Poikaystävä lähti ryyppäämään ja antoi mulle herkkurahaa
Nyt syön sipsejä ja juon lonkeroa ja katon leffaa. :)
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Olipa kivasti tehty. Hauskaa iltaa!
Oli ja kiitos samoin :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Pikkutyttö AP.
Pikkutyttö? :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista sheivata pimppi ennenkuin poikkis tulee takaisin, yllätät sitten illan päätteeksi :)
Eiköhän se nukahda heti kotiin tultuaan. :)
Ap
Muista haistaa, että haiseeko penis kondomilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista sheivata pimppi ennenkuin poikkis tulee takaisin, yllätät sitten illan päätteeksi :)
ApMuista haistaa, että haiseeko penis kondomilta.
Ei se petä. :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Älä ole niin varma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin tilannut miesstripparin.
Mitä mä sellasella? :D
Ap
Et mitään kun se olis mun olkkarissa ketkuttelemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApÄlä ole niin varma.
Kyllä mä oon. :)
Ap
Käyttekö aina erikseen viihteellä?
Älä ap välitä noista "haiseeko penis kondomilta"- ja "älä ole niin varma"-tyypeistä. Heillä on vain huono itsetunto ja pilaavat oman elämänsä haistelemalla miestensä vehkeitä ja urkkimalla puhelinta. :) Ei minunkaan mieheni petä vaikka tällä hetkellä kavereineen jossain baarissa onkin. Sieltä se tulee puolenyön aikoihin kotiin ja huomenna potee kipeää päätään. Vietä sinä kiva ilta äläkä välitä noista fiiliksenlatistajista.
Vierailija kirjoitti:
Käyttekö aina erikseen viihteellä?
Yleensä yhdessä, jos ei opiskelijabileitä lasketa.
Ap
tkk kirjoitti:
Älä ap välitä noista "haiseeko penis kondomilta"- ja "älä ole niin varma"-tyypeistä. Heillä on vain huono itsetunto ja pilaavat oman elämänsä haistelemalla miestensä vehkeitä ja urkkimalla puhelinta. :) Ei minunkaan mieheni petä vaikka tällä hetkellä kavereineen jossain baarissa onkin. Sieltä se tulee puolenyön aikoihin kotiin ja huomenna potee kipeää päätään. Vietä sinä kiva ilta äläkä välitä noista fiiliksenlatistajista.
Joo en välitä. :) käy vähän vain sääliks noita. :(
Ap
Just panin vessassa jonkun miehen kanssa, nauroi kun sanoi että tyttis syö karkkia kotona ja kirjoittelee AV:lle
Vierailija kirjoitti:
Just panin vessassa jonkun miehen kanssa, nauroi kun sanoi että tyttis syö karkkia kotona ja kirjoittelee AV:lle
Onnea sulle :)
Ap
AP on köyhä lompakkoloinen joka antaa pesää rahasta
Vierailija kirjoitti:
AP on köyhä lompakkoloinen joka antaa pesää rahasta
Joo en mä opiskelijana hirveen rikkaaks itteeni tunne. Mut en mä rahan takia tässä suhteessa oo. Osallistun menoihin sen verran kuin opintotuista pystyn. :)
Ap
Voi sääli, eikö sulla AP itelläs oo rahaa että saat ostettua herkkus :D Oli mullaki opiskelija aikoina sen vertaa rahaa että pystyin ite ostamaan itelle herkkuni, eikä tarvinnu mieheltä nyhtää.
Voi elämä, ootko aikunen vai lapsi?!
Sinulla on viimeinkin omaa aikaa. Eroottisia novelleja lukemaan. Itse ainakin otin tällaisista vapaista ilon irti ja vietin aikaa tunteja orgasmin rajamailla ja lopulta laukesin todella voimakkaasti.
Pikkutyttö AP.