perkele siihen tulee sata kanavaa mitä painan niistä????
https://www.filmon.com/tv/itv1
Ei tuu ku yks kanava, ei VOI olla noin vaikeeta pistää sitä pyörimään :D Kai tiedät, miltä play-nappi näyttää? Kolmiolta.
Miten tää muilta onnistuu niin hyvin...
Ystävät hyvät. En voi seurata lähetystä. Seuraan ketjua ja jännittää :) kuinka monta esiintyjää on ennen Saaraa?
Veikkaan että hän selviytyy jatkoon taas jollain tavalla. Mitä olen youtubesta katsonut, niin on kärkikastia. Mutta hän ei voita kilpailua. Toivottavasti kisa antaa töitä ulkomaille, sehän se päätavoite ilmeisesti on.
Olen nähnyt peruskoulun kevätjuhlissakin parempia esityksiä kuin tämän Honey G:n vedon. Tämä on yksinkertaisesti vain TYLSÄ.
Benjamin veti Tähdissä paremman Iceicebabyn kuin tää Honey G. Mikä tän mimmin tarina on? Räpistä diggaava kotiäiti, joka halus lähtee radalle? Ei, ole edes hauska.
Ei toi Honey G osaa laulaa eikä räpätä.
Käyttäjä2971 kirjoitti:
Jos pitäisi vähänkin nopeammin räpätä, sotkeutuisi sanoihin. Mummoräppiä.
Joo samaa aattelin että Benjamin Peltonenki veti Ice Ice babyn paremmin :D
Käyttäjä2971 kirjoitti:
Käyttäjä2971 kirjoitti:
Ja tossa kappaleessahan oli aika pitkä pätkä missä lauloivat TAUSTALAUJAT, kun Honey G ei kyennyt ilmeisesti vetämään.
Käyttäjä2971 kirjoitti:
Käyttäjä2971 kirjoitti:
Käyttäjä2971 kirjoitti:
Ja tossa kappaleessahan oli aika pitkä pätkä missä lauloivat TAUSTALAUJAT, kun Honey G ei kyennyt ilmeisesti vetämään.
No ihan samaa katoin. Ja sitten tuomarit ylistää tyypin maasta taivaisiin. Käsittämätöntä.
Käyttäjä2970 kirjoitti:
Käyttäjä2971 kirjoitti:
Käyttäjä2971 kirjoitti:
Käyttäjä2971 kirjoitti:
No ihan samaa katoin. Ja sitten tuomarit ylistää tyypin maasta taivaisiin. Käsittämätöntä.
Varmaan siksi, että yritetään saada ihmiset äänestämään. Honey G kuitenkin ilmeisesti herättää keskustelua ja saa aikaan klikkauksia, striimauksia jne. eli on vaan hyvää bisnestä pitää noin nolo esiintyjä mukana. Muut ovat niin tavallisia tapauksia, etteivät herätä samaan tapaan huomiota mediassa ja somessa.
Ei tää Rellyekään vakuuta. Kulunut piisi. Huonompi esitys häneltäkin, kuin viime viikolla.
Simonin kanssa samaa mieltä, että ei mennyt hyvin vaikka onkin kipeä.
pakko oli rekisteröityä ihan vain tätä ketjua varten :D
ihan hyvin tuo poika lauloi, mutta ei sen ääni kestänyt kaikissa kohdissa. varsinkin lopussa ääni petti ja oli kamalaa kiljumista. just sellaista pakotettua, jännittynyttä.
en ole kylläkään aiemmin kuunnellut yhtäkään näistä kilpailijoista saaraa lukuunottamatta, niin en tiedä kisan tasoa. mutta jotenkin oletin sen olevan korkeampi, kun kerran saarakin on jatkuvasti vaarassa tippua. ja hänellä sentään on oikeasti todella hyvä ääni.