Onkohan naapurissa Venäjän presidentti? :( Näen ikkunasta
Kuulin tunti sitten vaimeita marssin askeleita ja venäläistä puhetta. Nyt naapurin verhoon piirtyy varjo lyhyestä pukumiehestä käsi jonkinlaisella napilla. Tuleeko ydintuho, jos en soita hätäkeskukseen?
Kommentit (8)
No v*ttu se on Tauski! Hanki kiikarit.
Puutu äkkiä asiaan!
Johan se joku vuosi sitten ruotsissa yksi tyyppi onnistui ihan kotonaan halkaisemaan atomin eli aiheuttamaan ydinsaasteitten vaaran. varmasti kohta sinun naapurissasi rytisee myös!
Venäjällähän presidentillä on yllättävän vähän päätäntävaltaa. Jos joku punainen nappi olisi olemassa niin sitä saisi painaa vain pääministeri, ei presidentti. Ja mun mielestä tämä jos mikä on demokratiaa.
Vierailija kirjoitti:
Venäjällähän presidentillä on yllättävän vähän päätäntävaltaa. Jos joku punainen nappi olisi olemassa niin sitä saisi painaa vain pääministeri, ei presidentti. Ja mun mielestä tämä jos mikä on demokratiaa.
Miten pitkä se ministeri sitten on? Kuvittelin varjon Putiniksi, koska vain pari vuotta sitten näin hänet ratsastamassa karhulla pitkin Suomen metsiä. Lauantai-iltana tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten pitkä se ministeri sitten on? Kuvittelin varjon Putiniksi, koska vain pari vuotta sitten näin hänet ratsastamassa karhulla pitkin Suomen metsiä. Lauantai-iltana tietenkin.
Hassu, luv ya
Missäpäin se nyt temuaa? Viime lauantaina hillu sen tiikerin kanssa täällä Jyväskylässä!! Ja paidattomana tietenkin vaikka kylymä jo on.
Tämä on vakava asia! Se on seissyt siinä ainakin puoli tuntia.