Kohta alkaa XFactor live briteissä, tässä linkki olkaa hyvät
Lähetys alkaa jälleen tänään Briteissä klo 20.00, eli Suomen aikaa klo 22.00.
X FACTOR LIVE KLO 22.00:
www.filmon.tv/tv/itv1
Xtra Factor -extralähetys ohjelman jälkeen:
www.filmon.tv/tv/itv2
Kommentit (288)
Vierailija kirjoitti:
mulla ei siilmät kohta pysy enåää aujki niin millon se sraa on vuorossa?
Juo kaljaa niin pysyt hereillä. Joku totesi ketjussa että Saara on viimeisenä esiintymässä.
Miksi muuten se honey g on mukana? Mä luulin että se on ihan vitsi, mutta onkin vissiin tosissaan? Yhden esiintymisen näin ja kuulin, enkä kestä toista.
Voi ei Saara kaatui ja hame repesi!! Alkkarit näkyy ?!
Onhan nää itse valinnut nää kappaleet. Koko ajan tuomarit sanoo "your songchoice was great".
Mitä tää puhe on, että Saara ei muka itse olisi valinnut huonoa kappalettaan?
Vierailija kirjoitti:
milpon se saara onb vuorosa?
Viimeisenä, eli noin tunnin päästä. Pistähän jo se korkki kiinni, jos aiot pysyä tolpillasi hänen esitykseensä asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mulla ei siilmät kohta pysy enåää aujki niin millon se sraa on vuorossa?
Juo kaljaa niin pysyt hereillä. Joku totesi ketjussa että Saara on viimeisenä esiintymässä.
Ok kiitos
Hermo menee tämän palstan kanssa, kun ei tämä pysy ajan tasalla ja kohta hiljenee kommentointi kokonaan.
Hauska tuo Mattin välipätkä :)
Ja jätkä laulaa kuin enkeli
Vierailija kirjoitti:
Miksi muuten se honey g on mukana? Mä luulin että se on ihan vitsi, mutta onkin vissiin tosissaan? Yhden esiintymisen näin ja kuulin, enkä kestä toista.
Varmaa vaa joku maksettu näyttelijä vaa. Ei edes ikinä näytä silmiään.
Ihana kappalevalinta Mattilla ja tosi hyvin vetää! Juuri tällaista tunnelmaa olisin toivonut Saaralle. Jostain syystä ruli tosin mieleen myös NKOTB 😂
Siis noi Mattin viikset! :D Ihan kuin jotain valuisi nenästä poskille.
Matt kuulostaa persoonattomalta. Ei sytytä.
Tää oli musta Mattin tylsin veto tähän mennessä.
Mattin ääni oli ainakin tossa lopun korkeammassa kohdassa aika pakotetun oloinen.
Hyvä biisihän tuo on mutta ei kyllä oikein teemassa pysytä. Tuokin taitaa olla Jackson 5:n eikä minkään diivan biisi.
Vierailija kirjoitti:
Ihana kappalevalinta Mattilla ja tosi hyvin vetää! Juuri tällaista tunnelmaa olisin toivonut Saaralle. Jostain syystä ruli tosin mieleen myös NKOTB 😂
Oli kyllä. Vetosi tällaiseen tädittyneeseen teinin äitiinkiin.
Vierailija kirjoitti:
Onhan nää itse valinnut nää kappaleet. Koko ajan tuomarit sanoo "your songchoice was great".
Mitä tää puhe on, että Saara ei muka itse olisi valinnut huonoa kappalettaan?
Eivät valitse itse. Näin saadaan aikaan (epäreilua) draamaa ja voidaan manipuloida tuloksia.
Kilpailija pakotetaan ottamaan tietty kappale, ja sitten kritisoidaan kappalevalintaa, vaikka kappale oli tuotannon valitsema.
Kiitos ihan hirveesti linkistä!
T.se joka pyysi tarkempia neuvoja
No riippuu varmaan miten laulaa?