Kohta alkaa XFactor live briteissä, tässä linkki olkaa hyvät
Lähetys alkaa jälleen tänään Briteissä klo 20.00, eli Suomen aikaa klo 22.00.
X FACTOR LIVE KLO 22.00:
www.filmon.tv/tv/itv1
Xtra Factor -extralähetys ohjelman jälkeen:
www.filmon.tv/tv/itv2
Kommentit (288)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan nää itse valinnut nää kappaleet. Koko ajan tuomarit sanoo "your songchoice was great".
Mitä tää puhe on, että Saara ei muka itse olisi valinnut huonoa kappalettaan?
Eivät valitse itse. Näin saadaan aikaan (epäreilua) draamaa ja voidaan manipuloida tuloksia.
Kilpailija pakotetaan ottamaan tietty kappale, ja sitten kritisoidaan kappalevalintaa, vaikka kappale oli tuotannon valitsema.
Lähde? Mistä olet kuullut?
Miten tuomarit tuota Mattia noin kehuvat, sehän meni huutamiseksi ja ajoin epävireisesti?
Jos toi Honey G laulaa vielä H-o-n-e-y G niin varmasti putoaa. Ei brititkään sitä kauaa jaksa.
Mattin esityksee panostettu ku livekuorokin ihan.
Matt niin selkeästi voittaa tän skaban. On kyllä söötti, kiljuisin yleisössä kurkku suorana ja äänestäisin häntä itsekin, jos olisin 16 vee.
Pitääkö tässä nyt rekisteröityä että saa keskustella musiikkiohjelmasta?? Kyllä tää palsta on niin ...
Harmi, että palsta taitaa sulkeutua ennen kuin Saara ehtii esiintyä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä jauhetaan jostain appeista? Klikkaa linkkiä filmonin sivulle ja painaa play (se kolmio videoruudun päällä) niin ohjelma alkaa pyöriä. Ilman mitään latauksia ja kirjautumisia.
Perkele siihen tulee sata kanavaa mitä painan niistä????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan nää itse valinnut nää kappaleet. Koko ajan tuomarit sanoo "your songchoice was great".
Eivät valitse itse. Näin saadaan aikaan (epäreilua) draamaa ja voidaan manipuloida tuloksia.
Kilpailija pakotetaan ottamaan tietty kappale, ja sitten kritisoidaan kappalevalintaa, vaikka kappale oli tuotannon valitsema.
Ei ole linkkiä, mutta esim. entiset American Idolin kilpailijat ovat kertoneet tästä.
Vierailija kirjoitti:
Saaran sivuilla lukee näin:
Saara S. Aalto
4 t · Lontoo, Englanti, Yhdistynyt kuningaskunta ·
Huhhuh tänään lavalla tapahtuu japanipop kertaa miljoona ja musta tuntuu et elän jossain fantasiassa tällä hetkellä. Ja hullua on se et mikään (ei biisi, ei asu, ei lavastus) ei ollu mun idea vaan tuotantotiimin, ja jotenkin ne vaan näkee kertomatta sen, mitä mun sisällä on ja mitä villeissä unelmissani oon halunnu tehdä. Mikä connection! Tää on Epic Love Poppia parhaimillaan 💗
Matt on söpö.
Ja minä olen 40v vanha akka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole se keneltä kysyt mutta esim. Simon juuribsanoi että Nicole valitsi Mattin kappalee.
Apuan nyt kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä jauhetaan jostain appeista? Klikkaa linkkiä filmonin sivulle ja painaa play (se kolmio videoruudun päällä) niin ohjelma alkaa pyöriä. Ilman mitään latauksia ja kirjautumisia.
Perkele siihen tulee sata kanavaa mitä painan niistä????
Ensin siitä UK live
Ja sit kanavista ITV
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole linkkiä, mutta esim. entiset American Idolin kilpailijat ovat kertoneet tästä.
Idols ja X-Factor ovat eri formaatteja...
Kakkaa kun tää palsta sulkeutuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saaran sivuilla lukee näin:
Saara S. Aalto
4 t · Lontoo, Englanti, Yhdistynyt kuningaskunta ·
Huhhuh tänään lavalla tapahtuu japanipop kertaa miljoona ja musta tuntuu et elän jossain fantasiassa tällä hetkellä. Ja hullua on se et mikään (ei biisi, ei asu, ei lavastus) ei ollu mun idea vaan tuotantotiimin, ja jotenkin ne vaan näkee kertomatta sen, mitä mun sisällä on ja mitä villeissä unelmissani oon halunnu tehdä. Mikä connection! Tää on Epic Love Poppia parhaimillaan 💗
Plääh, ai hänellä edeleen tuo Epic Love Pop. Tämä X Factoriin pääsy on aivan huikea juttu, mutta Epic Love Pop on jo niin nähty.
Vierailija kirjoitti:
Mattin esityksee panostettu ku livekuorokin ihan.
Kaikilla muillakin sooloilla on ollut...
Korkeat äänet kimittämistä, kuten Motownissa. No, en ole kohderyhmää.